تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۴:۳۹
کد خبر : 66694

قیمت خودرو در بازار کاهشی شد؛ ریزش ادامه دارد؟

قیمت خودرو در بازار کاهشی شد؛ ریزش ادامه دارد؟

قیمت خودرو در بازار کاهشی شد؛ ریزش ادامه دارد؟پس از یک دوره افزایشی، دیروز و امروز قیمت خودرو در بازار ایران در اکثر خودروهای پرتیراژ کاهشی بود. اما آیا این روند ادامه‌دار است؟
بالاخره بعد از مدت‌ها ت..

قیمت خودرو در بازار کاهشی شد؛ ریزش ادامه دارد؟

پس از یک دوره افزایشی، دیروز و امروز قیمت خودرو در بازار ایران در اکثر خودروهای پرتیراژ کاهشی بود. اما آیا این روند ادامه‌دار است؟

بالاخره بعد از مدت‌ها ترمز افزایش قیمت‌ها، هر چند موقتی کشیده شد و امروز قیمت پراید بدون رشد، متوقف ماند. پراید ۱۱۱ که تنها در دو روز هشت میلیون تومان گران شده بود، امروز یک میلیون تومان کاهش یافت.

ریزشی بودن قیمت خودرو در بازار امروز

گفته می‌شود که دیروز و امروز برخی از خودروهای پرطرفدار و پرتیراژ بازار اندکی کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند. فعالان بازار همچنان معتقدند که کاهش قیمت خودرو موقتی است و همین فردا یا پس فردا خبر بازپس‌گیری و یکه‌تازی خودروهایی همچون پراید دوباره به گوش می‌رسد.

طبق گزارش‌های میدانی از خودروی سمند ال ایکس در بازار تهران، این خودرو با یک میلیون افزایش قیمت به رقم ۲۷۰ میلیون تومان رسیده است. خودروهای پژو نیز امروز کمی از جایگاه خود عقب‌نشینی کردند. برای مثال پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با یک میلیون کاهش به قیمت ۲۶۹ میلیون تومان رسید.

قیمت خودرو در بازار

از طرفی قیمت پژو پارس به ۲۷۹ میلیون تومان رسید و ۲ میلیون ارزان شد. در میان سایر خودروهای پژو نیز پژو ۲۰۶ تیپ پنج همچنان راکد ماند و تغییری در قیمت آن مشاهده نشد. در عوض دنا چند روزی می‌شود که بی‌وقفه یکه‌تازی می‌کند و امروز خبر رسید که دنای معمولی دو میلیون تومان دیگر گران شده است. متاسفانه دنا در سه روز افزایش قیمت ده میلیون تومانی را تجربه کرده است.

همان‌طور که گفتیم، از جمله خودروهایی که امروز روند نزولی به خود گرفتند، پراید بود که بعد از دو روز صعود پیاپی، کاهش قیمت را تجربه کرد. پراید ۱۳۱ با یک میلیون کاهش قیمت به رقم ۱۷۳ میلیون تومان و قیمت پراید ۱۱۱ بعد از رشد تعجب‌آور ۸ میلیونی در دو روز، امروز یک میلیون کاهش یافت.

از تیبا هم غافل نشویم، چرا که خودرو تیبا امروز یک میلیون تومان افت قیمت در بازار داشت و قیمت تیبا دو پلاس نیز با کاهش ۲ میلیون تومانی به رقم ۲۰۱ میلیون تومان رسید. بیشترین کاهش قیمت طی چند روز اخیر متعلق به ساینا بوده که با ۶ میلیون افت قیمت در سه روز به رقم ۱۹۵ میلیون تومان رسیده است. در بازار خودروی تهران آخرین خودرویی که بررسی شد، سایپا کوییک بود که با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت ۱۹۵ میلیون تومان مورد معامله قرار گرفت.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.