تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۳:۳۰
کد خبر : 24280

قیمت و مشخصات وان‌پلاس Nord مشخص شد

قیمت و مشخصات وان‌پلاس Nord مشخص شد

قیمت و مشخصات وان‌پلاس Nord مشخص شدیک خرده فروشی در کشور رومانی گوشی وان‌پلاس Nord را با قیمت ۲۳۰۰ لئوی رومانی در وب‌سایت خود ثبت کرده است. با توجه به قیمت اعلام شده می‌توان گفت که محصول جدید وان‌پلاس در حدود ۴۷۵ یورو یا ۴۰۰۰۰ روپیه قیمت خواهد داشت. وان‌پلاس Nord برای بازارهای اروپا و هند در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود قیمت آن در بازار هند کمتر از بازار اروپا باشد. با تبدیل این قیمت به دلار به رقم ۵۳۵ دلار می‌رسیم که با وعده زیر ۵۰۰ دلار بودن قیمت گوشی تناقض دارد.

از طرفی با وجود اینکه وان‌پلاس Nord داری دوربین سلفی دوگانه خواهد بود، اما در تصویری که این فروشگاه قرار داده یک دوربین دیده می‌شود و مشخص است که از تصاویر رندر شده استفاده کرده است. با توجه به این موضوع مشخصات اعلام شده نیز ممکن است با واقعیت تفاوت داشته باشد. به ادعای این خرده فروشی وان‌پلاس Nord دارای پردازنده ۷۶۵ اسنپدراگون و نمایشگر سوپر آمولد خواهد بود. دوربین پشتی نیز دارای سنسورهای ۶۴، ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی می‌باشد و این در حالی است که تصویر تنها ۲ سنسور را نشان می‌دهد. شایعه در مورد دوربین گوشی زیاد است و همواره در مور..

قیمت و مشخصات وان‌پلاس Nord مشخص شد

یک خرده فروشی در کشور رومانی گوشی وان‌پلاس Nord را با قیمت ۲۳۰۰ لئوی رومانی در وب‌سایت خود ثبت کرده است. با توجه به قیمت اعلام شده می‌توان گفت که محصول جدید وان‌پلاس در حدود ۴۷۵ یورو یا ۴۰۰۰۰ روپیه قیمت خواهد داشت. وان‌پلاس Nord برای بازارهای اروپا و هند در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود قیمت آن در بازار هند کمتر از بازار اروپا باشد. با تبدیل این قیمت به دلار به رقم ۵۳۵ دلار می‌رسیم که با وعده زیر ۵۰۰ دلار بودن قیمت گوشی تناقض دارد.

از طرفی با وجود اینکه وان‌پلاس Nord داری دوربین سلفی دوگانه خواهد بود، اما در تصویری که این فروشگاه قرار داده یک دوربین دیده می‌شود و مشخص است که از تصاویر رندر شده استفاده کرده است. با توجه به این موضوع مشخصات اعلام شده نیز ممکن است با واقعیت تفاوت داشته باشد. به ادعای این خرده فروشی وان‌پلاس Nord دارای پردازنده ۷۶۵ اسنپدراگون و نمایشگر سوپر آمولد خواهد بود. دوربین پشتی نیز دارای سنسورهای ۶۴، ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی می‌باشد و این در حالی است که تصویر تنها ۲ سنسور را نشان می‌دهد. شایعه در مورد دوربین گوشی زیاد است و همواره در مورد ۲ تا ۴ سنسور برای دوربین پشتی صحبت به میان آمده است. در ادامه لیست مشخصات گوشی به ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۳۰۰mAh اشاره شده است، اما همچنان صحت آنها مشخص نیست. این گوشی روز ۳۱ تیر ماه (۲۱ جولای) به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.