تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
کد خبر : 39027

قیمت و راهنمای خرید کنتاکتور برق

قیمت و راهنمای خرید کنتاکتور برق

کنتاکتور برق را می توان به عنوان یک کلید الکترومغناطیسی دانست که به واسطه یک سیم پیچ مغناطیسی در جهت قطع و وصل کردن مدار به کار گرفته می‌شود و به عنوان یکی از پر کاربرد ترین و مهم ترین تجهیزات است که در برق صنعتی و سیستم های قدرت مورد استفاده قرار می گیرد. …

کنتاکتور برق را می توان به عنوان یک کلید الکترومغناطیسی دانست که به واسطه یک سیم پیچ مغناطیسی در جهت قطع و وصل کردن مدار به کار گرفته می‌شود و به عنوان یکی از پر کاربرد ترین و مهم ترین تجهیزات است که در برق صنعتی و سیستم های قدرت مورد استفاده قرار می گیرد.

می توان در خصوص کنتاکتور برق اینگونه گفت که یک دستگاه سوئیچینگ الکتریکی بشمار میرود که به منظور روشن و خاموش نمودن یک مدار الکتریکی کاربرد داشته است.

در واقع کنتاکتور یک نمونه ویژه از رله بوده ولی بین کنتاکتور و رله تفاوت هایی دیده می شود و این تفاوت به  استفاده بیشتر کنتاکتور و کاربرد آن مرتبط است چرا که می‌تواند حتی ظرفیت‌های جریان بالا را تحمل کرده و در مقابل آن رله برای دستگاه های مورد استفاده قرار می گیرد که جریان پایین تری داشته اند.

ساختار کنتاکتور به هم پیوسته بوده و نصب آن به سادگی انجام می شود و دارای چندین کنتاکت است و بیشتر این نوع کنتاکت باز یا Normally Open می باشد.

کنتاکتورها در نمونه ها و سایزهای مختلفی هستند که حتی به صورت نمونه های دستی کوچک یا سایز های بزرگ می توان آنها را تهیه کرد و قادرند تا رنج گسترده از جریان را تحت پوشش قرار بدهند.

کنتاکتور ها برای بارهای با جریان بالا بیشتر کاربرد دارند چرا که می‌توانند برای کارکرد در جریان های بالای ۵۰۰۰ آمپر و توان هایی که بیشتر از ۱۰۰ کیلووات هستند ظرفیت بالایی را داشته باشند.

قیمت کنتاکتور

همان طور که اشاره  کردیم کنتاکتور به عنوان یک کلید مغناطیسی است که می تواند به وسیله یک جریان کوچک قطع و وصل کردن یک جریان بزرگتر را انجام بدهد یا به عبارتی کنترل جریان بزرگتر را در اختیار داشته باشد.

کنتاکتورها در دو نوع کنتاکتور تک فاز و کنتاکتور سه فاز هستند و هر کدام از آنها برای شرایط خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به نوع کاربرد که مشتری می‌خواهد بستگی دارد و ما نمی‌توانیم قیمت واحدی را برای آنها مطرح کنیم و شرکت سازنده و نوع کنتاکتور در قیمت آن تاثیر بسزایی داشته است.

پس به صورت کلی می‌گوییم که قیمت کنتور کنتاکتورها در بازار ایران در فروشگاه های مختلف متفاوت بوده و به عوامل مختلفی نظیر شرکت سازنده، قطعات مورد استفاده و کاربرد و نحوه خرید بستگی داشته است.

خرید بهترین کنتاکتور

اگر تا این قسمت مطلب را به دقت مطالعه کرده باشید قطعاً این سوال برای شما به وجود آمده است که ما می‌توانیم بهترین قیمت کنتاکتور را از چه فروشگاهی تهیه کنیم. مراکز زیادی وجود دارد که اقدام به فروش کنتاکتور می کنند اما همه ی آن ها به مشتریان عزیز قیمت های معقول و منصفانه ی را ارائه نمی دهند.

آیا تهیه کنتاکتوری که با کیفیت و اصلی باشند به سادگی انجام می شود؟

پاسخ این سوال آن را با تهران برق می توانیم به شما توضیح بدهیم. تهران برق یکی از بهترین مرجع ها و بزرگترین فروشگاههای می باشد که شما می توانید هرگونه وسیله تجهیزات برقی و روشنایی را نیاز داشته باشید از تهران برق خریداری کنید که البته بهترین قیمت ها و با کیفیت ترین محصولات و کالاها به مشتریان عزیز ارائه می گردد. کافی است که شما به آدرس اینترنتی تهران برق به نشانی https://tehranbargh.com/  مراجعه نمایید و کالاهایی را که می خواهید انتخاب کنید و سفارش بدهید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.