تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۵:۵۸
کد خبر : 54018

مایکروسافت دسترسی به سرویس ابری ویندوز ۳۶۵ را باز کرد

مایکروسافت دسترسی به سرویس ابری ویندوز ۳۶۵ را باز کرد

مایکروسافت دسترسی به سرویس ابری ویندوز ۳۶۵ را باز کردمایکروسافت امروز دسترسی به سرویس ابری ویندوز ۳۶۵ را که به سازمان‌ها اجازه خواهد داد تا ویندوز ۱۰ یا ویندوز ۱۱ را از طریق یک مرورگر پخش کنند باز کرد. ویندوز ۳۶۵ در واقع روشی است که به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کند تا از طریق یک تجربه کامپیوتری استندآن که می‌تواند در بین چندین دستگاه اجرا شود، از کارهای دور و هیبریدی پشتیبانی کنند.
مطالب مرتبط:گزارش: مایکروسافت ۴۶ میلیارد دلار در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ درآمد کسب کرده است
۲۵ حقیقت جذاب درباره مایکروسافت که احتمالاً نمی دانید
مایکروسافت قیمت اشتراک ویندوز ۳۶۵ را هم اعلام کرد که مبلغ آن ۳۱ دلار به ازای هر ماه و هر کاربر خواهد بود. کاربران برای دسترسی به ویندوز ۳۶۵ حداقل نیاز به کامپیوتری با پردازنده دو هسته‌ای، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهند داشت. در تصویر زیر می‌توانید لیست کامل قیمت‌های ویندوز ۳۶۵ را برای استفاده‌های مختلف ببینید. به‌عنوان مثال، بسته‌ بیزنس به‌خاطر استفاده از میزان پهنای باند بیشتر گران‌تر از بقیه پکیج‌ها هستند. اگر شما از لایسنس ویندوز ۱۰ پروفشنال استفاده م..

مایکروسافت دسترسی به سرویس ابری ویندوز ۳۶۵ را باز کرد

مایکروسافت امروز دسترسی به سرویس ابری ویندوز ۳۶۵ را که به سازمان‌ها اجازه خواهد داد تا ویندوز ۱۰ یا ویندوز ۱۱ را از طریق یک مرورگر پخش کنند باز کرد. ویندوز ۳۶۵ در واقع روشی است که به سازمان‌ها و شرکت‌ها کمک می‌کند تا از طریق یک تجربه کامپیوتری استندآن که می‌تواند در بین چندین دستگاه اجرا شود، از کارهای دور و هیبریدی پشتیبانی کنند.

مطالب مرتبط:

  • گزارش: مایکروسافت ۴۶ میلیارد دلار در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ درآمد کسب کرده است

  • ۲۵ حقیقت جذاب درباره مایکروسافت که احتمالاً نمی دانید

مایکروسافت قیمت اشتراک ویندوز ۳۶۵ را هم اعلام کرد که مبلغ آن ۳۱ دلار به ازای هر ماه و هر کاربر خواهد بود. کاربران برای دسترسی به ویندوز ۳۶۵ حداقل نیاز به کامپیوتری با پردازنده دو هسته‌ای، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهند داشت. در تصویر زیر می‌توانید لیست کامل قیمت‌های ویندوز ۳۶۵ را برای استفاده‌های مختلف ببینید. به‌عنوان مثال، بسته‌ بیزنس به‌خاطر استفاده از میزان پهنای باند بیشتر گران‌تر از بقیه پکیج‌ها هستند. اگر شما از لایسنس ویندوز ۱۰ پروفشنال استفاده می‌کنید، می‌توانید از ارزان‌ترین بسته این سرویس که مربوط به یک سیستم تک هسته‌ای با ۲ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت پهنای‌باند می‌شود استفاده کنید. قیمت این بسته ۲۰ دلار به‌ازای هر ماه/کاربر و ۲۴ دلار بدون لایسنس خواهد بود.

ویندوز ۳۶۵

بسته پریمیوم نیز برای کامپیوترهای با چهار هسته پردازشی، ۱۶گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تدارک دیده شده است که قیمتی برابر ۶۶ دلار برای هر ماه و ۴ دلار تخفیف خواهد داشت. مایکروسافت در بخش سوالات متداول ویندوز ۳۶۵ گفته است که کاربران می‌توانند در صورت تمایل به استفاده از بسته قدرتمندتر، بسته موجود خود را ارتقا دهند. قدرتمندترین بسته ویندوز ۳۶۵ قیمتی برابر ۱۵۸ دلار به‌ازای هر ماه دارد (بدون تخفیف) که از یک کامپیوتر با هشت هسته پردازشی، ۳۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی خواهد کرد. این قیمت قطعاً ارزان‌تر از قیمت یک کامپیوتر معادل خواهد بود، ضمن اینکه شما هیچ‌ نیازی به مراقبت از سیستم خود نخواهید داشت. این ویژگی می‌تواند مزیت بسیار خوبی برای کسانی که قصد دارند از راه دور کارهای خود انجام دهند باشد.

منبع: The Verge

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.