تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
کد خبر : 22579

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا در سال ۲۰۲۰

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا در سال ۲۰۲۰

فهرست۱ مهاجرت کاری به کانادا۲ گروه اصلی لیست مشاغل مورد نیاز کانادا۳ ۵ سطح لیست ناک در سال ۲۰۲۰۳.۱ سطح مهارت O :۳.۲ سطح مهارت A :۳.۳ سطح مهارت B :۳.۴ سطح مهارت C :۳.۵ سطح مهارت D :۴ آشنایی با لیست مشاغل مورد نیاز کانادا در سال ۲۰۲۰۴.۱ ۱- پرستاری:۴.۲ ۲- راننده کامیون :۴.۳ …

از سریع ترین و کم دردسر ترین راه های مهاجرت به کانادا اقدام به اخذ ویزا از طریق ویزای شغلی است. لیست جذب نیروی کار توسط کانادا هر ساله تغییر می کند. جهت اطلاع از لیست مشاغل مورد نیاز کانادا در سال ۲۰۲۰ با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

مهاجرت کاری به کانادا

امروزه یکی از سریع ترین روش ها جهت مهاجرت و اقامت دائمی به کانادا مهاجرت متخصص است. مهاجرت تخصصی به کانادا در قالب express entry صورت می گیرد. در این روش درخواست ویزای شما که از طریق ویزای کاری به آن اقدام کرده اید در اسرع وقت به آن رسیدگی و ویزای شما تایید می شود. البته کسب این ویزا نیازمند برخورداری از شرایط خاص و کسب نمره ی مناسب است. جذب نیرو های متخصص مفید و مجرب از سوی دولت کانادا از سال ۲۰۱۵ کلید خورده است و تا امسال همچنان ادامه دارد. جذب نیروی متخصص و مهاجرت کاری به کانادا ممکن است پس از گذشت چند سال و اشباع شدن موقعیت های کاری ممکن نباشد. پس بهتر است اگر قصد مهاجرت دایم به کانادا را دارید هر چه سریع تر برای آن اقدام کنید.

از شرایطی که جهت مهاجرت به کانادا در نظر گرفته می شود مدارک تحصیلی، مدرک زبان و سوابق و تجارب کاری شخص است که این موارد سبب نمره دهی به فرد می شود. پس از در نظر گرفتن این پارامتر ها و کسب امتیاز ، حداقل امتیاز می بایستی ۶۷ باشد. در ادامه به بررسی گروه های اصلی مشاغل جهت مهاجرت نیروی متخصص به کانادا و لیست مشاغل مورد نیاز کانادا در سال ۲۰۲۰ خواهیم پرداخت.

گروه اصلی لیست مشاغل مورد نیاز کانادا

هر ساله جهت جذب نیروهای متخصص به کانادا لیستی از سوی دولت کانادا اعلام می شود که به لیست ناک (NOC) معروف است. این لیست متشکل از ۵ سطح است که هر سال نسبت به سال قبل تغییر می کند. قبل از اقدام به اخذ ویزای شغلی کانادا بهتر است این لیست را مطالعه کنید تا بدانید که حیطه و مهارت کاری شما در لیست قرار دارد یا خیر.

۵ سطح لیست ناک در سال ۲۰۲۰

۵ سطح لیست ناک در سال ۲۰۲۰ که شرح لیست مشاغل مورد نیاز کانادا است به این صورت می باشد:

سطح مهارت O :

این سطح از لیست ناک مربوط به مشاغل مدیریتی است. از جمله این سمت ها می توان به مدیریت معدن ، رستوران و یا کاپیتان اشاره کرد.

سطح مهارت A :

این سطح از مشاغل مربوط به مشاغلی است که نیازمند مدرک دانشگاهی معتبر است.

سطح مهارت B :

این سطح مربوط به مشاغل تخصصی است. یعنی مشاغلی که می توان از طریق دوره های کارآموزی کسب کرد مانند مدرک آشپزی یا لوله کشی.

سطح مهارت C :

این دسته نیز در مورد مشاغلی است که نیازمند مدرک دبیرستانی بوده و به مدرک دانشگاهی مربوط نمی شود. برای مثال زمینه ی رانندگی بر روی ماشین های باربری.

سطح مهارت D :

این سطح برای شغل هایی است که نیاز به آموزش و یا مدرک خاصی ندارد مانند نظافتچی .

