تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد خبر : 64975

قیمت بسیار بالای قطعات مصرفی دیگنیتی صدای خریداران را درآورده است

قیمت بسیار بالای قطعات مصرفی دیگنیتی صدای خریداران را درآورده است

قیمت بسیار بالای قطعات مصرفی دیگنیتی صدای خریداران را درآورده است قیمت بسیار بالای قطعات مصرفی دیگنیتی، اخیرا در فضای مجازی با واکنش‌هایی از سوی مالکان این کراس اوور بهمن موتور مواجه شده اس..

قیمت بسیار بالای قطعات مصرفی دیگنیتی صدای خریداران را درآورده است

قیمت بسیار بالای قطعات مصرفی دیگنیتی، اخیرا در فضای مجازی با واکنش‌هایی از سوی مالکان این کراس اوور بهمن موتور مواجه شده است.

به گفته یکی از مالکان کراس اوور دیگنیتی که به منظور سرویس دوره‌ای اتومبیل خود وارد نمایندگی بهمن موتور شده بود، پس از تعویض فیلتر هوای کابین از وی مبلغ چشم‌گیری برابر با ۶۵۰ هزار تومان به دلیل تعویض این فیلتر،‌ درخواست شده است. بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهند که این فیلتر در بازار جهانی نزدیک به ۳ دلار قیمت دارد.

قطعات مصرفی دیگنیتی

قطعات مصرفی دیگنیتی گران‌تر از قطعات بنز و بی ام و

از آنجایی که فیلتر کابین از قطعات مصرفی خودرو محسوب می‌شود و قیمت این قطعات در اکثر خودروها پایین است، این قیمت چندان با عقل جور در نمی‌آید. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته در فضای مجازی، قیمت این فیلتر از قیمت اعلام شده بسیار کمتر است.

این قطعه در اتومبیل‌هایی که ۳ تا ۴ میلیارد تومان قیمت دارند،‌ مثل خودروهای بنز و بی ام و، بسیار پایین‌تر از خودرو دیگنیتی قیمت‌گذاری شده است. با توجه به این موضوع از گروه خودروسازی بهمن تقاضا می‌شود که نسبت به ارائه توضیحات لازم اقدام نمایند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.