تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۱۹
کد خبر : 60475

لکسوس LS 2022 با طراحی و آپشن های جدید معرفی شد+عکس

لکسوس LS 2022 با طراحی و آپشن های جدید معرفی شد+عکس

لکسوس LS 2022 با طراحی و آپشن های جدید معرفی شد+عکسلکسوس LS 2022 معرفی شد. این سدان ژاپنی اکنون از لحاظ فنی ارتقا پیدا کرده و از تجهیزات بیشتری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا..

لکسوس LS 2022لکسوس LS 2022 با طراحی و آپشن های جدید معرفی شد+عکس

لکسوس LS 2022 معرفی شد. این سدان ژاپنی اکنون از لحاظ فنی ارتقا پیدا کرده و از تجهیزات بیشتری بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت لکسوس نسل فعلی LS را در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه کرد که به دلیل ارتفاع کم از سطح زمین و تغییرات ظاهری جدید توانست نسبت به نسل قبل جذاب‌تر به نظر برسد و نگاه بسیاری را به خود جلب کند. این خودروساز ژاپنی برای این سدان پرچمدار خود در سال ۲۰۲۰ یک فیس لیفت را نیز در نظر گرفت که طبق آن دماغه خودرو کمی محافظه‌کارتر از قبل شده بود. اکنون نیسان بار دیگر سدان پرچمدار خود را برای مدل ۲۰۲۲ به‌روزرسانی کرد که البته در ظاهر آن شاهد تغییرات گسترده‌ای همانند سایر فیس لیفت‌ها نخواهیم بود، اما تغییرات فنی اعمال شده توانسته این سدان ژاپنی را بیش از پیش به سلیقه مشتریان نزدیک کند.

مشخصات لکسوس LS 2022

لکسوس LS 2022

شرکت نیسان اکنون به شکل استاندارد سیستم ۲.۵ پلاس خود را برای تمام مدل‌های لکسوس LS 2022 در نظر گرفته که تمام سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده را شامل خواهند شد. لکسوس اعلام کرد لنز دوربین و رادار این خودرو نیز از لحاظ پاسخ و شعاع تشخیص به میزان چشمگیری ارتفا پیدا کرده است.

لکسوس LS 2022

سیستم پیشگیری از برخورد این سدان ژاپنی نیز عملکردی به مراتب بهتر از قبل خواهد داشت. این سیستم مواردی چون تشخیص عابران پیاده و دوچرخه‌سواران، ترمز اضطراری خودکار و هشدار برخورد از جلو را شامل می‌شود.

لکسوس LS 2022

همچنین اکنون مشتریان نسخه پایه این خودرو نیز به سیستم صوتی مارک لوینسون دسترسی خواهند داشت و دیگر به انتخاب آن از لیست آپشن‌ها نیازی نخواهد بود. ضمن اینکه مشتریان می‌توانند لکسوس LS 2022 را با تریم در هاکو برای پکیج‌های لاکچری و اجرایی سفارش دهند.

لکسوس LS 2022

لکسوس اعلام کرد سیستم تعلیق و شاسی این سدان ژاپنی را ارتقا داده است. در همین راستا برای این خودرو از فنرها و دامپرهای بازنگری شده استفاده کرده تا بتواند هندلینگ خودرو را ارتقا دهد. این خودرو از میله‌های ضدلغزش بهتر در جلو و عقب نیز بهره می‌برد. مهندسان لکسوس سیستم تعلیق متغیر تطبیقی این خودرو را نیز ارتقا داده‌اند.

لکسوس LS 2022

لکسوس LS 2022 در سایر بخش‌ها با تغییراتی مواجه نشده است. از این رو همچنان از همان موتور ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری بهره می‌برد. در حال حاضر مدل پایه این خودرو حدود ۷۶ هزار دلار قیمت دارد، اما اگر خواهان سفارش مدل LS-F هستید باید کمی منتظر عرضه آن بمانید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.