تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
کد خبر : 62569

قیمت پیکاپ کلوت مکث موتور در بازار آزاد

قیمت پیکاپ کلوت مکث موتور در بازار آزاد

قیمت پیکاپ کلوت مکث موتور در بازار آزادپیکاپ کلوت مکث موتور اخیرا با موعد تحویل یک ماهه به شکل فروش اینترنتی و با قیمت قطعی به بازار عرضه شد و اکنون دلالان قیمت آن را در بازار آزاد تعیین کردند.
پیکاپ ..

قیمت پیکاپ کلوت مکث موتور در بازار آزاد

پیکاپ کلوت مکث موتور اخیرا با موعد تحویل یک ماهه به شکل فروش اینترنتی و با قیمت قطعی به بازار عرضه شد و اکنون دلالان قیمت آن را در بازار آزاد تعیین کردند.

پیکاپ کلوت مکث موتور روز دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ به شکل اینترنتی و با قیمت قطعی ۷۹۹ میلیون تومان به بازار عرضه شد و قرار است این پیکاپ دو دیفرانسیل جدید بازار ایران با موعد تحویل ۱ ماهه به دست مشتریان برسد. در همین راستا پیش از تحویل این خودرو به مشتریان، فعالان قیمت بازار آزاد آن را تعیین کردند که در ادامه جزئیات آن را بررسی خواهیم کرد.

قیمت بازار پیکاپ کلوت مکث موتور

کلوت مکث موتور

آگهی‌های منتشر شده در سایت‌های خرید و فروش نشان می‌دهد دلالان برای این پیکاپ جدید در بازار آزاد قیمت ۸۹۰ تا ۹۱۰ میلیون تومانی را در نظر گرفتند. گفتنی است پیکاپ کلوت مکث خودرو موفق شد رکورد تکمیل ظرفیت فروش را ظرف مدت ۱ ساعت به نام خود ثبت کند.

مشخصات

کلوت مکث موتور

پیکاپ کلوت مکث خودرو از یک موتور ۲.۴ لیتری توربو شارژ از سری موتورهای ۴k22 نسل چهارم میتسوبیشی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس ۶ سرعت دستی نیز وظیفه انتقال قدرت به تمام چرخ‌ها را برعهده دارد.

کلوت مکث موتور

این پیکاپ دو دیفرانسیل از سامانه کنترل پایداری الکتریکی، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، سامانه ABS و EBD و CBS بهره می‌برد. از سایر امکانات این خودرو می‌توان به رینگ‌های آلومینیومی، دوربین عقب، دو کیسه هوا، تایرهای سری AT، لاینر محفظه بار، تهویه الکتریکی، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، کامپیوتر سفر TFT، کروز کنترل، نمایشگر لمسی ۹ اینچی اندروید، استارت دکمه‌ای، تریم داخلی چرم مصنوعی و صندلی برقی راننده اشاره کرد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.