تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۰۲
کد خبر : 50076

لایحه “حمایت از زنان در برابر خشونت” بعد از ۵ ماه اعلام وصول شد

لایحه “حمایت از زنان در برابر خشونت” بعد از ۵ ماه اعلام وصول شد

لایحه “حمایت از زنان در برابر خشونت” بعد از ۵ ماه اعلام وصول شد معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از اعلام وصول لایحه “حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت” در مجلس شورای اسلامی ..

لایحه "حمایت از زنان در برابر خشونت" بعد از ۵ ماه اعلام وصول شد

لایحه "حمایت از زنان در برابر خشونت" بعد از ۵ ماه اعلام وصول شد
معصومه ابتکار

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از اعلام وصول لایحه "حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت" در مجلس شورای اسلامی و تصویب فوریت آن خبر داد.

به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار در حساب توییتری خود نوشت:" ‏از ‎مجلس شورای اسلامی تشکر می کنم که پس از پنج ماه، امروز ‎لایحه «حفظ کرامت و امنیت زنان در برابر خشونت» اعلام وصول شد و فوریت آن با ۱۵۴ رای به تصویب رسید."

وی ادامه داد:" انتظار می رود با تسریع در فرایند کمیسیون این لایحه هر چه سریع تر تبدیل به قانون برای ‎زنان و ‎خانواده ایرانی شود."

به گزارش ایسنا، لایحه "حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت" دی ماه سال گذشته در هیئت دولت تصویب و برای اعلام وصول به مجلس شورای اسلامی ارسال شده بود.

ابتکار پیش‌تر درباره این تعلل مجلس در اعلام وصول لایحه مذکور، گفته بود: نزدیک به پنج ماه است که این لایحه در مجلس شورای اسلامی خاک می‌خورد، بر خلاف تمام رویه‌های قانون گذاری اعلام وصول نمی‌شود و این به معنای قفل کردن فرآیند قانون گذاری کشور است.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.