تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ - ۹:۰۰
کد خبر : 33211

مانیتور TUF Gaming VG289Q1A ایسوس معرفی شد

مانیتور TUF Gaming VG289Q1A ایسوس معرفی شد

مانیتور TUF Gaming VG289Q1A ایسوس معرفی شدایسوس مانیتور TUF Gaming VG289Q1A را معرفی کرده است که دارای اندازه صفحه‌نمایش ۲۸ اینچ، وضوح ۴K و حداکثر نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز است. این ویژگی‌ها نمایشگر جدید ایسوس را برای انجام هرگونه بازی مناسب می‌کند. ایسوس هنوز قیمت مانیتور مخصوص بازی TUF Gaming VG289Q1A را اعلام نکرده است و هنوز زمان انتشار این مانیتور مشخص نیست.
مانیتور TUG Gaming VG289Q1A ایسوس دارای وضوح ۴K و نرخ تازه‌سازی تا ۶۰ هرتز استمانیتور TUF Gaming VG289Q1A دارای رزولوشن ۴K با ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است که تصاویر واضحی را حین تماشای فیلم یا انجام بازی ایجاد می‌کند. وضوح تصویر این مانیتور، چهار برابر تعداد پیکسل‌های نمایشگرهایی با اندازه مشابه است. با استفاده از این مانیتور، فضای بیشتری را برای انجام کارهای مختلف در اختیار خواهید داشت. این صفحه‌نمایش از فناوری FreeSync شرکت AMD پشتیبانی می‌کند که باعث کاهش مشکلات صفحه‌نمایش در هنگام بازی می‌شود و روند بازی را به طرز باورنکردنی روان می‌کند.
این نمایشگر نرخ تازه‌سازی حداکثر ۶۰ هرتز را ارائه می‌دهد که در مقایسه با سایر مانیتورهای بازی کم..

مانیتور TUF Gaming VG289Q1A ایسوس معرفی شدTUF Gaming VG289Q1A

ایسوس مانیتور TUF Gaming VG289Q1A را معرفی کرده است که دارای اندازه صفحه‌نمایش ۲۸ اینچ، وضوح ۴K و حداکثر نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز است. این ویژگی‌ها نمایشگر جدید ایسوس را برای انجام هرگونه بازی مناسب می‌کند. ایسوس هنوز قیمت مانیتور مخصوص بازی TUF Gaming VG289Q1A را اعلام نکرده است و هنوز زمان انتشار این مانیتور مشخص نیست.

مانیتور TUG Gaming VG289Q1A ایسوس دارای وضوح ۴K و نرخ تازه‌سازی تا ۶۰ هرتز است

مانیتور TUF Gaming VG289Q1A دارای رزولوشن ۴K با ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است که تصاویر واضحی را حین تماشای فیلم یا انجام بازی ایجاد می‌کند. وضوح تصویر این مانیتور، چهار برابر تعداد پیکسل‌های نمایشگرهایی با اندازه مشابه است. با استفاده از این مانیتور، فضای بیشتری را برای انجام کارهای مختلف در اختیار خواهید داشت. این صفحه‌نمایش از فناوری FreeSync شرکت AMD پشتیبانی می‌کند که باعث کاهش مشکلات صفحه‌نمایش در هنگام بازی می‌شود و روند بازی را به طرز باورنکردنی روان می‌کند.

این نمایشگر نرخ تازه‌سازی حداکثر ۶۰ هرتز را ارائه می‌دهد که در مقایسه با سایر مانیتورهای بازی کمتر است اما به لطف وضوح ۴K و طراحی خاص این مانیتور، تجربه نهایی بسیار مناسب خواهد بود. این نمایشگر از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند که دامنه رنگی گسترده‌تر و کنتراست بسیار بهتری را نسبت به نمایشگرهای بازی استاندارد ارائه می‌دهد. پشتیبانی HDR این مانیتور ۹۰ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. این مانیتور دارای دو حالت مختلف HDR یعنی HDR سینما و HDR گیمینگ است که برای کاربردهای مختلف بهینه شده‌اند.

TUF Gaming VG289Q1A

مانیتور مخصوص بازی TUF Gaming VG289Q1A فناوری‌های مختلفی را برای کاهش خستگی چشم ارائه می‌دهد

این مانیتور دارای پنج ویژگی مختلف مربوط به بازی است که شامل Shadow Boost، GamePlus، GameVisuals، فناوری Flicker-Free و حالت کاهش نور آبی است. به لطف پیشرفت‌های حاصل‌شده برای داشتن تجربه‌ای بهتر در هنگام بازی، این مانیتور فناوری‌های مختلفی را برای کاهش خستگی چشم در هنگام بازی ارائه می‌دهد. فناوری Shadow Boost می‌تواند جزئیات تصویر را در مناطق تاریک بیشتر کند و با این حال، کنتراست تصویر کاهش نمی‌یابد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مانیتور مخصوص بازی TUF Gaming VG289Q1A، فناوری Ultra-Low Blue Light است. این فناوری میزان نور آبی مضر ساطع‌شده از نمایشگر را کاهش می‌دهد. فناوری Ultra-Low Blue Light دارای چهار فیلتر مختلف است که به کاربر اجازه می‌دهد تا میزان کاهش نور آبی را انتخاب کند.

در مورد اتصالات، مانیتور مخصوص بازی TUF Gaming VG289Q1A شامل یک پورت DisplayPort و دو پورت HDMI 2.0 و یک جک هدفون است. ایسوس هنوز قیمت مانیتور مخصوص بازی TUF Gaming VG289Q1A را اعلام نکرده است و هنوز زمان انتشار این مانیتور مشخص نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.