تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
کد خبر : 33807

لایحه کووید ۱۹ ترامپ گزارش های سری یوفو را برملا می‌کند

لایحه کووید ۱۹ ترامپ گزارش های سری یوفو را برملا می‌کند

لایحه کووید ۱۹ ترامپ گزارش های سری یوفو را برملا می‌کند گزارش های سری یوفو جمع‌آوری شده توسط دولت آمریکا به زودی، به عنوان بخشی از الزامات لایحه جدید امضا شده توسط رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، منتشر خواهند شد.
علاقه‌مندان باید به زودی خود را برای انتشار گزارش‌های سری یوفو یا همان اشیا ناشناس پرنده دولت ایالات متحده آماده کنند؛ اخیرا یک لایحه مرتبط با کمک‌های دولت آمریکا به شهروندان این کشور برای مقابله با بحران کووید ۱۹، توسط دونالد ترامپ امضا شده که بخشی از آن، به اطلاعات طبقه‌بندی شده مرتبط با یوفوها مربوط است.
در واقع امضا این لایحه خیال بسیاری از شهروندان آمریکایی از بابت کنار آمدن با مشکلات اقتصادی پاندمی کرونا را راحت کرد، اما موضوعی که کمتر کسی به آن توجه دارد، شمارش معکوسی بوده که در بخشی از این سند، برای انتشار گزارش‌های اشیا ناشناس پرنده تعیین شده است.
گزارش های سری یوفو این یوفوها در تازه‌ترین اصطلاحات تعیین شده توسط دولت آمریکا با اسم پدیده‌های ناشناخته هوایی (UAP) نام‌گذاری شده‌اند و گفته شده که به مسئولان مربوطه ۱۸۰ روز فرصت داده شده تا سندی مفصل از گزار..

لایحه کووید ۱۹ ترامپ گزارش های سری یوفو را برملا می‌کند

گزارش های سری یوفو جمع‌آوری شده توسط دولت آمریکا به زودی، به عنوان بخشی از الزامات لایحه جدید امضا شده توسط رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ، منتشر خواهند شد.

علاقه‌مندان باید به زودی خود را برای انتشار گزارش‌های سری یوفو یا همان اشیا ناشناس پرنده دولت ایالات متحده آماده کنند؛ اخیرا یک لایحه مرتبط با کمک‌های دولت آمریکا به شهروندان این کشور برای مقابله با بحران کووید ۱۹، توسط دونالد ترامپ امضا شده که بخشی از آن، به اطلاعات طبقه‌بندی شده مرتبط با یوفوها مربوط است.

در واقع امضا این لایحه خیال بسیاری از شهروندان آمریکایی از بابت کنار آمدن با مشکلات اقتصادی پاندمی کرونا را راحت کرد، اما موضوعی که کمتر کسی به آن توجه دارد، شمارش معکوسی بوده که در بخشی از این سند، برای انتشار گزارش‌های اشیا ناشناس پرنده تعیین شده است.

گزارش های سری یوفو

این یوفوها در تازه‌ترین اصطلاحات تعیین شده توسط دولت آمریکا با اسم پدیده‌های ناشناخته هوایی (UAP) نام‌گذاری شده‌اند و گفته شده که به مسئولان مربوطه ۱۸۰ روز فرصت داده شده تا سندی مفصل از گزارش های سری یوفو جمع‌آوری شده توسط دولت در رابطه با این پدیده، در اختیار عموم مردم قرار بگیرد.

لایحه کووید 19 ترامپ گزارش های سری یوفو را برملا می‌کند

البته اسم UAP تفاوت چندانی با اصطلاح یوفو (UFO) نداشته، اما به واسطه تصورات مخاطبان که اکثرا با شنیدن این کلمه به یاد موجودات فضایی می‌افتند، به نظر می‌رسد که مقامات دولتی تلاش داشته‌اند تا با انتخاب نام دیگری مانند پدیده‌های ناشناخته هوایی، موضوع پیش رو را از دیدی واقع‌گرایانه‌تر بررسی کنند. در واقع کلمه یوفو هم که به معنای اشیا پرنده ناشناس بوده، دلالتی بر وجود یا عدم وجود فرازمینی‌ها ندارد، اما در طول دهه‌های گذشته نظریه‌ها و اطلاعات مختلف ارتباط داده شده به این اصطلاح باعث ایجاد چنین تصوری شده است.

