تاریخ انتشار : جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
کد خبر : 63725

مانیتور ال جی DualUp مخصوص برنامه‌نویس‌ها معرفی شد

مانیتور ال جی DualUp مخصوص برنامه‌نویس‌ها معرفی شد

مانیتور ال جی DualUp مخصوص برنامه‌نویس‌ها معرفی شد مانیتور ال جی DualUp با نسبت ابعاد نامتعارف معرفی شد. LG این مانیتور را با هدف برنامه‌نویسان طراحی کرده و دو مانیتور روی هم را شبیه‌سازی م..

مانیتور ال جی DualUp مخصوص برنامه‌نویس‌ها معرفی شد

مانیتور ال جی DualUp با نسبت ابعاد نامتعارف معرفی شد. LG این مانیتور را با هدف برنامه‌نویسان طراحی کرده و دو مانیتور روی هم را شبیه‌سازی می‌کند.

این روزها شاهد ورود مانیتورهای جدیدی در بازار با ابعاد تصویر متفاوتی نسبت به ابعاد ۱۶ به ۹ هستیم. به طور مثال برخی برندها مانیتورهایی با نسبت ۳۲ به ۹ را عرضه کرده‌اند، در حالی که مک بوک پرو اپل به یک نمایشگر با نسبت ۱۴ به ۹ مجهز است.

نسبت ابعاد نامتعارف مانیتور ال جی DualUp

ال جی حالا یک گام فراتر گذشته و مانیتور جدید ۲۸Q780 را به عنوان نخستین مانیتور با نسبت ابعاد ۱۶ به ۱۸ وارد بازار کرده است.

مانیتور ال جی DualUp با شماره مدل ۲۸Q780 دقیقاً مربعی‌شکل نیست، اما عرض ۲۵۶۰ پیکسلی را حفظ کرده است. در حالی که مانیتورهایی با نسبت ۳۲ به ۸ برای جایگزینی با دو مانیتور کنار هم طراحی شده‌اند، مانیتور ۱۶ به ۱۸ جدید ال جی با هدف جایگزینی دو ال سی دی ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی روی هم که معمولاً توسط برنامه‌نویس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد طراحی شده است.

مانیتور ال جی DualUp

از آنجا که این مانیتور برای گیمرها یا تولیدکنندگان محتوا طراحی نشده، به همین خاطر نسبت ابعاد نامتعارفی را ارائه می‌کند. این نمایشگر رزولوشن ۲۵۶۰ در ۲۸۸۰ پیکسلی دارد، روشنایی ۳۰۰ نیت و نسبت کنتراست ۱۰۰۰ به ۱ را ارائه می‌کند. علاوه بر این نرخ رفرش ۶۰ هرتزی دارد و زمان پاسخگویی آن ۵ میلی‌ثانیه‌ای GtG است.

مانیتور ال جی DualUp یک پورت DisplayPort، دو پورت HDMI و یک ورودی USB-C با حداکثر ۹۶ وات (پاور دلیوری) را ارائه می‌کند. این نمایشگر از تقسیم عمودی نیز پشتیبانی می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد از دو کامپیوتر به صورت همزمان استفاده کند. علاوه بر این یک هاب USB دو پورت و ۲ اسپیکر طراحی شده توسط MaaxAudio نیز روی این نمایشگر تعبیه شده است.

مانیتور جدید ال جی روی پایه تنظیم شونده‌ای به نام LG Ergo نصب شده است که با یک گیره به صورت امن روی میز وصل می‌شود و از چند جهت قابل تنظیم است. ال جی این نمایشگر را در سال ۲۰۲۲ وارد بازارهای جهانی خواهد کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.