تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۵:۴۱
کد خبر : 58594

لپ تاپ جدید ایسر Aspire Vero مجهز به ویندوز ۱۱ و از مواد دور ریختنی ساخته شده است

لپ تاپ جدید ایسر Aspire Vero مجهز به ویندوز ۱۱ و از مواد دور ریختنی ساخته شده است

لپ تاپ جدید ایسر Aspire Vero مجهز به ویندوز ۱۱ و از مواد دور ریختنی ساخته شده استلپ تاپ جدید ایسر Aspire Vero با ویندوز ۱۱ و بدنه‌ای از جنس مواد دور ریختنی معرفی شد. این اولین لپ تاپ ایسر است که ضرری ..

لپ تاپ بازیافتی ایسر Aspire Veroلپ تاپ جدید ایسر Aspire Vero مجهز به ویندوز ۱۱ و از مواد دور ریختنی ساخته شده است

لپ تاپ جدید ایسر Aspire Vero با ویندوز ۱۱ و بدنه‌ای از جنس مواد دور ریختنی معرفی شد. این اولین لپ تاپ ایسر است که ضرری به محیط زیست نخواهد رساند.

با انتشار رسمی ویندوز ۱۱، شرکت‌های تولیدکننده شروع به رونمایی از کامپیوترهای شخصی مجهز به جدیدترین نسخه سیستم عامل مایکروسافت کرده‌اند. یکی از این برندها ایسر است که شب گذشته از لپ تاپ جدید ایسر Aspire Vero رونمایی کرد.

گرچه یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های لپ تاپ جدید ایسر Aspire Vero مجهز بودن آن به ویندوز ۱۱ است، اما کیفیت ساخت و متریالی که برای ساخت این نوت بوک استفاده شده هم جالب توجه است. اسپایر ورو، نخستین لپ تاپ شرکت تایوانی Acer است که در ساخت آن از موادی استفاده شده که هیچ یک اثر مخربی روی محیط زیست ندارند.

لپ تاپ بازیافتی ایسر Aspire Vero

ایسر برای ساخت بدنه و دکمه‌های روی کیبورد لپ تاپ جدید خودش از مواد پلاستیک بازیافتی استفاده کرده است. به طور دقیق‌تر، ۳۰ درصد جنس بدنه از مواد پلاستیک بازیافتی است، در حالی که این نسبت در ساخت کلیدهای کیبورد به ۵۰ درصد هم می‌رسد.

این شرکت تایوانی همچنین در بسته‌بندی این لپ تاپ هم از ۱۰۰ درصد مواد بازیافت شده استفاده کرده است، در حالی که برای محافظ کیبورد آن نیز ۱۰۰ درصد از موارد بازیافت شده و برای جعبه کارتن آن نیز ۸۵ درصد از مواد بازیافت شده استفاده شده است.

لپ تاپ بازیافتی ایسر Aspire Vero

به زیر قاب این لپ تاپ می‌رویم، جایی که از چیپست نسل یازدهمی Intel Core i7 با گرافیک یکپارچه Iris Xe و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD استفاده شده است. در جلوی لپ تاپ هم یک نمایشگر ۱۵.۶ اینچی Full HD استفاده شده، در حالی که بخش ارتباطی آن را وای فای ۶، درگاه USB تایپ C، دو درگاه USB Type A و یک پورت HDMI 2.0 تشکیل می‌دهند.

قیمت لپ تاپ ایسر Aspire Vero

این لپ تاپ از امروز با قیمت پایه ۹۰۰ دلاری عرضه می‌شود که شامل پردازنده Core i7، رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۵۱۲ گیگابایتی SSD خواهد بود. نسخه Core i5 آن با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه نیز به زودی با قیمت ۷۰۰ دلار عرضه می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.