تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۳:۳۰
کد خبر : 28882

قیمت پایین و باتری بزرگ موتو G9 تاییدشد

قیمت پایین و باتری بزرگ موتو G9 تاییدشد

قیمت پایین و باتری بزرگ موتو G9 تاییدشدموتورولا پستی و بلندی‌های بسیاری را در دهه اخیر گذرانده است. مالکیت چندین بار تغییر کرده است تا شاید بتواند به روزهای افتخارآمیز گذشته‌اش بازگردد. اما در سال‌های اخیر ظاهرا موتورولا که توسط لنوو خریداری شده از تولید گوشی‌های میان‌رده با باتری‌های بزرگ راضی بوده است و قصد دارد تا این ویژگی را به بزرگ‌ترین نقطه قوت گوشی‌های خود تبدیل کند. این رسم موتورولا اکنون شامل حال سری گوشی‌های G نیز شده است.
کمتر از شش ماه گذشته موتورولا از موتو G8 استاندارد به‌طور رسمی پرده‌برداری کرد و حال زمان آن رسیده تا منتظر نسل بعدی این گوشی یعنی موتو G9 باشیم. از ویژگی‌های بارز موتو G9 جدید می‌توان به باتری با ظرفیت بالا (نمونه مشابه در موتو G8) و قیمت بسیار رقابتی آن اشاره کرد که آن را به دستگاهی ارزشمند تبدیل می‌کند.
طراحی جذاب، نمایشگر قابل‌قبول و دوربین سه‌گانه پویا
درطی سال‌های گذشته گوشی‌های میان‌رده و حتی پایین‌رده پیشرفت‌های چشمگیری را تجربه کرده‌اند و حال برخی از آن‌ها به المان‌هایی مجهز هستنند که چند سال پیش شاید در پرچمدارهای بازار به‌ندرت دیده می‌شد. طراحی ..

قیمت پایین و باتری بزرگ موتو G9 تاییدشد

موتورولا پستی و بلندی‌های بسیاری را در دهه اخیر گذرانده است. مالکیت چندین بار تغییر کرده است تا شاید بتواند به روزهای افتخارآمیز گذشته‌اش بازگردد. اما در سال‌های اخیر ظاهرا موتورولا که توسط لنوو خریداری شده از تولید گوشی‌های میان‌رده با باتری‌های بزرگ راضی بوده است و قصد دارد تا این ویژگی را به بزرگ‌ترین نقطه قوت گوشی‌های خود تبدیل کند. این رسم موتورولا اکنون شامل حال سری گوشی‌های G نیز شده است.

کمتر از شش ماه گذشته موتورولا از موتو G8 استاندارد به‌طور رسمی پرده‌برداری کرد و حال زمان آن رسیده تا منتظر نسل بعدی این گوشی یعنی موتو G9 باشیم. از ویژگی‌های بارز موتو G9 جدید می‌توان به باتری با ظرفیت بالا (نمونه مشابه در موتو G8) و قیمت بسیار رقابتی آن اشاره کرد که آن را به دستگاهی ارزشمند تبدیل می‌کند.

طراحی جذاب، نمایشگر قابل‌قبول و دوربین سه‌گانه پویا

درطی سال‌های گذشته گوشی‌های میان‌رده و حتی پایین‌رده پیشرفت‌های چشمگیری را تجربه کرده‌اند و حال برخی از آن‌ها به المان‌هایی مجهز هستنند که چند سال پیش شاید در پرچمدارهای بازار به‌ندرت دیده می‌شد. طراحی این دستگاه‌ها نیز دستخوش تغییرات بسیار بوده است؛ یکی از مهم‌ترین تغییرات در طراحی، حضور ناچ در نمایشگرها است. ظاهرا موتورولا نیز هنوز تصمیم نگرفته که برای گوشی‌های غیرپرچمدار خود از چه نوع ناچ (قطره‌ای یا حفره‌ای) استفاده کند! به هرحال G9 به ناچ قطره‌ای مجهز است. برخلاف G9، موتو G8 که بهار سال جاری میلادی معرفی شد از یک حفره کوچک برای دوربین استفاده می‌کرد که در بالای صفحه و درسمت چپ آن قرار داشت.

