تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۷:۳۰
کد خبر : 21571

ماکت‌های اپل آیفون ۱۲ ۵G سه اندازه مختلف این گوشی را نشان ‌می‌دهند

ماکت‌های اپل آیفون ۱۲ ۵G سه اندازه مختلف این گوشی را نشان ‌می‌دهند

ماکت‌های اپل آیفون ۱۲ ۵G سه اندازه مختلف این گوشی را نشان ‌می‌دهندوقتی به ماکت‌های آیفون اپل فکر می‌کنید، احتمالا سونی دیکسون (Sonny Dickson) را به یاد می‌آورید. این شخص استرالیایی در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک نوجوان تصاویری از آیفون ۵s و آیفون ۵c به اشتراک گذاشت که مورد تمسخر افراد واقع شد ولی از آن زمان به بعد اطلاعات موثقی را پشت سر گذاشت. امروز، دیکسون اولین مدل‌های ساختگی از سه اندازه صفحه‌نمایش آیفون ۱۲ (۵٫۴ اینچ، ۶٫۱ اینچ و ۶٫۷ اینچ) را توییت کرده است. البته هنوز انتظار داریم که اپل در مهرماه (ماه سپتامبر) چهار گوشی ۵G را از جمله آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پلاس، آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس را به بازار عرضه کند. ما چهار گوشی از سه اندازه صفحه‌نمایش دریافت خواهیم کرد؛ زیرا آیفون ۱۲ پلاس و آیفون ۱۲ پرو هر دو دارای نمایشگرهای ۶٫۱ اینچی هستند. تفاوت این دو احتمالاً در تنظیمات دوربین و شاید یک باتری بزرگتر، حافظه بیشتر و عمر باتری بهتر در آیفون ۱۲ پرو باشد.
ماکت‌های آیفون ۱۲ دیکسون طراحی برگشتی سری آیفون ۱۲ را تأیید می‌کنداین ماکت‌ها کناره‌های تخت را نشان می‌دهند که ظاهرا آیفون‌های جدید مدل‌..

ماکت‌های اپل آیفون ۱۲ ۵G سه اندازه مختلف این گوشی را نشان ‌می‌دهند

وقتی به ماکت‌های آیفون اپل فکر می‌کنید، احتمالا سونی دیکسون (Sonny Dickson) را به یاد می‌آورید. این شخص استرالیایی در سال ۲۰۱۳ به عنوان یک نوجوان تصاویری از آیفون ۵s و آیفون ۵c به اشتراک گذاشت که مورد تمسخر افراد واقع شد ولی از آن زمان به بعد اطلاعات موثقی را پشت سر گذاشت. امروز، دیکسون اولین مدل‌های ساختگی از سه اندازه صفحه‌نمایش آیفون ۱۲ (۵٫۴ اینچ، ۶٫۱ اینچ و ۶٫۷ اینچ) را توییت کرده است. البته هنوز انتظار داریم که اپل در مهرماه (ماه سپتامبر) چهار گوشی ۵G را از جمله آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ پلاس، آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس را به بازار عرضه کند. ما چهار گوشی از سه اندازه صفحه‌نمایش دریافت خواهیم کرد؛ زیرا آیفون ۱۲ پلاس و آیفون ۱۲ پرو هر دو دارای نمایشگرهای ۶٫۱ اینچی هستند. تفاوت این دو احتمالاً در تنظیمات دوربین و شاید یک باتری بزرگتر، حافظه بیشتر و عمر باتری بهتر در آیفون ۱۲ پرو باشد.

ماکت‌های آیفون ۱۲ دیکسون طراحی برگشتی سری آیفون ۱۲ را تأیید می‌کند

این ماکت‌ها کناره‌های تخت را نشان می‌دهند که ظاهرا آیفون‌های جدید مدل‌های ۲۰۲۰ جلوه‌ای جالب توجه که شباهت زیادی به آیفون ۴ دارد، را ارائه می‌دهد. با داشتن صفحه‌نمایش لبه به لبه و درجه یک، آیفون ۱۲ نسبت به آیفون ۴، از نرخ ابعاد به بدنه بالاتری برخوردار خواهد بود و ظاهری براق‌تر و مدرن‌تر به گوشی‌های آینده ارائه می‌دهد. باید خاطرنشان کنیم که خود دیکسون نسبت به دوربین‌های عقب و اندازه و ظاهر آن ۱۰۰ درصد اطمینان ندارد، اما نسبت به شاسی مدل‌های ساختگی اطمینان دارد.

