تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر : 592979

قیمت پوشش حیاط خلوت

قیمت پوشش حیاط خلوت

به غیر از سقف های معمولی و سقف های شیروانی، سقف های دیگری نیز به نام سقف حیاط خلوت وجود دارد. سقف نورگیر کاربردهای خاص خود را دارد. به نحوی که سقف حیاط خلوت شامل پوشش سقف فضاهای محدود: حیاط خلوت، گلخانه، سوله، مراکز مختلف اداری-تجاری، استخرها، پارکینگ خودرو و … به عنوان سایبان یا

به غیر از سقف های معمولی و سقف های شیروانی، سقف های دیگری نیز به نام سقف حیاط خلوت وجود دارد. سقف نورگیر کاربردهای خاص خود را دارد. به نحوی که سقف حیاط خلوت شامل پوشش سقف فضاهای محدود: حیاط خلوت، گلخانه، سوله، مراکز مختلف اداری-تجاری، استخرها، پارکینگ خودرو و … به عنوان سایبان یا نورگیر. علاوه بر پوششی در برابر نور خورشید استفاده می شود. به دلیل خاصیت ضد ضربه و نشکن جایگزینی بی نظیر برای سقف شیشه ای می باشد.

به عبارت دیگر، هزینه سقف حیاط خلوت قرار است پوشش مضر و آزاردهنده خورشید را پوشش دهد. در نهایت، برای انتقال نور طبیعی به محیط اطراف خود. در ادامه بیشتر در مورد این نوع سقف معروف به سقف حیاط خلوت که برگرفته از ورق پلی کربنات فایبر گلاس و… می باشد صحبت خواهیم کرد. پس تا انتها با ما همراه باشید تا با این نوع سقف و ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا شوید.

 

قیمت پوشش حیاط خلوت

 

ویژگی های کلیدی قیمت تراس حیاط خلوت

 

همانطور که یادآور شدیم؛ آنها بیشتر از نورگیر سقفی  برای جلوگیری از نور یا ایجاد سایبان بیشتر استفاده می کنند. برخی از ویژگی های بارز این نوع سقف عبارتند از که آنها را به عنوان اولین انتخاب و اولویت اصلی مردم برای پوشش انتخاب می کنند آنها گلخانه، پاسیو، حیاط خلوت، تراس، پل های پیاده روی و غیره به کار می رود  از دیگر نکات جالب این نوع سقف ها می توان به زیبایی خیره کننده و همچنین آن ها اشاره کرد گفته می شود رنگ های متنوع و جذاب آن زیبایی خاصی ایجاد می کند.ورق های سقف حیاط خلوت پلی کربنات بیشتر برای کاربردهای مختلف از جمله عایق صدا و حرارت استفاده می شود.

 

کاربردها و ویژگی های قیمت تراس حیاط خلوت امروزه به قدری بالاست که استفاده از آنها به عنوان جایگزینی برای سقف شیشه ای، بسیار بیشتر شده است.

در چنین شرایطی استقبال بی نظیر مردم از استفاده از سقف کاذب به جای سقف شیشه ای بوده است. از سوی دیگر، این نوع سقف ها دارای مزیت ایمنی و استحکام فوق العاده ای هستند.

آمار نشان می دهد که مقاومت تراس حیاط خلوت در برابر ضربه 250 برابر شیشه است و از ضخامت بسیار بیشتری بهره می برد. با توجه به این ویژگی های منحصر به فرد و استثنایی، سقف کاذب جایگزینی بی بدیل برای سقف شیشه ای محسوب می شود.

با توجه به ویژگی های منحصر به فرد قیمت تراس حیاط خلوت، آنها را به تولید انبوه رساندند اگر می خواهید از یک سایبان با آخرین تکنولوژی برای جلوگیری از نور یا ایجاد سایبان برای اهداف مختلف استفاده کنید، برای دیدن انواع طرح های تراس حیاط خلوت می توانید وارد دفاتر تولید آنها شوید و برای خرید آنها مشاوره لازم را با مسئولین انجام دهید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید و بیشترین بهره را ببرید

. نکته مهمی که در ساخت و تولید این نوع سقف ها مورد توجه قرار می گیرد این است. لازم به ذکر است که معمولاً سازه های فلزی سقف های این نوع به صورت قوسی یا شیبدار می باشد. این موضوع به نوبه خود اهمیتی مضاعف به آنها بخشیده و زیبایی خاصی به محیط اطراف خود می بخشند. ورق های نشکن و مقاوم در برابر ضربه سقف حیاط خلوت مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارد. اینها ویژگی های کلیدی است که در طراحی و ساخت این نوع سقف ها مشاهده می شود. ساخت و طراحی این گونه سقف ها بسیار شفاف هستند و نور زیادی از آنها عبور می کند. پوشش طراحی شده در تراس حیاط خلوت نیز تا سالیان سال به شما آرامش می دهد

 

 

سقف نورگیر برای حیاط خلوت بخرید و سفارش دهید

اگر می خواهید بهترین نورگیر را برای گلخانه خود انتخاب کنید یا می خواهید انواع سقف ها از جمله تراس ها را بپوشانید در صورت لزوم از سقف های شیب دار، کاذب، سقف پارکینگ، پارتیشن بندی، پوشش سقف پاسیو یا هر نوع پوشش سقف دیگری استفاده کنید. قبل از خرید این نوع سقف ها باید گفت چه باید کرد حتما به یکسری نکات و عوامل توجه کنید. از جمله این نکات

 

قبل از خرید سقف پلی کربنات می توان به نکات زیر اشاره کرد:

 

1- ضخامت مناسب قیمت سقف حیاط خلوت

ضخامت مورد استفاده در این نوع سقف باید بر اساس نوع ساختمان و میزان استفاده باشد

 

شما از روی آنها تصمیم بگیرید و در نظر بگیرید که آیا ضخامت استفاده شده در این نوع سقف نیاز شما را برآورده می کند یا خیر.

 

و آیا این پوشش های مختلف می توانند سقف را از هرگونه پدیده طبیعی و غیر طبیعی محافظت کنند؟

 

2- ورق قیمت مصالح سقف حیاط خلوت

در هنگام خرید باید به جنس ورق ها نیز توجه کرد

 

زیرا برخی مواد تقلبی و نامرغوب در بازار وجود دارد که به زودی خراب می شود.

 

3- رنگ هزینه سقف حیاط خلوت

رنگ نیز یکی از مهم ترین مسائلی است که هنگام خرید سقف حیاط خلوت ارزان جذب نور باید به آن توجه کرد.

 

می توانید رنگ آنها را با رنگ نمای ساختمان خود هماهنگ کنید و زیبایی را دو چندان کنید. برای مشاوره رایگان و سفارش و انتخاب بهترین متریال مورد نیاز خود با شماره 09032004702 تماس بگیرید.

قیمت پوشش حیاط خلوت

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.