تاریخ انتشار : شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
کد خبر : 53922

مایکروسافت اولین نسخه بتای ویندوز ۱۱ را منتشر کرد

مایکروسافت اولین نسخه بتای ویندوز ۱۱ را منتشر کرد

مایکروسافت اولین نسخه بتای ویندوز ۱۱ را منتشر کردمایکروسافت سرانجام اولین بتای رسمی سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ را در دسترس قرار داد. این شرکت از کاربرانی که نسخه‌ی مخصوص توسعه‌دهندگان را دانلود کرده بودند درخواست کرده تا به این نسخه‌ی پایدارتر نقل مکان کنند. در حالت عادی این کار به نصب مجدد سیستم‌عامل نیاز خواهد داشت اما کاربران می‌توانند برای مدتی محدود از نسخه‌ی توسعه‌دهندگان به بتای جدید سوییچ کنند. برای این کار وارد بخش “Windows Update” و سپس “Windows Insider Program” شوید.
مطالب مرتبط:جدیدترین پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ به‌صورت یکپارچه با برنامه تیمز عرضه شد
امکان بازگشت از ویندوز ۱۱ به ویندوز ۱۰ فقط به مدت ۱۰ روز خواهد بود

دقت داشته باشید که ویندوز ۱۱ کماکان در دست توسعه بوده و با این‌که نسخه‌ی بتای رسمی آن نسبت به نسخه‌ی توسعه‌دهندگان مشکلات کمتری داشته و پایدارتر است، اما این سیستم‌عامل کماکان برای بسیاری از کاربران مناسب نبوده و نصب آن پیشنهاد نمی‌شود. در صورت تمایل به نصب این نسخه از ویندوز ۱۱، قبل از طی‌کردن مراحل گفته‌شده، از توانایی سیستم خود برای اجرای آن اطمینان پیدا کنید. متاسفانه ..

مایکروسافت اولین نسخه بتای ویندوز ۱۱ را منتشر کرد

مایکروسافت سرانجام اولین بتای رسمی سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ را در دسترس قرار داد. این شرکت از کاربرانی که نسخه‌ی مخصوص توسعه‌دهندگان را دانلود کرده بودند درخواست کرده تا به این نسخه‌ی پایدارتر نقل مکان کنند. در حالت عادی این کار به نصب مجدد سیستم‌عامل نیاز خواهد داشت اما کاربران می‌توانند برای مدتی محدود از نسخه‌ی توسعه‌دهندگان به بتای جدید سوییچ کنند. برای این کار وارد بخش “Windows Update” و سپس “Windows Insider Program” شوید.

مطالب مرتبط:

  • جدیدترین پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ به‌صورت یکپارچه با برنامه تیمز عرضه شد

  • امکان بازگشت از ویندوز ۱۱ به ویندوز ۱۰ فقط به مدت ۱۰ روز خواهد بود

نسخه رسمی بتای ویندوز 11

دقت داشته باشید که ویندوز ۱۱ کماکان در دست توسعه بوده و با این‌که نسخه‌ی بتای رسمی آن نسبت به نسخه‌ی توسعه‌دهندگان مشکلات کمتری داشته و پایدارتر است، اما این سیستم‌عامل کماکان برای بسیاری از کاربران مناسب نبوده و نصب آن پیشنهاد نمی‌شود. در صورت تمایل به نصب این نسخه از ویندوز ۱۱، قبل از طی‌کردن مراحل گفته‌شده، از توانایی سیستم خود برای اجرای آن اطمینان پیدا کنید. متاسفانه بسیاری از پردازنده‌های جدید نیز امکان اجرای ویندوز ۱۱ را ندارند. نسخه‌ی پایدار و اصلی ویندوز ۱۱ در اکتبر (مهر) سال جاری عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد نسخه‌ی بتای ویندوز ۱۱ چیست؟ آیا از تغییرات ایجادشده در این سیستم‌عامل راضی هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.