مدل‌های ساختگی سری آیفون ۱۲ شرکت اپل که توسط سونی دیکسون توئیت شده است

هر چهار تلفن باید از تراشه ۵ نانومتری A14 Bionic با ۱۵ میلیارد ترانزیستور در هر تراشه استفاده کنند. A13 Bionic، مؤلفه‌ای که هم اکنون اپل در سری آیفون ۱۱ از آن استفاده می‌کند، توسط شرکت TSMC با استفاده از فرآیند ۷ نانومتری خود تولید می‌شود و حاوی ۸٫۵ میلیارد ترانزیستور است. هرچه ترانزیستورها در داخل یک تراشه بیشتر باشند، از قدرت و انرژی بیشتری برخوردار هستند. دو مدل پرو باید از صفحه‌نمایش ProMotion با سرعت تجدید ۱۲۰ هرتزی برخوردار باشند. این بدان معناست که صفحه‌نمایش ۱۲۰ مرتبه در ثانیه به‌روز خواهد شد و پویایی نرم‌افزاری و بازی‌های ویدیویی پیشرفته را ارائه می‌دهد.

همچنین گفته می‌شود که مدل‌های پرو دارای ۵۰ درصد حافظه بیشتر (۶ گیگابایت حافظه LPDDR5) نسبت به گوشی‌های استاندارد هستند و برای اولین بار، تنظیمات اصلی آیفون شامل ۱۲۸ گیگابایت حافظه است. شایعات مربوط به دوربین‌های عقب با برخی از کلیدهای میانبر حل نشده است که خواستار ورود زمان حسگر عمق LiDAR بر اساس پرواز در هر چهار تلفن هستند. برخی دیگر به یک تصویر CAD که اخیراً فاش شده است اشاره می‌کنند تا ثابت کنند که فقط آیفون ۱۲ پرو مکس سنسور اضافی را ارائه می‌دهد. سنسور LiDAR که در تبلت‌های آیپد پرو ۲۰۲۰ معرفی شده است، زمان لازم برای پرش مادون قرمز را برای بازگشت به سنسور محاسبه می‌کند. این سنسور که با این داده‌ها مسلح شده است، می‌تواند به کاربران قابلیت واقعیت افزوده و تارهای بوکه را در عکس‌های پرتره بهبود بخشد.

ظاهراً آیفون‌های جدید از تراشه اسنپدراگون X60 5G شرکت کوالکام بهره خواهند برد. این تراشه از سیگنال‌های زیر ۶ گیگاهرتز و فناوری موج‌های میلی‌متری ۵G پشتیبانی می‌کند. با این حال، برخی از تحلیلگران بر این باورند که فقط مدل‌های پرو با سیگنال‌های سریع‌تر فناوری موج‌های میلی‌متری ۵G کار می‌کنند. این بدان معنی است که مشترکین T-Mobile که امسال می‌خواهند آیفون ۵G داشته باشند، محدود به خرید مدل‌های استاندارد با قیمت پایین‌تر هستند. این به این دلیل است که در این زمان تنها بخش کوچکی از شبکه T-Mobile فناوری موج‌های میلی‌متری ۵G استفاده می‌کند. و فقط بخش کمی از کشور هم اکنون قادر به استفاده از شبکه ۵G ورایزن هستند. در حالی که همیشه مشتریانی وجود خواهند داشت که مجبور به داشتن جدیدترین و بهترین مدلهای آیفون باشند و سرعتهای سریع‌تر ۵G چشمگیر هستند، بسیاری از کاربران ۵G آیفون امسال امکان بارگیری ویدیویی در کسری از ثانیه ندارند.

مطمئناً ترکیبی از ۵G و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتزی ProMotion یک قاتل باتری است. طبق گفته‌ها، اپل ظرفیت باتری را در آیفون‌های ۲۰۲۰ افزایش می‌دهد و آیفون ۱۲ پرو مکس شایعه شده که از باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار باشد. این می‌تواند ۱۰٫۸ درصد افزایش باتری در آیفون ۱۱ پرو مکس باشدکه در حال حاضر کاربران با طول عمر قابل توجه خود خوشحال کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.