تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
کد خبر : 60485

قیمت این ۵ ارز دیجیتال احتمالا به زودی به شدت افزایش خواهد یافت

قیمت این ۵ ارز دیجیتال احتمالا به زودی به شدت افزایش خواهد یافت

قیمت این ۵ ارز دیجیتال احتمالا به زودی به شدت افزایش خواهد یافتیکی از تحلیل‌گران معروف بازار رمزارزها در صفحه توییری خود اعلام کرد قیمت ۵ ارز دیجیتال احتمالا به زودی به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.
کرد..

ارز دیجیتالقیمت این ۵ ارز دیجیتال احتمالا به زودی به شدت افزایش خواهد یافت

یکی از تحلیل‌گران معروف بازار رمزارزها در صفحه توییری خود اعلام کرد قیمت ۵ ارز دیجیتال احتمالا به زودی به شدت افزایش پیدا خواهد کرد.

کردیبل کریپتو (Credible Crypto) که به عنوان یکی از تحلیل‌گران بزرگ بازار رمزارزها شناخته می‌شود با بیش از ۲۵۰ هزار دنباله‌کننده در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد قیمت پنج ارز دیجیتالی به‌زودی به میزان چشمگیری افزایش خواهد کرد. همچنین وی تاکید کرد بیت کوین در کوتاه‌مدت نسبت به سایر ارزهای دیجیتالی عملکرد بهتری خواهد داشت.

معرفی ۵ ارز دیجیتال با احتمال رشد قیمت بالا

کانوکس فایننس (CVX)

این تحلیل‌گر معروف عنوان کرد بررسی‌ها حاکی از آن است نهنگ‌های بازار به انباشت ارز دیجیتال کانوکس فایننس (Convex Finance) روی آوردند. کانوکس فایننس که فعالان بازار توکن آن را با نام CVX می‌شناسند یک پروتکل بر بستر صرافی عیرمتمرکز کرو فایننس (Curve Finance) محسوب می‌شود. وی در خصوص این رمزارز عنوان کرد اخیرا طرفداران CVX در بازار کانوکس فایننس یک خرید چند میلیون دلاری را به ثبت رساند و برای هر توکن ۲۱.۵۳ دلار پرداخت کردند؛ این اتفاق در حالی رخ داد که بسیاری از این ارز دیجیتالی غافل هستند.

ریپل (XRP)

طبق گفته کردیبل کریپتو با وجود اینکه دعوی حقوقی میان ریپل و کمیسیون بورس آمریکا ادامه دارد، ارز دیجتالی XRP از شرایط خوبی بهره می‌برد. وی افزود پیش‌بینی می‌شود رمز ارز XRP در ادامه مقاومت تاریخی ۱ دلاری را به حمایت تبدیل کرده و یک صعود گسترده را تجربه کند.

ارز دیجیتال

نمودار قیمت ریپل

این تحلیل‌گر معروف تاکید کرد نمودار XRP در وضعیت مناسبی قرار دارد. منتظریم تا ببینیم چگونه یک تحلیل‌گر قادر است نشانه‌ای از نزولی تکنیکال واقعی در این نمودار کشف کند. وی افزود به زودی قیمت XRP با رشد خیره‌کننده خود باعث شگفتی بسیاری خواهد شد.

اتریوم

طبق گفته کردیبل کریپتو ارز دیجیتالی اتریوم نیز برای اوج گرفتن آماده است و با شکست رکورد قیمتی خود همانند بیت کوین خواهد درخشید.

هدرا هشگراف (Hedera Hashgraph)

این تحلیلگر در خصوص هدرا هشگراف (Hedera Hashgraph) نیز عنوان کرد اگر این رمزارز مقاومت ۰.۴۷ دلاری را پشت‌سر بگذارد، می‌توان به اوج تاریخی جدیدی برسد. همچنین این رمز ارز طبق برنامه از پیش تعیین‌شده در حال حرکت است.

ارز دیجیتال

نمودار قیمت هدرا هشگراف

پیش‌بینی می‌شود این ارز دیجیتالی خط میانی درون ناحیه قرمز رنگ را بشکند و به قیمتی حدود ۰.۴۳ دست پیدا کند. از این رو اگر از ناحیه قرمز رنگ عبور کند، می‌توانیم شاهد اوج تاریخی جدیدی برای آن باشیم.

سولانا

کردیبل کریپتو بر این باور است سولانا نیز قادر است اوج تاریخی جدیدی را به ثبت برساند. قیمت این ارز دیجیتالی طی ۷ روز اخیر از ۱۶۲.۶۰ به اوج ۲۰۴.۳۰ افزایش پیدا کرده که از رشد ۲۶ درصدی آن حکایت دارد.

ارز دیجیتال

نمودار قیمت سولانا

این تحلیلگر تاکید کرد ناحیه نارنجی‌رنگ مانع سقوط گسترده قیمت آن شده و توانسته قیمت را در این سطح حفظ کند. اکنون فعالان بازار باید منتظر رکوردشکنی سولانا باشند.

آلت کوین‌ها (Altcoin)

این تحلیگر با اعلام اینکه آلت کوین‌ها نیز در آینده نزدیک روند صعودی را تجربه خواهند کرد، هشدار داد به احتمال زیاد در کوتاه‌مدت ارز دیجیتالی بیت کوین از سایر ارزهای بازار عملکرد بهتری خواهد داشت. وی افزود اگر رشد قیمت بیت کوین باعث شگفتی شما شده است، باید بدانید این اتفاق رشد آلت کوین‌ها را به نیز به همراه دارد. بیت کوین بیشتر از سایر ارزهای دیجیتالی در کانون توجه قرار گرفته است، اما آلت کوین‌ها نیز به‌زودی حرکات صعودی گسترده مشابه بین کوین را تجربه می‌کنند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.