تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
کد خبر : 56199

لنوو از لپ تاپ فوق سبک لنوو یوگا اسلیم ۷ کربن و ۷ پرو رونمایی کرد

لنوو از لپ تاپ فوق سبک لنوو یوگا اسلیم ۷ کربن و ۷ پرو رونمایی کرد

لنوو از لپ تاپ فوق سبک لنوو یوگا اسلیم ۷ کربن و ۷ پرو رونمایی کردکمپانی لنوو از لپ تاپ فوق سبک لنوو یوگا اسلیم ۷ کربن – Lenovo Yoga Slim 7 Carbon به همراه لپ تاپ ۱۶ اینچی سبک یوگا اسلیم ۷ پرو رونمایی ..

لپ تاپ لنوو یوگا اسلیم ۷ کربن و ۷ پرولنوو از لپ تاپ فوق سبک لنوو یوگا اسلیم ۷ کربن و ۷ پرو رونمایی کرد

کمپانی لنوو از لپ تاپ فوق سبک لنوو یوگا اسلیم ۷ کربن – Lenovo Yoga Slim 7 Carbon به همراه لپ تاپ ۱۶ اینچی سبک یوگا اسلیم ۷ پرو رونمایی کرد.

کمپانی لنوو از یک جفت لپ تاپ جدید خانواده Yoga خود رونمایی کرد که لنوو یوگا اسلیم ۷ کربن و ۷ پرو نام دارند. اگرچه این دو لپ تاپ با نام آیدیا پد اسلیم ۷ کربن و ۷ پرو وارد برخی از بازارها از جمله آمریکا خواهند شد.

لپ تاپ لنوو یوگا اسلیم ۷ کربن

لنوو می‌گوید هر دو لپ تاپ جدیدش به ویندوز ۱۱ مجهز خواهند بود. این از آن‌ها لپ تاپ پریمیوم مناسبی برای کسانی ساخته است که می‌خواهند نهایت لذت را از نسل جدید سیستم عامل مایکروسافت ببرند. لنوو می‌گوید لپ تاپ Yoga Slim 7 Carbon سبک‌ترین لپ تاپ ۱۴ اینچی OLED در جهان با وزن ۱.۱ کیلوگرمی و ضخامت تنها ۱۴.۹ میلی‌متری خواهد بود. درست مثل دیگر لپ تاپ‌های سری یوگا این لپ تاپ بدنه‌ای منعطف دارد و شما می‌توانید در صورت لزوم آن را به صورت کاملاً تخت نیز دربیاورید.

لپ تاپ لنوو یوگا اسلیم ۷ کربن و ۷ پرو

نمایشگر ۱۴ اینچی OLED این لپ تاپ با گوریلا گلس شرکت کورنینگ محافظت می‌شود و رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسلی را ارائه می‌کند. نرخ رفرش این نمایشگر ۹۰ هرتزی است که می‌تواند انیمیشن‌ها را بسیار روان به نمایش درآورد، در حالی که از استانداردهای Dolby Vision و VESA DisplayHDR TrueBlack 500 نیز پشتیبانی می‌کند.

در قلب تپنده لپ تاپ لنوو یوگا اسلیم ۷ کربن پردازنده AMD Ryzen 7 5800U با کارت گرافیک AMD Radeon حضور دارد؛ هرچند شما می‌توانید آن را با کارت گرافیک Nvidia GeForce MX450 نیز سفارش دهید. تا ۱۶ گیگابایت رم و تا ۱ ترابایت حافظه نیز با این دو لپ تاپ قابل سفارش است.

به لطف تمام این سخت افزار جدید، لپ تاپ جدید لنوو می‌توانند عمر باتری ۱۴ و نیم ساعته را ارائه کنند، در حالی که با فناوری Rapid Charge Express می‌توانید تنها با ۱۵ دقیقه شارژ، ۳ ساعت از لپ تاپ خود استفاده کنید. با توجه به ضخامت بسیار کمی که این لپ تاپ دارد، تنها یک پورت USB-A را ارائه می‌کند. همانطور که از نام این لپ تاپ پیداست، بدنه آن از جنس فیبر کربن و آلیاژ منیزیم ساخته شده و دارای گواهی نظامی MIL-STD 810 برای مقاومت در برابر سقوط است.

لپ تاپ لنوو Yoga Slim 7 Pro

اگر به لپ تاپ بزرگ‌تری نیاز دارید شما می‌توانید نسخه ۱۶ اینچی یوگا اسلیم ۷ پرو را تهیه کنید؛ با این تفاوت که فریم دور نمایشگر در این نسخه بزرگ‌تر است و فضای بیشتر کیبورد باعث اضافه شدن کلیدهای عددی در کنار سایر کلیدها شده است. نمایشگر این نسخه لمسی، از نوع LCD، با رزولوشن QHD و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر نیز همچنان استاندارد Dolby Vision را ارائه می‌کند، در حالی که استاندارد دیگر VESA DisplayHDR 400 را هم یدک می‌کشد.

لپ تاپ لنوو یوگا اسلیم ۷ کربن و ۷ پرو
لپ تاپ لنوو یوگا اسلیم ۷ کربن و ۷ پرو

در قلب تپنده این لپ تاپ ۱۶ اینچی از پردازنده AMD Ryzen 7 5800U با کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3050 استفاده شده است، در حالی که تا ۱۶ گیگابایت رم و تا ۱ ترابایت حافظه داخلی را نیز در اختیار شما می‌گذارد. ضخامت این لپ تاپ ۱۷.۴ میلی‌متر است، اما سازنده در همین فضای کم موفق شده پورت‌هایی مثل USB-C، پورت USB-A، پورت HDMI و کارتخوان SD را روی این لپ تاپ بگنجاند.

لپ تاپ Lenovo Yoga Slim 7 Carbon با قیمت پایه ۱۲۹۰ دلاری عرضه می‌شود، در حالی که قیمت نسخه پرو ۱۴۴۹ دلار است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.