تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۳:۴۶
کد خبر : 65014

قیمت گلکسی S22 و گلکسی تب S8 سامسونگ مشخص شد

قیمت گلکسی S22 و گلکسی تب S8 سامسونگ مشخص شد

قیمت گلکسی S22 و گلکسی تب S8 سامسونگ مشخص شد ظاهرا قیمت گلکسی S22 کمی بیشتر از گلکسی S21 خواهد بود. گران‌ترین عضو خانواده گلکسی تب S8 سامسونگ هم می‌تواند بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد.
..

قیمت گلکسی S22 و گلکسی تب S8 سامسونگ مشخص شد

ظاهرا قیمت گلکسی S22 کمی بیشتر از گلکسی S21 خواهد بود. گران‌ترین عضو خانواده گلکسی تب S8 سامسونگ هم می‌تواند بیش از ۱۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

یک افشاگری جدید به قیمت سری گلکسی S22 و گلکسی تب S8 اختصاص دارد؛ گوشی‌ها و تبلت‌های پرچمدار سامسونگ که انتظار می‌رود در تاریخ ۱۹ بهمن معرفی شوند.

بر این اساس، مدل معمولی گلکسی اس ۲۲ با برچسب قیمت ۸۹۹ دلاری عرضه خواهد شد؛ یعنی ۱۰۰ دلار گران‌تر از گلکسی اس ۲۱ سامسونگ. همین موضوع درباره گلکسی اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا هم صدق می‌کند؛ گوشی‌هایی که گفته می‌شود با قیمت ۱۰۹۹ و ۱۲۹۹ دلار وارد بازار خواهند شد.

اما قیمت گلکسی تب اس ۸ می‌تواند زیر ۸۵۰ دلار باشد. این رقم برای گلکسی تب اس ۸ پلاس، بین ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار و برای مدل اولترا حدود ۱۱۰۰ دلار خواهد بود.

گلکسی تب S8 سامسونگ

ناگفته نماند که همه این ارقام برای نسخه‌های پایه ذکر شده؛ پس برای خرید نسخه‌هایی با حافظه بالاتر، باید بیشتر هم هزینه کنید. البته این اطلاعات در تضاد با گزارش‌های قبلی است که مدعی عدم افزایش قیمت سری گلکسی S22 در قیاس با مدل‌های گلکسی S21 بودند؛ پس فعلا هیچ چیز را قطعی ندانید.

منبع :sammobileمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.