تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
کد خبر : 66035

لیست هشداروب آموز و داستان پامپ و دامپ، ربات ترید، هوش مصنوعی

لیست هشداروب آموز و داستان پامپ و دامپ، ربات ترید، هوش مصنوعی

بازار رمز ارزها یا همان ارزهای دیجیتال در شرایطی به سرتیتر اخبار اقتصادی تبدیل شده است که با اوج گیری قیمت این نوع ارزها، سوالات زیادی در ذهن معامله گران سایر بازارها و مردم شکل گرفته است؛ رمز ارزها چیستند؟         علت وجود رمز ارز ها چیست؟         ارزهای …

بازار رمز ارزها یا همان ارزهای دیجیتال در شرایطی به سرتیتر اخبار اقتصادی تبدیل شده است که با اوج گیری قیمت این نوع ارزها، سوالات زیادی در ذهن معامله گران سایر بازارها و مردم شکل گرفته است؛ رمز ارزها چیستند؟

  •         علت وجود رمز ارز ها چیست؟
  •         ارزهای دیجیتال چگونه به وجود می‌آیند؟
  •         انواع کریپتوکارنسی ها کدامند و نحوه سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال چگونه است؟
  •         چگونه با استفاده از آنها کلاهبرداری صورت می‌گیرد؟
  •         آیا می‌شود در هر توکن یا کوینی سرمایه گذاری انجام داد؟
  •         سود قطعی و سود ثابت در این پروژه ها از کجا به وجود می‌آیند؟

این روزها شاید با کلمات بسیار زیادی از قبیل سود ثابت ماهانه و یا ترید با هوش مصنوعی در بازار ارز دیجیتال مواجه هستیم. چرا که بهترین روش برای کلاهبرداری دادن وعده‌های واحی و به نوعی رویا فروشی است! رویا فروشان با استفاده از عدم آگاهی مردم نسبت به بازارهای رمز ارز توانسته‌اند به اهداف خود در راستای کلاهبرداری گامی بزرگ بردارند. همچنین عدم وجود قانون مشخصی در این حوزه کار را برای بسیاری از این قبیل به اصطلاح شرکت‌ها، سایت‌های سرمایه گذاری و افراد، آسان‌تر کرده است.

در این راستا گروهی از متخصصین فعال در حوزه بازارهای مالی و ارزهای دیجیتال و برنامه نویسان متخصص حوزه ارز دیجیتال با کمک یکدیگر؛ اقدام به انتشار لیستی به نام «لیست هشدار وب آموز» با مدیریت محمد جرجندی، کارشناس جرایم رایانه‌ای، برای کمک به تشکیل جامعه‌ای عاری از کلاهبردار کرده‌اند. شما در این لیست که به صورت کاملا رایگان در اختیار همگان قرار گرفته است می‌توانید تقریبا تمامی پروژه‌هایی که در حوزه ارزهای دیجیتال و سایت های سرمایه گذاری فعالیت کلاهبرداری می‌کنند را با مدارک، تبلیغات و مستندات تنها با چند کلیک ساده مشاهده کنید.

لیست هشداروب آموز و داستان پامپ و دامپ، ربات ترید، هوش مصنوعی

این لیست هشدار توسط محمد جرجندی کارشناس جرایم رایانه ای  و با هدف مبارزه با کلاهبرداران این حوزه شروع شده است. شما پس از مطالعه و بررسی این لیست دیگر با کلماتی همچون پامپ و دامپ، ربات ترید، ترید با هوش مصنوعی، توکن های بدون پشتوانه و بسیاری از این کلاهبرداری‌ها غریبه نخواهید بود.

کانال وب آموز

آدرس لیست هشدار وب آموز

برای اطلاعات بیشتر وب سایت محققان مستقل جرایم رایانه ای ایران را ببینید و دنبال کنید.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.