تاریخ انتشار : جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
کد خبر : 60276

قیمت تلویزیون های بزرگ در ایران – آبان ۱۴۰۰ ؛ از ۱۶ تا ۶۷ میلیون تومان!

قیمت تلویزیون های بزرگ در ایران – آبان ۱۴۰۰ ؛ از ۱۶ تا ۶۷ میلیون تومان!

قیمت تلویزیون های بزرگ در ایران – آبان ۱۴۰۰ ؛ از ۱۶ تا ۶۷ میلیون تومان!برای خرید یک تلویزیون ۵۵ اینچی باید حداقل ۱۶ میلیون تومان هزینه کنید. در ادامه، قیمت تلویزیون های بزرگ در ایران در آبان ۱۴۰۰ را م..

قیمت تلویزیون های بزرگقیمت تلویزیون های بزرگ در ایران – آبان ۱۴۰۰ ؛ از ۱۶ تا ۶۷ میلیون تومان!

برای خرید یک تلویزیون ۵۵ اینچی باید حداقل ۱۶ میلیون تومان هزینه کنید. در ادامه، قیمت تلویزیون های بزرگ در ایران در آبان ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

تلویزیون‌های بزرگ موجود در بازار کشور هم‌اکنون از ۱۶ تا ۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. ارزان ترین تلویزیون‌ سایز بزرگ بازار کشور تلویزیون ۵۵ اینچ آرتی‌سی مدل ۵۵SN6410 است. برای خرید این محصول باید مبلغی در حدود ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را کنار بگذارید. رتبه دوم نیز با قیمتی در حدود ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به تلویزیون ۶۵ اینچ سام الکترونیک مدل UA65TU7000TH اختصاص یافته است.

پایین‌تر از سام الکترونیک و در جایگاه سوم تلویزیون ۶۵ اینچ سینگل مدل ۶۵۲۰US 65 قرار دارد. این محصول در بازار ۲۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. رتبه چهارم نیز با قیمتی در حدود ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به تلویزیون ۶۵ اینچ فیلیپس مدل ۶۵put6023 تعلق گرفته است. تلویزیون ۷۵ اینچ شهاب مدل ۷۵SH102U1 با قیمت ۳۲ میلیون تومان در رتبه پنجم قرار گرفته است. در جایگاه ششم نیز تلویزیون ۶۵ اینچ سونی مدل KD-65X8500G با قیمت ۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار گرفته است. تلویزیون ۵۵ اینچ ال‌ جی مدل OLED55B8GI رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است. این محصول هم‌اکنون با قیمت ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

جایگاه هشتم با قیمت ۴۲ میلیون تومان به تلویزیون ۷۵ اینچ جی پلاس مدل GTV-75LQ9215 تعلق گرفته است. پایین‌تر از این محصول و در رتبه نهم تلویزیون ۸۶ اینچ ام جی اس مدل S86UB9111W قرار گرفته است. برای خرید این محصول که یکی از تلویزیون های بزرگ بازار محسوب می‌شود باید مبلغی در حدود ۶۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را کنار بگذارید. گران ترین تلویزیون سایز بزرگ بازار کشور نیز تلویزیون ۶۵ اینچ ال جی مدل OLED65C8GI است. این محصول هم‌اکنون ۷۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

جدول قیمت تلویزیون های بزرگ – آبان ۱۴۰۰

برندمدلسایز (اینچ)قیمت (تومان)‌
آر‌ تی سی۵۵SN6410۵۵۱۶.۸۰۰.۰۰۰
سام الکترونیکUA65TU7000TH۶۵۲۱.۸۰۰.۰۰۰
سینگل۶۵۲۰US 65۶۵۲۴.۰۰۰.۰۰۰
فیلیپس۶۵put6023۶۵۲۹.۵۰۰.۰۰۰
شهاب۷۵SH102U۱۷۵۳۲.۰۰۰.۰۰۰
سونیKD-65X8500G۶۵۳۷.۲۰۰.۰۰۰
ال جیOLED55B8GI۵۵۳۷.۵۰۰.۰۰۰
جی پلاسGTV-75LQ921S۷۵۴۲.۰۰۰.۰۰۰
ام جی اسS86UB9111W۸۶۶۷.۸۰۰.۰۰۰
ال جیOLED65C8GI۶۵۷۰.۶۰۰.۰۰۰

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.