تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
کد خبر : 65561

قیمت لکسوس LX600 مشخص شد؛ لوکس ترین شاسی بلند تویوتا ارزان تر از نسل قبل!

قیمت لکسوس LX600 مشخص شد؛ لوکس ترین شاسی بلند تویوتا ارزان تر از نسل قبل!

قیمت لکسوس LX600 مشخص شد؛ لوکس ترین شاسی بلند تویوتا ارزان تر از نسل قبل! قیمت لکسوس LX600 مشخص شد. لوکس ترین شاسی بلند تویوتا ارزان‌تر از نسل قبل به فروش می‌رسد. در ادامه با مشخصات و امکان..

قیمت لکسوس LX600 مشخص شد؛ لوکس ترین شاسی بلند تویوتا ارزان تر از نسل قبل!

قیمت لکسوس LX600 مشخص شد. لوکس ترین شاسی بلند تویوتا ارزان‌تر از نسل قبل به فروش می‌رسد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

قیمت تیپ‌های مختلف لکسوس LX600 جدید برای بازار آمریکا اعلام شد. لکسوس به عنوان برند لوکس تویوتا شاسی بلند پرچمدار خود را با قیمت پایه ۸۶ هزار و ۹۰۰ دلار به بازار عرضه می‌کند که با تمام پیشرفت‌ها قیمت آن حدود ۳۰ دلار نسبت به قبل کاهش پیدا کرده است.

بررسی مشخصات و قیمت لکسوس LX600

لکسوس LX600

از امکانات تیپ پایه لکسوس LX600 می‌توان به نمایشگر ۱۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی با اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم، نمایشگر ۷ اینچی برای اطلاعات خودرو، صفحه آمپر دیجیتالی ۸ اینچی، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند، سیستم صوتی با ده بلندگو، سانروف برقی، تنظیم برقی ارتفاع غربیلک فرمان، گرم‌کن و تنظیم برقی صندلی‌های جلو، تریم چوبی، ۵ صندلی با روکش چرمی مشکی و رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی اشاره کرد.

لکسوس LX600

لکسوس LX600 در بخش ایمنی نیز از پکیج کمک راننده Safety System+ 2.5 لکسوس بهره می‌برد که مواردی چون هشدار عبور و مرور عقب با ترمز خودکار، دستیار پارک، نمای پانوراما از اطراف خودرو، پایش نقاط کور، نور بالای هوشمند، سیستم پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط با دستیار فرمان، دستیار تشخیص علائم جاده، دستیار دنبال کننده خطوط و کروز کنترل راداری پویا را شامل می‌شود.

لکسوس LX600

این شاسی بلند لوکس ژاپنی در تیپ پریمیوم نیز با قیمت ۹۵ هزار دلار به فروش می‌رسد. لکسوس برای این تیپ مواردی چون سیستم تعلیق متغیر تطبیقی، صندلی‌های ردیف سوم تاشو برقی، نورپردازی داخلی، هدآپ دیسپلی، گرم‌کن غربیلک فرمان و تهویه صندلی‌های جلو در نظر گرفته است.

لکسوس LX600

لکسوس تیپ F Sport را با قیمت ۱۰۱ هزار دلار برای مشتریانی که قصد خرید یک شاسی بلند اسپرت را دارند در نظر گرفته است. این تیپ از پدال‌های آلومینیومی، تریم آلومینیومی، صندلی‌های چرمی نیمه آنیلین، رکاب‌های چراغ‌دار، رینگ‌های ۲۲ اینچی آلیاژی فورج‌کاری شده با روکش خاکستری تیره، جلوپنجره مشکی‌رنگ و سپرهای خاص بهره می‌برد. لکسوس برای این تیپ در بخش فنی نیز مواردی چون دیفرانسیل لغزش، میله تثبیت‌کننده ویژه، کمک‌فنرهای پرفورمنس و سیستم تعلیق اسپرت را در نظر گرفته است.

لکسوس LX600

پس از تیپ F Sport به تیپ لاکچری می‌رسیم که مشتریان می‌توانند آن را با قیمت ۱۰۳ هزار دلار سفارش دهند. این خودرو همانند نام خود از تجهیزات لوکسی چون رینگ‌های آلیاژی فورج‌کاری شده ۲۲ اینچی، سیستم صوتی پریمیوم لوینسون با ۲۵ بلندگو، آفتاب‌گیر عقب، تهویه صندلی‌های ردیف دوم، غربیلک فرمان چوبی و چرمی با گرم‌کن بهره می‌برد.

لکسوس LX600

اولترا لاکچری به عنوان آخرین تیپ لکسوس LX600 محسوب می‌شود که با قیمت ۱۲۶ هزار دلار به فروش می‌رسد. این تیپ فقط از ۴ صندلی بهره می‌برد؛ چرا که صندلی‌های ردیف دوم آن از یکدیگر جدا بوده و هر یک از ماساژور، تهویه و گرم‌کن بهره می‌برند. همچنین یک کنسول مرکزی نیز این دو صندلی را از یکدیگر جدا کرده است.

لکسوس LX600

لکسوس برای تیپ اولترا لاکچری به شکل ویژه روی صندلی‌های عقب تمرکز کرده و به همین دلیل سرنشینان عقب از سیستم سرگرمی با دو نمایشگر ۱۱.۴ اینچی و شارژر بی‌سیم گوشی های هوشمند بهره می‌برند. برای این تیپ سیستم کنترل ارتفاع فعال و آینه عقب دیجیتالی نیز در نظر گرفته شده است.

لکسوس LX600

یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو وظیفه تامین نیروی تمام تیپ‌های لکسوس LX600 را بر عهده دارد که می‌تواند قدرتی برابر با ۴۱۰ اسب بخار و گشتاور ۶۵۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. نیروی تولیدی از این پیشرانه توسط گیربکس ۱۰ سرعت اتوماتیک و سامانه چهار چرخ محرک تمام‌وقت به همراه قفل الکترونیکی دیفرانسیل مرکزی میان چرخ‌ها توزیع می‌شود.

لکسوس LX600

این شاسی بلند لوکس ژاپنی می‌تواند صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را ظرف مدت ۶.۹ ثانیه طی کند و حداکثر سرعت آن نیز ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. هرچند این شاسی بلند آنچنان سریع به نظر نمی‌رسد، اما به دلیل سیستم‌هایی چون کرال کنترل با دستیار چرخش و مالتی تراین در آفرود بسیار توانمند ظاهر خواهد شد. این خودرو از پکیج یدک کشی نیز بهره می‌برد که به کمک آن می‌توان حداکثر ۳.۶ تن را بکسل کرد. این خودرو در ۳ ماهه اول سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد.

منبعcarscoopsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.