در کمال تعجب باید گفت که لایحه کمک‌های مالی کووید ۱۹ اخیر، سندی ۵ هزار صفحه‌ای بوده که در میان تمامی مطالب آن، بخش کوچکی به موضوع گزارش های سری یوفو اختصاص داده شده است. این بخش به کمیته اطلاعات مجلس سنای آمریکا مرتبط بوده و علاقه‌مندان می‌توانند به نسخه کامل این سند در وب‌سایت سنا دسترسی داشته باشند. قسمت مربوط به UAP سند، زیر عنوان «خطرات پیشرفته هوایی» دسته‌بندی شده و شما می‌توانید در میان ۵ هزار صفحه مورد نظر، تنها این بخش را مطالعه کنید.

سنا و مقامات درگیر با موضوع اشیا پرنده ناشناس

در قسمت مورد نظر اشاره شده که سنای آمریکا از کارگروه پدیده‌های ناشناخته هوایی دفتر اطلاعات نیروی دریایی ارتش این کشور تشکر کرده است؛ به صورت دقیق‌تر در این سند از تلاش‌های کارگروه برای استانداردسازی جمع‌آوری و گزارش دهی در رابطه با یوفوها تقدیر شده و همچنین، بخش دیگری از تلاش‌ها برای پیدا کردن هر نوع رابطه‌ای بین اشیا UAP و تجهیزات ناشناخته دولت‌های دشمن ایالات متحده و وسایلی که برای امنیت این کشور خطرساز هستند، مورد توجه قرار گرفته است.

با این حال دلیل اصلی اصرار سنا برای انتشار گزارش های سری یوفو در لایحه اخیر، به نبود جریانی واحد در رابطه با این گزارش‌ها مربوط می‌شود؛ گفته شده که اعضای سنا نگران این مسئله هستند که با وجود خطر بالقوه اشیا پرنده ناشناس، درون دولت فدرال آمریکا فرآیند یکپارچه و متحدی برای جمع‌آوری و آنالیز اطلاعات مرتبط با این اشیا ناشناس وجود ندارد.

البته کمیته مخصوصی از سنا که مسئول رسیدگی به این موضوع بوده نسبت به حساسیت اطلاعات طبقه‌بندی شده مورد نظر کاملا آگاه بوده، اما به نظر می‌رسد که نبود حسن نیت برای به اشتراک‌گذاری این داده‌ها باعث شده تا مشکلات قابل توجهی به وجود بیاید. به همین دلیل قرار دادن این اطلاعات در اختیار تصمیم گیرندگان و یا حتی عموم مردم باعث می‌شود تا توجه بیشتری به خطرات موجود جلب شده و در نهایت، نظارت تصمیم گیرندگان اصلی هم با تلاش‌های دولت برای مقابله با یوفوها همراه باشد.

در انتظار انتشار گزارش های سری یوفو

به این ترتیب، همان‌طور که اشاره شد سنا از مقامات مسئول خواسته تا ظرف ۱۸۰ روز گزارش‌های سری یوفو خود را در قالب یک گزارش کلی و غیر طبقه‌بندی، در اختیار عموم مردم قرار داده و همراه این سند، یک پیوست سری را هم تنها برای بررسی اعضای سنا تهیه کنند.

