تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر : 594154

قیمت کانکس ویلایی 60 متری دست دوم

قیمت کانکس ویلایی 60 متری دست دوم

در سال های اخیر بسیاری از افراد به جهت فعالیت در مکان های باغی و جنگلی، به عنوان سکونت موقت با انتخاب کانکس ویلایی می توانند بهترین مکان را برای اقامت خود انتخاب نمایند. این مطلب می تواند مشخصات یک کانکس ویلایی ۶۰ متری دست دوم و همچنین قیمت و عوامل موثر بر آن را برای متقاضیان

در سال های اخیر بسیاری از افراد به جهت فعالیت در مکان های باغی و جنگلی، به عنوان سکونت موقت با انتخاب کانکس ویلایی می توانند بهترین مکان را برای اقامت خود انتخاب نمایند.

این مطلب می تواند مشخصات یک کانکس ویلایی ۶۰ متری دست دوم و همچنین قیمت و عوامل موثر بر آن را برای متقاضیان این محصول به راحتی بازگو نماید.

کانکس ویلایی چیست؟

صرفا با افزايش سرعت گرفتن تولیدات صنعتی با استفاده از تکنولوژی، بسیاری از کانکس های طراحی شده با امکانات دیجیتالی نیز تحت تاثیر قرار گرفته اند و ترجیحا بهترین نتیجه را برای افزایش گستره کاربردی کانکس ایجاد نموده اند.

کانکس یک مکان سرپوشیده می باشد که مانند بنای ساخته شده با مصالح ساختمانی، دارای یک عدد سقف و کف بوده و دیوارهای چهارجانبه این محصول، می تواند نسبت به طراحی داخلی و بیرونی از تعداد و اندازه های گوناگونی برخوردار باشد.

بسیاری از کانکس هایی که به عنوان کانکس ویلایی در بازار داخلی ارائه شده اند، ترجیحا دارای دو نوع کاربری می باشند که با عنوان کاربری خانگی و کاری، مورد عرضه قرار گرفته اند. کاربری کاری این محصول که پرتقاضاترین مدل کانکس می باشد، به عنوان کانکس های کیوسک مطبوعاتی یا مکان پرورش و نگهداری کالا، گیاه و حیوانات اهلی برای درآمدزایی استفاده می شود. اما کانکس ویلایی با عرض موردنظر، دارای طراحی داخلی و بیرونی فوق‌العاده متمایزی با نوع کاربری کاری داشته و همین موضوع، اهمیت شناخت انواع و دقت به طرح و مدل محصول را بازگو کرده است.

طرح کلی قیمت کانکس ویلایی ۶۰ متری

سقف کانکس های ویلایی مسکونی، به علت راحتی بیشتر در حین استفاده و ایجاد قابلیتی برای عدم جمع شدن آب باران و برف روی سقف، به حالت شیروانی مورد طراحی قرار گرفته است که می تواند سقف موردنظر در تکه ای جداگانه، حمل و نقل بسیار آسانی را ایجاد نموده و با استفاده از قطعات مختلف پیچی، نصب محکم و بادوامی را داشته باشد.

در روی دیوارهای این محصول طبعا براساس درخواست مشتری و یا سلایق طراح، پنجره هایی با ابعاد مختلف ارائه شده اند که برای پوشش آن از شیشه های دوجداره یا تک جداره استفاده شده است.

عموما درب ورودی این محصول با توجه به متراژ داخلی کانکس، به صورت تک عددی درنظر گرفته شده است که می تواند نسبت به استانداردهای ساخت و ساز، مناسب و قابل درک باشد.

قیمت کانکس ویلایی 60 متری دست دوم

عموما امکانات داخلی این محصول، بستگی بسیاری به طراحی لوکس و یا ساده این محصول دارد. به طور کلی در دکوراسیون داخلی این کانکس قسمت های خصوصی و عمومی نظیر سرویس بهداشتی جداگانه، اتاق خواب تکی یا دو عددی با کمد دیواری درب دار، آشپزخانه با امکانات حداقلی و نهارخوری اعمال شده است.

صرفا مدل های ساده دکوراسیون داخلی این محصول برای سکونت گاه سرایداری، مکانی مناسب و کم هزینه می باشد اما مدل های لوکس به عنوان تفرجگاه برای مسافران مناطق جنگلی، دریایی و بیابانی، بسیار کاربردی می باشد.

