تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۶:۱۶
کد خبر : 41816

لزوم ارائه توضیح شهردار درباره ماحصل مصوبه تهران ۱۴۰۰

لزوم ارائه توضیح شهردار درباره ماحصل مصوبه تهران ۱۴۰۰

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد لزوم ارائه توضیح شهردار درباره ماحصل مصوبه تهران ۱۴۰۰ سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه برای مصوبه تهران ۱۴۰۰ شورای شهر تهران وقت زیادی گذاشته است، گفت: ..

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد

لزوم ارائه توضیح شهردار درباره ماحصل مصوبه تهران ۱۴۰۰

لزوم ارائه توضیح شهردار درباره ماحصل مصوبه تهران ۱۴۰۰

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه برای مصوبه تهران ۱۴۰۰ شورای شهر تهران وقت زیادی گذاشته است، گفت: لازم است شهردار تهران درباره ماحصل این مصوبه توضیح ارائه کند.

به گزارش ایسنا، علی اعطا در جریان دویست و هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: شورای شهر مصوبه‌ای را برای تهران ۱۴۰۰ داشت و وقت بسیاری گذاشته شد و در هیچ جلسه هم اندیشی به اندازه تهران ۱۴۰۰ وقت گذاشته نشد به شکلی که آقای حناچی در یک جلسه هم اندیشی به همراه ۸ معاون خود حضور یافتند و ارائه خیلی مفصلی در این‌باره داشتند.

وی افزود: اما متوجه نشدیم ماحصل این کار چه بود. بنا بود در نوروز برنامه مشخصی ارائه شود و در باقی مانده ماه‌های فصل بهار و تابستان قرار است چگونه برگزار شود؟ ممکن است کرونا برنامه‌ها را محدود کند اما وقتی از یک رویداد صحبت می‌شود معنی آن، این است که در یک بازه زمانی مشخص شاهد یکسری وقایع باشیم، اما از این موضوع هیچ اطلاعی در دست نیست. باید از شهردار توضیحی خواسته شود و وقتی درباره موضوعی طی دو الی سه سال دائم صحبت می‌شود و در مقطع زمانی اتفاق ویژه‌ای نمی‌افتد، درست نیست.

سخنگوی شورای شهر تهران تاکید کرد: شورای پنجم با رویکردهای مشخص و منسجم روی کار آمد اما عملا نمایش عینی رویکردهای شورا در مصوبات متبلور می‌شود اما به بخش قابل توجهی از مصوبات شورای پنجم عمل نشده است و خواهش می‌کنم تدبیری اندیشیده شود تا در ماهای باقی مانده این مصوبات روی زمین نماند و تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.