در این درخواست کمیته سنا لیستی از اطلاعات مشخص مدنظر کمیته وجود دارد که در میان آن‌ها، یک آنالیز دقیق و با جزئیات کامل، از اطلاعات جمع‌آوری شده توسط کارگروه پدیده‌های هوایی ناشناخته ارتش آمریکا وجود دارد. به علاوه باید در گزارش مورد نظر تحلیل داده‌های تهیه شده توسط زیرشاخه‌های مختلف دولت آمریکا هم وجود داشته باشد؛ به عنوان مثال از اف بی آی خواسته شده تا بر اساس اطلاعات خود در رابطه با ورود غیر قانونی اشیا پرنده ناشناس به مناطق پرواز ممنوع، تحلیل ویژه‌ای را به سنا ارائه دهد.

البته باید خاطرنشان کرد که قسمتی از لایحه اخیر در رابطه با گزارش های سری یوفو الزام اجرایی نداشته و اعضای سنا تنها نوعی درخواست را از دولت برای فراهم کردن چنین اطلاعاتی ارائه کرده‌اند؛ به همین دلیل اگر با فرا رسیدن موعد تعیین شده، همچنان گزارشی در این رابطه تهیه نشده باشد، جای تعجبی نخواهد بود.

کریستوفر ملون (Christopher Mellon)، از اعضای سابق کمیته اطلاعاتی مجلس سنا می‌گوید که اگر مقامات اجرایی به این درخواست رسمی سنا احترام بگذارند، ملت آمریکا در نهایت یک اساس ملموس را برای ارزیابی اعتبار گزارش‌های اشیا ناشناس پرنده و خطرات به وجود آمده از این طریق در اختیار خواهد داشت. ملون می‌گوید که چنین فرصتی باید مدت‌ها پیش فراهم می‌شد و نباید آن را به هیچ وجه از دست داد.

علاقه مردم و مقامات به یوفوها

در حالی که بحث اشیا ناشناس پرنده در دهه‌ها و حتی سال‌های پیش به عنوان موضوعی خنده‌دار و نه چندان جدی در نظر گرفته می‌شد، اما حالا می‌بینیم که علاقه عموم مردم و مقامات دولتی به این بحث روز به روز بیشتر می‌شود و حداقل می‌توان انتظار داشت که به واسطه خطرات یوفوها برای امنیت ملی ایالات متحده، اطلاعات دقیق و رسمی در این رابطه به مردم جهان ارائه شود.

در مورد توجه مقامات دولتی به گزارش های سری یوفو می‌توان به اتفاقی که در اوایل سال جاری رخ داد اشاره کرد؛ در آن زمان وزارت دفاع آمریکا رسما تایید کرد که ویدیوهای منتشر شده از دوربین جت‌های جنگی ارتش آمریکا که پرواز اشیا ناشناس پرنده را نشان می‌دهند، کاملا واقعی بوده و معتبر هستند.

لایحه کووید 19 ترامپ گزارش های سری یوفو را برملا می‌کند

به این ترتیب انتشار یک گزارش خارج شده از طبقه‌بندی که توسط قسمت‌های مختلف دولت و ارتش آمریکا تهیه شده و موضوع یوفوها و UAP را به دقت بررسی می‌کند، می‌تواند بسیاری از ابهامات موجود در این ماجراها را برطرف کند. کسی چه می‌داند، شاید تهیه گزارش مورد نظر به درخواست سنا نقطه‌ای کلیدی در تلاش‌های بشر برای کنار آمدن با اشیا پرنده‌ای باشد که هر از چند گاهی در آسمان قسمت‌های مختلف سیاره ظاهر می‌شوند و بدون هیچ توضیحی در مورد ماهیت اشیا، تنها باید به نظریه‌های عجیب و غریب منتشر شده در مورد آن‌ها اکتفا کنیم.

شاید در نهایت این تلاش‌ها به وضعیتی ختم شود که بشریت راز یوفوها را کشف کرده و سرانجام به این سوالات پاسخ دهد که ماهیت اشیا پرنده ناشناس چه بوده و این اشیا از کجا آمده‌اند؟

منبع :slashgear-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.