تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 60479

لکسوس LC 500 مدل ۲۰۲۲ ، کوپه جذاب و لوکس ژاپنی معرفی شد

لکسوس LC 500 مدل ۲۰۲۲ ، کوپه جذاب و لوکس ژاپنی معرفی شد

لکسوس LC 500 مدل ۲۰۲۲ ، کوپه جذاب و لوکس ژاپنی معرفی شدلکسوس LC 500 مدل ۲۰۲۲ با تغییراتی در سیستم تعلیق معرفی شد. کمپانی سازنده این خودرو طرح ویژه‌ای برای پیش فروش آن نیز در نظر گرفته است.
لکسوس از مد..

لکسوس LC 500 مدل ۲۰۲۲لکسوس LC 500 مدل ۲۰۲۲ ، کوپه جذاب و لوکس ژاپنی معرفی شد

لکسوس LC 500 مدل ۲۰۲۲ با تغییراتی در سیستم تعلیق معرفی شد. کمپانی سازنده این خودرو طرح ویژه‌ای برای پیش فروش آن نیز در نظر گرفته است.

لکسوس از مدل جدید خودرو LC خود رونمایی کرد. اگر بخواهیم لکسوس LC 500 مدل ۲۰۲۲ را با مدل سال گذشته مقایسه کنیم، تفاوتی در ظاهر و داخل کابین آن‌ها پیدا نمی‌کنیم. در واقع تغییر مهمی که در این خودرو مشاهده شده مربوط به سیستم تعلیق و برنامه‌ای است که برای پیش فروش این خودرو در نظر گرفته شده است.

لکسوس LC 500 مدل ۲۰۲۲

سیستم تعلیق این کوپه جذاب ژاپنی ارتقا پیدا کرده و حس بهتری به سرنشین می‌دهد. علاوه بر این پیشرفت‌هایی در عملکرد فرمان این خودرو نیز رخ داده که به طور کلی باعث چابک‌تر شدن آن شده است. این موارد به خصوص در مدل‌هایی که به پکیج اسپورت مجهزند صدق می‌کند که شامل رینگ‌های ۲۱ اینچی با عنصرهای مشکی است.

لکسوس LC 500 مدل ۲۰۲۲

لکسوس همانند سایر برند‌های تاپ جهان برنامه ساخت سفارشی برای خریداران این خودرو در نظر گرفته که البته این برنامه برای مدل‌های مجهز به پکیج اسپورت در دسترس است. در واقع در این برنامه خریدار می‌تواند هر نوع آپشنی را سفارش دهد.

لکسوس LC 500 مدل ۲۰۲۲

به عبارت ساده‌تر افراد می‌توانند رنگ و ترکیب آن برای بدنه و داخل کابین را انتخاب کنند و از بین رینگ‌ها، اسپویلرها و سقف فیبر کربنی هر مدلی که می‌‌خواهند را سفارش دهند. این برنامه ساخت سفارشی لکسوس LC 500 مدل ۲۰۲۲ از ۱۷ نوامبر اجرا خواهد شد. لازم به ذکر است که خوشبختانه نسخه استاندارد این خودرو از لحاظ قیمت تغییر نکرده و از ۹۳۰۵۰ دلار شروع می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.