تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۴۱
کد خبر : 58670

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو ۵ با یک نمایشگر غول پیکر ۱۷.۳ اینچی معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو ۵ با یک نمایشگر غول پیکر ۱۷.۳ اینچی معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو ۵ با یک نمایشگر غول پیکر ۱۷.۳ اینچی معرفی شدلپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو ۵ – Acer Nitro 5 با یک نمایشگر غول پیکر ۱۷.۳ اینچی ۱۴۴ هرتزی، پردازنده‌های نسل یازدهمی Intel و قیمت رقابتی..

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو ۵لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو ۵ با یک نمایشگر غول پیکر ۱۷.۳ اینچی معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو ۵ – Acer Nitro 5 با یک نمایشگر غول پیکر ۱۷.۳ اینچی ۱۴۴ هرتزی، پردازنده‌های نسل یازدهمی Intel و قیمت رقابتی معرفی شد.

ایسر از یک لپ تاپ گیمینگ جدید از سری خانواده Nitro 5 رونمایی کرد. لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو ۵ به یک نمایشگر ۱۷.۳ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p، نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی و چیپست‌های نسل یازدهمی Intel Core i7 مجهز است. ضمن اینکه کارت گرافیک این لپ تاپ هم NVIDIA RTX 3050 Ti است.

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو ۵ چه در چنته دارد؟

لپ تاپ جدید کمپانی Acer در برخی موارد نسبت به دیگر لپ تاپ سری نیترو ۵ که امسال معرفی شده بود متفاوت است؛ هرچند همان طراحی مشکی و قرمز با لبه‌هایی که به طرف داخل باریک می‌شوند را به ارث برده است. یک کیبورد فول سایز در جلوی آن قرار گرفته و برخلاف نسخه پیشین، شارژر به جای پشت قاب به لبه کناری دیوایس وصل خواهد شد.

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو ۵

قیمت این لپ تاپ گیمینگ ۱،۱۹۹ دلار اعلام شده است. با این قیمت شما ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی را هم در اختیار خواهید گرفت که برای یک لپ تاپ بالارده با چنین امکاناتی عالی به نظر می‌رسد. این لپ تاپ همچنین به یک پورت اترنت، یک پورت تاندربولت ۴، سه پورت USB-A، یک پورت HDMI، یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و یک اسلات Kensington مجهز است.

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو ۵

ایسر این لپ تاپ را از چند هفته دیگر برای استفاده جامعه گیمرهای جهان وارد بازار می‌کند. نسخه کوچک‌تر آن نیز که به یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی ۱۴۴ هرتزی مجهز است هم به زودی وارد بازار می‌شود. این لپ تاپ کوچک‌تر هم به پردازنده‌های نسل یازدهمی Intel Core i5، تا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD به همراه کارت گرافیک NVIDIA GTX 1650 مجهز است. پورت‌های آن نیز با برادر ۱۷.۳ اینچی خود مشابه است. هرچند نمی‌توانید کارایی مدل بزرگ‌تر را در این نسخه هم تجربه کنید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.