تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر : 14838

ماجرای آخرین عکس سردار سلیمانی و سردار همدانی، تلویزیونی شد

ماجرای آخرین عکس سردار سلیمانی و سردار همدانی، تلویزیونی شد

ماجرای آخرین عکس سردار سلیمانی و سردار همدانی، تلویزیونی شد نزدیک شهادت سردار همدانی بود که “حاج قاسم” با او عکسی یادگاری گرفت؛ حالا پای ماجرای این آخرین عکس به تلویزیون باز شد. – اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امروز مستند “آخرین عکس” لحظاتی پیش از شبکه اول سیما پخش شد. مستندی که کارگردانش مهدی امامی است و به زوایای زندگی و فداکاری‌های شهید همدانی در سوریه پرداخت. البته در میانِ این هم ناشنیده، به سراغ آخرین عکس سردار سلیمانی و شهید همدانی هم رفت که بعد از شهادت “حاج حسین” دست به دست شد. ماجرای عکسی که چند روز مانده بود به شهادت سردار همدانی، این تصویر گرفته شد. پیش از این مهدی امامی کارگردان و مستندساز در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم گفته بود:
“بنده به دنبال بسیاری از همرزمان ایشان بودم تا اینکه نام سردار سلیمانی توجهم را جلب کرد تا از ایشان هم در مورد شهید همدانی سؤال بپرسم؛ از طریق دختر شهید همدانی که با دختر شهید سلیمانی ارتباط داشت درخواست کردم که دیداری با سردار سلیمانی داشته باشم اما این خواسته به دلیل پرکاری ایشان محقق نشد؛ این ماجرا گذشت تا زمانی که سردا..

ماجرای آخرین عکس سردار سلیمانی و سردار همدانی، تلویزیونی شد

نزدیک شهادت سردار همدانی بود که "حاج قاسم" با او عکسی یادگاری گرفت؛ حالا پای ماجرای این آخرین عکس به تلویزیون باز شد.

ماجرای آخرین عکس سردار سلیمانی و سردار همدانی، تلویزیونی شد – اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امروز مستند "آخرین عکس" لحظاتی پیش از شبکه اول سیما پخش شد. مستندی که کارگردانش مهدی امامی است و به زوایای زندگی و فداکاری‌های شهید همدانی در سوریه پرداخت. البته در میانِ این هم ناشنیده، به سراغ آخرین عکس سردار سلیمانی و شهید همدانی هم رفت که بعد از شهادت "حاج حسین" دست به دست شد. ماجرای عکسی که چند روز مانده بود به شهادت سردار همدانی، این تصویر گرفته شد. پیش از این مهدی امامی کارگردان و مستندساز در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم گفته بود:

"بنده به دنبال بسیاری از همرزمان ایشان بودم تا اینکه نام سردار سلیمانی توجهم را جلب کرد تا از ایشان هم در مورد شهید همدانی سؤال بپرسم؛ از طریق دختر شهید همدانی که با دختر شهید سلیمانی ارتباط داشت درخواست کردم که دیداری با سردار سلیمانی داشته باشم اما این خواسته به دلیل پرکاری ایشان محقق نشد؛ این ماجرا گذشت تا زمانی که سردار سلیمانی به دیدار خانواده شهید حاج‌بابایی در همدان آمدند. این اتفاق باعث شد تا به منزل شهید بروم و بتوانم ضمن دیدار با سردار سلیمانی گفت‌وگویی ۵ دقیقه‌ای با ایشان داشته باشم؛ در این دیدار از ایشان پرسیدم که خاطره‌‌ای با شهید همدانی دارید؟ ماجرای آخرین عکس شما با ایشان که در کتاب "خداحافظ سالار" آمده است، چیست؟‌

ایشان در جواب گفت یکی دو روز قبل از شهادت سردار همدانی، همدیگر را در سوریه ملاقات کردیم؛ ایشان درخواستی از من داشت که تا قبل از آن هیچ وقت مطرح نکرده بود. ایشان از من خواست که در کنار هم عکسی یادگاری بگیریم؛ عجیب‌تر این بود که گفتند بیا تا آخرین عکس را بگیریم؛ شاید دیگر نتوانیم عکسی داشته باشیم. وقتی این جمله را گفت فهمیدم که او به شهادت خواهد رسید."

پاسخ رئیس صداوسیما به اصرار برای تعطیلی سریال‌ها و برنامه‌ها/ پزشکان هرروز سر صحنه‌اند + فیلم

امامی درباره علت ساخت مستند "آخرین عکس" گفت: علت ساخت فیلم مستند "آخرین عکس" علاوه بر پیشنهاد تلویزیون، دغدغه شخصی خود من بود؛ باید اشاره کنم مهمترین مسأله‌ای که باعث شد این فیلم را بسازم این بود که می‌خواستم شخصیت و عملکرد شهید همدانی را معرفی کنم. دقت داشته باشید که سردار شهید همدانی زندگی سراسر افتخار داشته‌اند که از هر زاویه‌ای به آن نگاه کنیم ظرفیت پرداخت چندین فیلم را دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.