تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹
کد خبر : 584337

قیمت دوج کوین در آینده‌ صفر خواهد شد!

قیمت دوج کوین در آینده‌ صفر خواهد شد!

قیمت دوج کوین در آینده‌ صفر خواهد شد! دوج کوین توسط ثروتمندترین فرد دنیا حمایت می‌شود. با این حال طبق نظر گروهی از متخصص‌های ارز دیجیتال قیمت دوج کوین در آینده صفر می‌شود! دوج کوین در سال 2013 توسط دو برنامه‌نویس خلق شد تا نشان بدهد ساخت یک ارز دیجیتال رمزنگاری شده، مبتنی بر فناوری

قیمت دوج کوین در آینده‌ صفر خواهد شد!

دوج کوین توسط ثروتمندترین فرد دنیا حمایت می‌شود. با این حال طبق نظر گروهی از متخصص‌های ارز دیجیتال قیمت دوج کوین در آینده صفر می‌شود!

دوج کوین در سال 2013 توسط دو برنامه‌نویس خلق شد تا نشان بدهد ساخت یک ارز دیجیتال رمزنگاری شده، مبتنی بر فناوری بلاک چین، کار راحتی است! در واقع هدف آن‌ها چیزی به جز تمسخر نخستین رمز ارز دنیا نبود! اما دوج کوین شوخی شوخی رشد کرد، به طوری که اکنون از نظر ارزش بازار در رتبه دهم قرار دارد. البته به نظر آینده تاریکی در انتظار نخستین میم کوین بازار رمز ارزها است، چرا که دوج کوین احتمالا طی آینده‌ای نه چندان دور ارزش خود را از دست خواهد داد.

قیمت دوج کوین به سمت صفر میل می‌کند و احتمالا هرگز بهبود پیدا نخواهد کرد! این نتیجه‌ای است که وب سایت فایندر (Finder) بعد از نظرسنجی بین تعدادی متخصص و فعال حوزه کریپتو به آن رسید. این در حالی است که اکنون دوج کوین و شیبا اینو جزو ۱۰ ارز دیجیتال محبوب بازار هستند و ایلان ماسک چند هفته قبل مدعی شد هر جای ممکن از دوج کوین حمایت خواهم کرد.

دوج کوین تمام ارزش خود را از دست خواهد داد

بیشتر شرکت‌کنندگان در نظرسنجی فایندر عقیده دارند در مقطعی نامشخص در آینده، نخستین میم کوین بازار ارزهای دیجیتال تمام ارزش خود را از دست می‌دهد. در گزارش نظرسنجی فایندر آمده است که اکنون از دوران انتظار عده زیادی از سرمایه‌گذاران برای صعود دوج کوین تا ماه (رشد فضایی آن) فاصله داریم. اکنون هولدرها و سرمایه‌گذاران این رمز ارز حتی درباره باقی ماندن آن روی زمین نیز نگران هستند!

بیشتر بخوانید: شکایت سرمایه گذاران از پدر معنوی دوج کوین؛ ایلان ماسک تحت پیگرد قضایی

بالای نیمی از (55 درصد) متخصصان شرکت‌کننده در نظرسنجی فایندر آینده اولین میم کوین مارکت کریپتو را تاریک تصور می‌کنند، به طوری که قیمت دوج کوین صفر خواهد شد. از بین آن‌ها، 9 درصد عقیده دارند این اتفاق تا سال 2024 رخ می‌دهد. 30 درصد معتقد هستند رمز ارز مورد علاقه ایلان ماسک تا سال 2025 یا بعد از آن به پایان خط می‌رسد. 3 درصد تصور می‌کنند قیمت هر واحد Dogecoin تا پایان سال میلادی جاری، کمتر از شش ماه دیگر، صفر می‌شود!

مهم‌ترین موردی که شرکت‌کنندگان در نظرسنجی را به پیش‌بینی آینده تاریک دوج کوین ترغیب کرده، همان «میم کوین» بودن این رمز ارز است. تحلیل این دسته رمز ارزها دشوار است و قیمت آن‌ها اغلب بر اساس احساسات تریدرها و تبلیغات مشخص می‌شود؛ آن‌ها هیچ ارزش ذاتی ندارند.

کوین هی (Kevin He) مدیر عملیاتی شرکت فین‌تک CloudTech Group به عنوان یکی از افراد منتظر صفر شدن قیمت دوج کوین، به داستان تولد این ارز دیجیتال اشاره کرد که صرفا به عنوان یک شوخی متولد شد. او عقیده دارد دوج کوین و دیگر رمز ارزهای شبیه آن که هیچ کاربردی ندارند و فقط به خاطر حمایت جامعه‌ای از افراد ارزش پیدا کرده‌اند، هیچ آینده‌ای نخواهند داشت.

72 درصد متخصصان اکنون را زمانی مناسب برای خروج از بازار دوج کوین و فروش آن می‌دانند. 24 درصد دیگر تصور می‌کنند هولدرها باید به نگه داشتن دارایی خود ادامه بدهند. فقط 4 درصد الان را زمانی مناسب برای خرید دوج کوین تصور می‌کنند.

با این حال، نگاهی به میانگین قیمت‌ پیش‌بینی شده توسط شرکت‌کنندگان در نظرسنجی نشان می‌دهد Dogecoin همچنان ممکن است طی چند سال پیش رو به حیات ادامه بدهد و حتی رشد قیمت داشته باشد. آن‌ها تا آخر سال میلادی جاری قیمت 0.08 دلاری را برای دوج کوین پیش‌بینی کر‌ده‌اند.

نظرات مثبت درباره رشد قیمت دوج کوین

به نظر عده‌ی معتقد به آینده روشن Dogecoin قیمت آن تا سال 2025 و 2030 به ترتیب به 0.19 دلار و 0.64 دلار خواهد رسید. گفتنی است در زمان نگارش این مقاله، هر واحد Dogecoin به قیمت 0.07 دلار خرید و فروش می‌شود که نشان‌دهنده سقوطی 90 درصدی از سقف قیمت تاریخی 0.73 دلار است.

دوج کوین

گاوین اسمیت (Gavin Smith)، یکی از شرکای صندوق پوشش ریسک Panxora علت محبوبیت ادامه‌دار دوج کوین تا امروز را به دست آوردن جامعه‌ای بزرگ و وفادار با وجود تولد به عنوان یک شوخی، خطاب کرد. به عقیده وی، افرادی که صفر شدن قیمت دوج کوین را پیش‌بینی کرد‌ه‌اند، نسبت به اهمیت داشتن جامعه‌ای وفادار برای یک ارز دیجیتال بی‌توجه هستند.

واکر هلمز (Walker Holmes) بنیان‌گذار یک پروژه NFT به نام MetaTope نیز به جامعه کاربران و سرمایه‌گذاران بزرگ دوج کوین اشاره کرد. اون بدون کاربرد بودن اولین میم کوین را حقیقتی غیر قابل انکار می‌داند، اما از اهمیت حمایت ثروتمندترین فرد دنیا و صدها هزار نفر دیگر در سراسر دنیا از این رمز ارز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

آخرین پیش‌بینی قیمت دوج کوین توسط وب سایت فایندر، روند آن را حداقل در کوتاه مدت نزولی‌تر از پیش‌بینی قبلی در دی 1400 می‌داند. نتیجه نظرسنجی ابتدای سال 2022 رسیدن قیمت Dogecoin به 0.16 دلار تا پایان همین سال بود.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.