تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۴۳
کد خبر : 62347

مایکروسافت دیفندر به لیست بهترین آنتی ویروس های ویندوز اضافه شد

مایکروسافت دیفندر به لیست بهترین آنتی ویروس های ویندوز اضافه شد

مایکروسافت دیفندر به لیست بهترین آنتی ویروس های ویندوز اضافه شدکاربران ویندوز معمولا به Microsoft Defender روی خوش نشان نمی‌دهند؛ اما در جدیدترین بررسی، آنتی ویروس مایکروسافت دیفندر توانسته در زمره به..

مایکروسافت دیفندر به لیست بهترین آنتی ویروس های ویندوز اضافه شد

کاربران ویندوز معمولا به Microsoft Defender روی خوش نشان نمی‌دهند؛ اما در جدیدترین بررسی، آنتی ویروس مایکروسافت دیفندر توانسته در زمره بهترین‌های ویندوز قرار گیرد.

مایکروسافت دیفندر که به عنوان آنتی ویروس پیش فرض در ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ حضور دارد، توانسته به لیست بهترین آنتی ویروس‌های آبان ماه AV-TEST راه پیدا کند. AV-TEST یک مرکز مستقل فعال در زمینه مقایسه و ارزیابی آنتی ویروس‌های مختلف است.

مایکروسافت دیفندر در میان بهترین آنتی ویروس‌های ویندوز

برای انتخاب بهترین ابزار امنیتی ویندوز، ۲۱ آنتی ویروس مختلف از جمله مایکروسافت دیفندر، مک‌آفی، آویرا، آواست و AVG ارزیابی شدند. پایداری عملکرد آنتی ویروس در برابر تهدیدات امنیتی مختلف یکی از معیار‌های ارزیابی AV-TEST بود.

مایکروسافت دیفندر

این تهدیدات امنیتی شامل بدافزار‌های سوء استفاده کننده از حمله روز صفر (Zero-day)، ایمیل‌های فیشینگ و حملات سایبری می‌شدند. برای بررسی از جدیدترین نسخه تمامی آنتی ویروس‌ها استفاده شد و همچنین برنامه‌ها می‌توانستند در طول بررسی آپدیت دریافت کنند و به سرویس‌های کلاد محور خود نیز دسترسی داشته باشند.

AV-TEST پروسه ارزیابی کاملا سخت گیرانه‌ای دارد؛ اما با این وجود آنتی ویروس مایکروسافت توانست در تمامی بخش‌های اصلی یعنی امنیت، عملکرد و رابط کاربری امتیاز بسیار بالایی را کسب کند. البته آواست و مک‌آفی نیز امتیاز بسیار خوبی کسب کردند؛ اما فراموش نکنیم که Microsoft Defender تنها برنامه رایگان این بررسی است.

با توجه به موارد گفته شده، آنتی ویروس مایکروسافت دیفندر یکی از بهترین گزینه‌ها برای کاربران ویندوز ۱۰ و ۱۱ است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.