تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
کد خبر : 34188

مانیتور حرفه‌ای ProArt PA278CV ایسوس معرفی شد

مانیتور حرفه‌ای ProArt PA278CV ایسوس معرفی شد

مانیتور حرفه‌ای ProArt PA278CV ایسوس معرفی شدایسوس مانیتور حرفه‌ای ProArt دیسپلی PA278CV را معرفی کرده است که دارای اندازه صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی، وضوح WQHD و پوشش ۱۰۰ درصدی از طیف رنگی sRGB است. این صفحه‌نمایش به‌منظور انجام بازی‌های رایانه شخصی طراحی نشده است ولی در عوض سازندگان آن بر روی ساخت مانیتوری مخصوص ویرایشگرهای ویدیو یا ویرایشگرهای عکس تمرکز کرده‌اند. به این خاطر این مانیتور دارای نرخ تازه‌سازی ۷۵ هرتز است و همچنین دارای گواهینامه Calman Verified بوده و در کارخانه برای دقت رنگ Delta E<2 درجه‌بندی شده است. ایسوس هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت مانیتور حرفه‌ای ProArt دیسپلی PA278CV اعلام نکرده است.
ایسوس مانیتور ProArt دیسپلی PA278CV با ۱۰۰ درصد پوشش sRGB و Rec را معرفی کرده است. این مانیتور طیف رنگی ۷۰۹ با دقت رنگ Delta E <2 استمانیتور ProArt دیسپلی PA278CV ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که ویرایشگرهای فیلم حرفه‌ای و ویرایشگران عکس حرفه‌ای به آن‌ها نیاز دارند به دنبال مانیتوری با این ویژگی‌ها هستند. این ویژگی‌ها شامل پوشش ۱۰۰ درصد sRGB و طیف رنگی Rec. 709 است. این پشتیبانی از گستره رن..

مانیتور حرفه‌ای ProArt PA278CV ایسوس معرفی شدASUS ProArt PA278CV Professional Monitor

ایسوس مانیتور حرفه‌ای ProArt دیسپلی PA278CV را معرفی کرده است که دارای اندازه صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی، وضوح WQHD و پوشش ۱۰۰ درصدی از طیف رنگی sRGB است. این صفحه‌نمایش به‌منظور انجام بازی‌های رایانه شخصی طراحی نشده است ولی در عوض سازندگان آن بر روی ساخت مانیتوری مخصوص ویرایشگرهای ویدیو یا ویرایشگرهای عکس تمرکز کرده‌اند. به این خاطر این مانیتور دارای نرخ تازه‌سازی ۷۵ هرتز است و همچنین دارای گواهینامه Calman Verified بوده و در کارخانه برای دقت رنگ Delta E<2 درجه‌بندی شده است. ایسوس هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت مانیتور حرفه‌ای ProArt دیسپلی PA278CV اعلام نکرده است.

ایسوس مانیتور ProArt دیسپلی PA278CV با ۱۰۰ درصد پوشش sRGB و Rec را معرفی کرده است. این مانیتور طیف رنگی ۷۰۹ با دقت رنگ Delta E <2 است

مانیتور ProArt دیسپلی PA278CV ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که ویرایشگرهای فیلم حرفه‌ای و ویرایشگران عکس حرفه‌ای به آن‌ها نیاز دارند به دنبال مانیتوری با این ویژگی‌ها هستند. این ویژگی‌ها شامل پوشش ۱۰۰ درصد sRGB و طیف رنگی Rec. 709 است. این پشتیبانی از گستره رنگی تضمین می‌کند که این مانیتور تمام جزئیات عکس‌ها و فیلم‌ها را با دقت تولید کند. این مانیتور دقت رنگ Delta E<2 را نشان می‌دهد و همچنین اطمینان می‌دهد که عکس‌ها و فیلم‌ها تا حد ممکن واقع‌گرایانه به نظر می‌رسند. دقت رنگ این مانیتور به‌صورت کارخانه‌ای درجه‌بندی شده است و برای تضمین دقت رنگ توسط شرکت پیشرو در این صنعت یعنی Calman Verified تأیید شده است.

ASUS ProArt PA278CV Professional Monitor

این مانیتور دارای رزولوشن وضوح WQHD یا ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و سرعت تازه‌سازی تا ۷۵ هرتز است. مانیتور ProArt دیسپلی PA278CV سازگاری گسترده‌ای با دستگاه‌های مختلف دارد و دارای پورت‌های متنوعی از جمله پورت USB-C، پورت HDMI، دو پورت DisplayPort و هاب USB است. این میزان پورت زیاد اطمینان می‌دهد که این نمایشگر بتواند به لپ‌تاپ، دسکتاپ و حتی سایر دستگاه‌ها متصل شود. پورت USB-C می‌تواند تا ۶۵ وات از انتقال انرژی و انتقال داده پشتیبانی کند. هاب USB تضمین می‌کند که اتصال تجهیزات اضافی مانند صفحه‌کلید یا ماوس برای کاربرانی که یک لپ‌تاپ را به این مانیتور متصل می‌کنند، به‌صورت حرفه‌ای، آسان و کارآمد باشد.

این مانیتور تنظیمات متنوعی دارد که شامل موارد مختلفی از جمله گردش محوری، افقی و عمودی است. این مانیتور دارای حداکثر ۱۵۰ میلی‌متر تنظیم ارتفاع، تنظیم شیب ۵- تا ۳۵ درجه، تنظیم لولای ۹۰- تا ۹۰ درجه و تنظیم چرخان ۴۵- تا ۴۵ درجه است. پایه این مانیتور برای اطمینان از زاویه دید راحت این میزان تنظیم را ارائه می‌دهد.

ایسوس هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت مانیتور ProArt دیسپلی PA278CV یا زمان عرضه این مانیتور برای خرید اعلام نکرده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.