تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۵:۴۳
کد خبر : 44806

لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندروی اتوبان شهید محلاتی

لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندروی اتوبان شهید محلاتی

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران تاکید کرد لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندروی اتوبان شهید محلاتی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندروی ا..

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندروی اتوبان شهید محلاتی

لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندروی اتوبان شهید محلاتی

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران نسبت به لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندروی اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی در محله عارف به شهرداری تهران تذکر داد.

به گزارش ایسنا، مجید فراهانی در جریان دویست و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: شورایاران همراهان بینا و هوشمند شورای شهر در رصد تحولات و نیازهای محلات و روشنگر نقاط ضعف عملکرد مدیریت شهری در اداره محلات شهر هستند، هر جا از توان و ظرفیت شورایاران استفاده شده است ما شاهد بالندگی و رشد هستیم و هر جا که به بهانه‌های مختلف به شورایاران عزیز کم توجهی شده است ما شاهد خمودگی روزمرگی و گزارش عملکردهای شعاری بدون عمل هستیم.

وی ادامه داد: چند روز پیش در رسانه اجتماعی اینستاگرام شاهد انتشار تصاویری از سانحه تصادف یک دستگاه موتور سیکلت در یکی از معابر منطقه ۱۴ شهرداری تهران بودم که توسط یکی از شورایاران منتشر شده بود. این شورایار با ذکر مشکلات و نواقصی که منجر به این حادثه شده و گذشت یک سال از درخواست کتبی شهروندان محله عارف در این رابطه از شهرداری منطقه که منجر به اقدام جدی نشده، نوشته بود. برابر گزارش این شورایار عزیز متاسفانه در لاین کندروی اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی ما شاهد فقدان به سرعت‌گیر، علائم ترافیکی و روشنایی لازم در شب بودیم.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: بر همین اساس و با توجه به اهمیت موضوع اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندروی اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی در محله عارف به شهرداری تهران تذکر می دهم، انتظار دارم شهرداری بیش از پیش به مساله ایمنی معابر در سطح شهر توجه کند.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.