تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
کد خبر : 56381

قیمت و مشخصات تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ اعلام شد

قیمت و مشخصات تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ اعلام شد

قیمت و مشخصات تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ اعلام شدقیمت و مشخصات تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ اعلام شد. مدل جدید تویوتا کرولا کراس اکنون فقط با یک پیشرانه به فروش می‌رسد، اما قرار است نسخه هیبریدی آن نیز در سال‌ه..

تویوتا کرولا کراس 2022قیمت و مشخصات تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ اعلام شد

قیمت و مشخصات تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ اعلام شد. مدل جدید تویوتا کرولا کراس اکنون فقط با یک پیشرانه به فروش می‌رسد، اما قرار است نسخه هیبریدی آن نیز در سال‌های آینده روانه بازار شود.

شرکت ژاپنی تویوتا مدتی قبل نسخه ۲۰۲۲ کرولا کراس را معرفی کرد و قصد دارد این خودرو را طی چند هفته آینده در نمایندگی‌های خود در بازار آمریکا عرضه کند. در همین راستا مشخصات و جزئیات قیمت‌گذاری تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ نیز به صورت رسمی منتشر شده تا مشتریان بتوانند این خودرو را از ماه اکتبر خریداری کند. نسخه پایه این کراس اوور ژاپنی در مدل دیفرانسیل جلو با قیمت ۲۲ هزار و ۱۹۵ دلار روانه بازار می‌شود.

قیمت و مشخصات تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲

تویوتا کرولا کراس 2022

تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ قرار است در کارخانه جدید مزدا و تویوتا در آلاباما به تولید برسد و ظرفیت تولید سالانه این کارخانه نیز حدود ۱۵۰ هزار دستگاه خواهد بود. تویوتا قصد دارد نسخه جدید کرولا کراس را فقط با یک موتور به بازار عرضه کند، اما طی سال‌های آینده نسخه هیبریدی آن نیز روانه بازار خواهد شد.

تویوتا کرولا کراس 2022

تویوتا برای این محصول جدید خود موتور ۲ لیتری بنزینی را در نظر گرفته که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۶۹ اسب بخار و گشتاور ۲۰۳ نیوتن‌متر را به تولید برساند. نیروی این پیشرانه‌ها به شکل استاندارد به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد، اما مشتریان می‌توانند سامانه چهار چرخ محرک را با پرداخت ۱۳۰۰ دلار سفارش دهند.

تویوتا کرولا کراس 2022

تریم LE که یک پله بالاتر از تریم پایه L قرار می‌گیرد با قیمت ۲۴ هزار و ۵۴۵ دلار قابل سفارش است. مشتریان برای سفارش مدل فول XLE نیز باید ۲۶ هزار و ۳۲۵ دلار هزینه کنند. ضمن این که قیمت گران‌ترین نسخه این خودرو با نام XLE AWD نیز حدود ۲۷ هزار و ۶۲۵ دلار در نظر گرفته شده است.

تویوتا کرولا کراس 2022

تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۲ حتی در مدل پایه نیز به تجهیزات مناسبی نظیر نمایشگر مولتی مدیای ۷ اینچی، دریچه‌های کولر عقب، ورود بدون کلید، چراغ‌های جلو و عقب LED و دو درگاه USB مجهز شده است. از تجهیزات تریم LE نیز می‌توان به شارژ بی سیم، رینگ‌های ۱۷ اینچی، فرمان چرمی و آینه‌های گرم شونده اشاره کرد.

تویوتا کرولا کراس 2022

همچنین تریم XLE نیز از رینگ‌های ۱۸ اینچی، صندلی راننده با تنظیم در ۱۰ جهت و سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای بهره می‌برد. تویوتا در زمان معرفی این خودرو اعلام کرد طی سال‌های آینده برای آن ویژگی‌های جدیدی را ارائه خواهد کرد و همچنین قرار است در سال‌های آینده قوای محرکه هیبریدی نیز برای این کراس اوور ژاپنی عرضه شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.