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا در سال 2020

آشنایی با لیست مشاغل مورد نیاز کانادا در سال ۲۰۲۰

بر طبق لیست ناک که هر ساله تغییر می کند دولت کانادا لیستی از مشاغل را تعیین می کند که بر طبق آن نیز اقدام به جذب نیرو می کند که شما می توانید با مهاجرت به کانادا در این زمینه ها مشغول به کار شوید. لیست مشاغل مورد نیاز کانادا در سال ۲۰۲۰ به این شرح است:

۱- پرستاری:

به علت افول نیروی جوان در کانادا و رو به رشد بودن میزان سالخوردگی در کانادا، شغل پرستاری یکی از مهم ترین زمینه های جذب نیرو و از پر درآمد ترین آن هاست.

۲- راننده کامیون :

به علت کثرت حمل و نقل های تجاری از ایالتی به ایالتی دیگر جذب راننده کامیون نیز در سال ۲۰۲۰ در لیست ناک قرار گرفته است.

۳- مربی آموزشی :

به علت نبود نیروی کار جوان در باب آموزش های آکادمیک و یا کارگاهی ، مهاجرت به عنوان مدرس می تواند زمینه ی اقامت مرفه و پیشرفت در کانادا را فراهم کند.

۴- جوشکاری :

اگر در زمینه ی جوشکاری خبره باشید می توانید به راحتی به کانادا مهاجرت کنید.

فیزیوتراپیست :

از دیگر زمینه های مهاجرت کاری، مهاجرت به عنوان فیزیوتراپیست است که زمینه ی پیشرفت را نیز فراهم می کند.

مهندسی :

مهندس نرم افزار یا طراح و مهندس هوا فضا از رشته های مهندسی پر طرفدار است که اغلب سالانه در لیست ناک قرار می گیرد.

از دیگر مشاغلی که در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا که در سال ۲۰۲۰، در لیست ناک قرار گرفته است می توان به برق صنعتی، تعمیرکار و لوله کش، برآوردگر ساخت و ساز، تکنسین یا دستیار دامپزشکی، داروساز، خلبان هواپیما، بینایی سنجی و روانشناس اشاره کرد.

اولویت مشاغل مورد نیاز کانادا ۲۰۲۰

با وجود اینکه که مشاغل بسیاری در لیست ناک در سال ۲۰۲۰ قرار گرفته اند اما برخی از مشاغل اولویت بیشتری نسبت به سایر مشاغل دارند. اولویت شغلی لیست مشاغل مورد نیاز کانادا در سال ۲۰۲۰ به این ترتیب است :

– مددکاران حرفه ای و  پرستارها

– فیزیوتراپیست

– روانشناس

– داروساز

– متخصص بینایی سنجی

میزان حقوق مشاغل مورد نیاز کانادا چقدر است؟

میزان حقوق در کانادا نرخ ثابتی ندارد. سالانه میزان درآمد در هر شغل نسبت به سال دیگر تغییر کرده و رقم بالا می رود. هر چقدر رشته ی شغلی شما تخصصی تر باشد بالطبع حقوق شما بیشتر خواهد بود. البته قبل از اقدام مهاجرت به کانادا  بهتر است در مورد میزان حقوق شغل مورد نظرتان اطلاعاتی کسب کنید.

اگر قطعا کشور کانادا را انتخاب کرده اید، در خصوص روش های مهاجرت به کانادا در ۲۰۲۰ اطلاعات بیشتری کسب کنید. مشاوران ما در وست ادوایزر با داشتن سابقه طولانی در این زمینه می توانند به شما کمک کنند تا بهترین و کوتاه ترین روش را برای مهاجرت انتخاب کنید.

 

شرکت مهاجرتی و سرمایه گذاری وست (westadviser)  با بیش از سال ها تجربه در زمینه مشاوره مهاجرت به کانادا، ترکیه، انگلستان، اروپا، شیلی و دومینیکا روش سرمایه گذاری ملکی و تخصصی توانسته موفقیت های گوناگونی کسب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما در وست ادوایزر  با شماره های تماس ۲۲۰۷۴۴۱۱ و  ۲۲۰۷۴۴۰۰ و  ۲۲۰۷۴۳۰۳ تماس بگیرید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.