تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۴:۳۶
کد خبر : 72553

قیمت عجیب ماشین بتمن؛ بت موبیل معروف ۸ سیلندر چند است؟

قیمت عجیب ماشین بتمن؛ بت موبیل معروف ۸ سیلندر چند است؟

قیمت عجیب ماشین بتمن؛ بت موبیل معروف ۸ سیلندر چند است؟نسخه کپی ماشین بتمن در سه گانه شوالیه تاریکی کریستوفر نولان با قیمت شگفت‌آوری به فروش گذاشته شده است. قیمتی که حتی عاشقان Batman را هم شوکه می‌کند..

قیمت عجیب ماشین بتمن؛ بت موبیل معروف ۸ سیلندر چند است؟

نسخه کپی ماشین بتمن در سه گانه شوالیه تاریکی کریستوفر نولان با قیمت شگفت‌آوری به فروش گذاشته شده است. قیمتی که حتی عاشقان Batman را هم شوکه می‌کند.

خودروی تامبلری که اولین بار در فیلم «بتمن آغاز می‌کند» (Batman Begins) محصول سال ۲۰۰۵ حضور پیدا کرده بود، یکی از معروف‌ترین نسخه‌های ماشین بتمن یا همان بت موبیل به شمار می‌رود. همچنین یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها بین علاقه‌مندان برای ساخت نسخه کپی است و به‌تازگی چنین نسخه‌ای از خودروی شوالیه تاریکی برای فروش قرار گرفته است. در ادامه به مشخصات و قیمت تعجب‌آور آن می‌پردازیم.

مشخصات نسخه کپی ماشین بتمن در سه‌گانه کریستوفر نولان

ماشین بتمن 8 سیلندر

خودروی مذکور در سایت Exotic Car Trader به فروش گذاشته شده و در حال حاضر در قزاقستان قرار دارد. در صفحه این خودرو، جزئیاتی درباره فرایند ساخت آن موجود نیست و همچنین مشخص نشده که این بت موبیل بر پایه یک خودروی تولیدی استاندارد توسعه پیدا کرده یا از پایه ساخته شده است. در هر صورت، این نسخه بسیار چشمگیر است.

ماشین بتمن 8 سیلندر

این نسخه مشابه نسخه اصلی از دو چرخ در جلو و چهار چرخ در عقب بهره می‌برد. در قسمت جلو تایرهای Mickey Thompsons و در قسمت عقب تایرهایی آفرودمحور به کار رفته است. بدنه مشکی مات ماشین بتمن نیز جلوه آن را تکمیل می‌کند و ظاهراً کاملاً دست‌ساز است. شباهت ظاهر این نسخه به نسخه اصلی جای تحسین دارد و هرچند از لحاظ جزئیات در حد و اندازه نسخه اصلی نیست، اما بی‌شک ساخت این پنل‌ها با دست کار دشواری است.

ماشین بتمن 8 سیلندر

در کابین ماشین بتمن، یک داشبورد ساده به همراه دو نمایشگر به‌عنوان آینه‌های جانبی و یک نمایشگر برای دوربین عقب جای گرفته است. همچنین آمپرها و سوئیچ‌هایی ساده برای کنترل خودرو قرار داده شده و حتی سیستم رصد باد تایر در این خودرو پیاده‌سازی شده است.

ماشین بتمن 8 سیلندر

این بت موبیل یک پیشرانه V8 تنفس طبیعی تویوتا مجهز است که قدرت آن از طریق یک گیربکس اتوماتیک به چهار چرخ عقب منتقل می‌شود. جزئیاتی درباره سرعت این خودرو ارائه نشده است ولی با توجه به اندازه و وزن آن، نباید انتظار داشت که سرعت قابل توجهی داشته باشد. در نهایت باید گفت که ماشین بتمن با قیمت ۳۹۹ هزار دلار به فروش می‌رسد.

همچنین بخوانید:نگاهی نزدیک به بتموبیل جدید بتمن؛ خودرو ۶۵۰ اسب بخاری شوالیه تاریکی را در این ویدیو ببینیدمنبع :Carscoopsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.