تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰
کد خبر : 51514

مایکروسافت برنامه ایکس باکس تی وی را معرفی کرد

مایکروسافت برنامه ایکس باکس تی وی را معرفی کرد

مایکروسافت برنامه ایکس باکس تی وی را معرفی کرد مایکروسافت در حال همکاری با تولیدکنندگان تلویزیون است تا به زودی برنامه ایکس باکس خود را در این دستگاه‌ها در دسترس قرار دهد. این غول نرم‌افزار در نظر دارد خدمات ایکس باکس گیم پس خود را از طریق فناوری پخش ایکس کلاود به تلویزیون بیاورد و راه‌های بیشتری برای دسترسی به بازی‌های ایکس باکس را برای کاربران مختلف فراهم کند. این برنامه هم به عنوان یک برنامه در تلویزیون و هم در برنامه استریم ویژه مایکروسافت در دسترس خواهد بود.
لیز هامرن، رئیس بخش بازی و پلتفرم‌های مایکروسافت در مورد این موضوع گفته است:
ما در حال کار با تولیدکنندگان تلویزیون‌ها در سراسر جهان هستیم تا تجربه گیم پس را مستقیماً در تلویزیون‌های متصل به اینترنت تعبیه کنیم، بنابراین همه آنچه شما برای بازی نیاز دارید یک کنترلر مخصوص ایکس باکس است.
مایکروسافت دقیقاً زمان عرضه این برنامه ایکس باکس تی وی را اعلام نکرده است و همچنین هیچ کدام از تولیدکنندگان آن را در دستگاه‌های خود تعبیه نکردند. رئیس ایکس باکس یعنی فیل اسپنسر قبلاً در اواخر سال گذشته به برنامه ایکس باکس تی وی اشاره کرده بود و..

مایکروسافت برنامه ایکس باکس تی وی را معرفی کرد

مایکروسافت در حال همکاری با تولیدکنندگان تلویزیون است تا به زودی برنامه ایکس باکس خود را در این دستگاه‌ها در دسترس قرار دهد. این غول نرم‌افزار در نظر دارد خدمات ایکس باکس گیم پس خود را از طریق فناوری پخش ایکس کلاود به تلویزیون بیاورد و راه‌های بیشتری برای دسترسی به بازی‌های ایکس باکس را برای کاربران مختلف فراهم کند. این برنامه هم به عنوان یک برنامه در تلویزیون و هم در برنامه استریم ویژه مایکروسافت در دسترس خواهد بود.

لیز هامرن، رئیس بخش بازی و پلتفرم‌های مایکروسافت در مورد این موضوع گفته است:

ما در حال کار با تولیدکنندگان تلویزیون‌ها در سراسر جهان هستیم تا تجربه گیم پس را مستقیماً در تلویزیون‌های متصل به اینترنت تعبیه کنیم، بنابراین همه آنچه شما برای بازی نیاز دارید یک کنترلر مخصوص ایکس باکس است.

مایکروسافت دقیقاً زمان عرضه این برنامه ایکس باکس تی وی را اعلام نکرده است و همچنین هیچ کدام از تولیدکنندگان آن را در دستگاه‌های خود تعبیه نکردند. رئیس ایکس باکس یعنی فیل اسپنسر قبلاً در اواخر سال گذشته به برنامه ایکس باکس تی وی اشاره کرده بود و خاطرنشان کرده بود که انتظار دارد در ۱۲ ماه آینده چنین برنامه‌ای در دسترس عموم کاربران که علاقه دارند تا بازی‌های مخصوص ایکس باکس را تجربه کنند، فراهم کند.

مطالب مرتبط:

  • مایکروسافت تأیید کرد که در حال ساخت سخت افزار جدیدی برای کنسول ایکس باکس است

  • عرضه پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس باعث افزایش فروش تلویزیون در سال ۲۰۲۱ خواهد شد

  • پشتیبانی از دسته‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X به مک بوک اضافه شد

مایکروسافت جزئیات قیمت‌گذاری یا تاریخ عرضه استیک استریمر خود را فاش نکرد

اسپنسر همچنین سال گذشته به استیک استریم مایکروسافت که مخصوص ایکس باکس است، اشاره کرد، چیزی که مایکروسافت اکنون می‌گوید به زودی معرفی و عرضه خواهد شد. هامرن خاطر نشان کرد:

ما همچنین در حال ساخت دستگاه‌های پخش مستقیم بازی به صورت مستقل هستیم که می‌توانید آن‌ها را به تلویزیون یا‌مانیتور متصل کنید، بنابراین اگر اتصال اینترنتی قوی دارید، می‌توانید تنها با استریم کردن محتوا، بازی‌های ایکس باکس را تجربه کنید.

دقیقاً مانند برنامه ایکس باکس تی وی، مایکروسافت هیچ جزئیاتی در مورد تاریخ انتشار یا قیمت این سرویس برای استریم بازی‌های ایکس باکس ارائه نکرده است. مایکروسافت از ارائه اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار این سرویس خودداری کرده است. مایکروسافت پیش از رویداد إی ۳ خود در اواخر این هفته، جزئیات کمی را در مورد این سرویس در یک جلسه ویژه مطبوعاتی فاش کرد.

مایکروسافت در نمایشگاه‌ای ۳ خود در روز یکشنبه ۲۳ خرداد معادل ۱۳ ژوئن بر روی بازی‌ها تمرکز خواهد کرد، بنابراین تا زمانی که این دستگاه‌ها به صورت رسمی معرفی و عرضه نشوند، نمی‌توان اطلاعات بیشتری را از آن‌ها به دست آورد.

خدمات جدید ایکس باکس گیم پس که قرار است به تلویزیون‌ها بیاید، بخشی از تلاش گسترده مایکروسافت برای ارائه خدمات اشتراک خود است که قرار است فراتر از تلفن‌ها و کنسول‌های ایکس باکس برود. مایکروسافت همچنین امروز از بروزرسانی خاص‌های سرور ایکس کلاود خود و همچنین امکان دسترسی و استفاده از این سرویس در کنسول‌های ایکس باکس در اواخر امسال خبر داده است.

منبع: The Verge

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.