نمایشگر موتو G9 جدید از لبه‌هایی منحنی بهره جسته و لبه پایینی آن هم مانند نسل گذشته کمی قطور است. موتو G9 دقیقا مانند موتو G8 تماما از پلاستیک ساخته شده است اما این‌بار از نمایشگر ۶٫۵ اینچی «مکس ویژن» استفاده می‌کند؛ رزولوشن نمایشگر مذکور برابر ۱۶۰۰x720 پیکسل می‌باشد که در هر اینچ مربع ۲۶۹ پیکسل را جای داده است. همانطور که انتظار می‌رفت، موتو G9 از نسل گذشته خود کمی بلندتر است اما باوجود باتری بزرگ‌ترش ضخیم‌تر از آن نیست.

موتورولا موتو G9 با وزنی ۲۰۰ گرمی گوشی سنگینی به‌حساب می‌آید. این دستگاه دارای سه دوربین در پشت می‌باشد، سنسور اصلی ۴۸MP بهبودیافته است. درکنار آن یک سنسور ۱۲MP با فناوری کواد پیکسل و یک سنسور عمق‌سنج ۲MP ماکرو به ایفای نقش می‌پردازند. نسل گذشته این دستگاه یعنی موتو G8 نیز از سنسور عمق‌سنج مشابهی بهره می‌برده است که به‌همراه دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و ۸ مگاپیکسلی اولترا واید وظیفه ثبت تصاویر را برعهده داشتند. موتو G9 به‌لطف دوربین ۴۸MP خود توانسته در زمینه عکاسی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را نسبت‌به نسل گذشته از آن خود کند.

باتری، کلید اصلی فروش موتو G9

ظرفیت باتری موتو G9 برابر ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است که نسبت‌به نسل گذشته ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت افزایش را تجربه کرده است. ظرفیت باتری G9 با ظرفیت گوشی G Power سال ۲۰۱۹ و G7 Power نسخه ۲۰۱۷ برابر است؛ برهمین اساس و طبق روال گذشته موتورلا، احتمال می‌رود این شرکت به‌ تولید یک نسخه با باتری قدرتمندتر از G9 بپردازد.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی موتو G9 از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. موتورولا درجعبه این دستگاه یک عدد شارژر سریع ۲۰ واتی مجهزبه فناوری توربوپاور قرار داده است تا شارژ دستگاه به‌درستی انجام شود.

موتو G9 به پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۶۲ مجهز است که نسبت‌به پردازنده نسل گذشته یعنی G8 و G8 پلاس که به اسنپ‌دراگون ۶۶۵ مجهز بودند کمی ضعیف‌تر است. درمیزان رم و حافظه داخلی G9 نسبت‌به G8 تفاوتی داده نشده و گوشی جدید موتورولا هم از ۴GB رم و ۶۴GB حافظه داخلی بهره‌مند است.

در یکی از لبه‌های کناری G9 دکمه‌ای مختص فراخوان دستیار گوگل وجود دارد. حسگر اثرانگشت نیز در پشت دستگاه قرار دارد و پشت لوگوی موتورولا پنهان شده است. موتو G8 از جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا، ورودی USB تایپ C، اندروید ۱۰ و دوربین سلفی ۸MP مجهز است.

قیمت و دسترسی

موتو G9 از تاریخ ۳۱ آگوست با قیمت ۱۱۴۹۹ روپیه در هند دردسترس خریداران است که چیزی برابر ۱۱۵ دلار می‌شود. از آنجایی که این دستگاه در بازارهایی نظیر اروپا نیز به‌فروش خواهد رسید احتمالا قیمت نهایی اروپا نیز نزدیک به رقم مذکور باشد. براساس تجربه، احتمال عرضه این دستگاه در ایالات‌متحده نیز بسیار پایین است اما ممکن است شاهد حضور دیگر گوشی‌های این شرکت در این بازار بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.