مشخصات ساختی قیمت کانکس ویلایی ۶۰ متری

این محصول با توجه به متراژ داخلی که دارا است، یکی از بزرگترین کانکس های موجود در بازار داخلی می باشد، طی این امر توجه به متریال های مصرفی خارجی و داخلی محصول، می تواند امنیت کانکس و کیفیت ساخت را برای متقاضیان، آشکار سازد.

چوب های ترمود، انواع ورق گالوانیزه در ضخامت های مختلف برای کف و دیواره و همچنین ساندویچ های پانلی، جزو متریال های اصلی برای ساخت کف، سقف و دیواره کانکس هستند که متریالی ضدآب، ضدرطوبت و عایق صدا برای مکان پیش ساخته مذکور می باشند.

متریال های بیرونی و داخلی که برای تولید کانکس استفاده شده است، به صورت تکه ای قابل عرضه هستند، به عبارتی این متریال ها با بهره‌گیری از متعلقات نصب کننده مانند پیچ و مهره، امکان ساخت را به عنوان یک مکان پیش ساخته بدون نقص در محیط مورد استفاده، فراهم می آورند.

اطلاعاتی درباره کانکس دست دوم ویلایی

بسیاری از مصرف کنندگان این محصول به دلایل مختلف، امکان اجاره کردن محصول را برای استفاده طی مدت زمان معلوم دارا می باشند، اما خریداران این محصول در صورت عدم استفاده، اقدام به فروش محصول با قیمتی مشخص می نمایند.

لذا افراد با در نظر گرفتن هزینه تهیه کانکس 60 متری نو و مقایسه آن با هزینه و کیفیت متریالی نوع دست دوم، انتخاب خود را نوع دست دوم قرار می دهند اما در این زمینه، توجه به مواردی، جزو نکات اصلی برای خرید می باشد که خریدی باکیفیت و معقول را فراهم می آورد.

نکات مربوطه شامل توجه به کیفیت متریال های خارجی، درجه کیفی پنجره و درب محصول، خرابی و تست کیفیت متعلقات موجود در داخل کانکس می باشد که می تواند به عنوان ملاکی برای تشخیص تناسب محصول با نوع فعالیت موردنظر و همچنین قیمت اصولی آن باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت الاچیق ترکمنی

قیمت ویژه کانکس ویلایی ۶۰ متری دست دوم

طبعا با توجه به موارد بیان شده، قیمت نوع دست دوم کانکس، از عوامل فوق‌العاده مهم برای انتخاب و خرید آن می باشد که متقاضیان در وهله اول به دریافت اطلاعاتی از این موضوع می پردازند.

قیمت اصلی این محصول با توجه به مواردی مانند کیفیت ساخت، سال ساخت، نوع متریال مصرفی برای قسمت داخلی و بیرونی محصول و مواردی از این قبیل، مورد تعیین قرار می گیرد که برای متقاضیان نیز قابل بررسی می باشد.

طرح های آماده به همراه تصویر داخلی و بیرونی این محصولات، می تواند گزینه های عالی برای خرید آنلاین باشد، لذا برای بهره مندی از مشاهده مدل های متنوع این محصول و همچنین سال ساخت آن ها، می توانید از سایت مامیس کانکس، اطلاعات لازم را دريافت کنید.

طبعا سایت مامیس کانکس، بهترین تولیدکننده و ارائه دهنده کانکس های ویلایی می باشد که قیمت بسیار مناسبی را با توجه به کیفیت محصول و طرح آن، برای عرضه اعمال می کند.

متریال های ویژه، طرح کانکس لوکس و ساده، رنگبندی محصول و همچنین وجود یا عدم وجود امکانات رفاهی کانکس، به طور کامل در سایت موردنظر قابل مشاهده بوده و طبق نیاز می توانید مدل مربوطه را انتخاب و از هزینه خرید آن با قیمت روز اطلاع یابید.

برآورده کردن خواست متقاضیان در زمینه کیفیت عالی کانکس، امری است که توسط سایت مامیس کانکس انجام شده است. توصیه می شود برای دستیابی به کانکس دلخواه در نوع دست دوم، با مراجعه به این سایت، خرید عالی و مقرون به صرفه را از آن خود نمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.