تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
کد خبر : 596504

قیمت اتوکلاو دندانپزشکی را از کام طب استعلام کنید

قیمت اتوکلاو دندانپزشکی را از کام طب استعلام کنید

مقدمه در بین انواع باکتری و میکروب ها، گروهی از آن ها وجود دارد که در مقابل مواد شوینده و آب جوش بسیار مقاومت دارند و به هیچ حالتی از بین نمی روند، از این رو با پیشرفت علم و فناوری، محققان به فکر ساخت دستگاهی در زمینه دندان پزشکی شدند، تا با استفاده از

مقدمه

در بین انواع باکتری و میکروب ها، گروهی از آن ها وجود دارد که در مقابل مواد شوینده و آب جوش بسیار مقاومت دارند و به هیچ حالتی از بین نمی روند، از این رو با پیشرفت علم و فناوری، محققان به فکر ساخت دستگاهی در زمینه دندان پزشکی شدند، تا با استفاده از آن بتوانند ابزار های پزشکی را استریل نمایند و میکروب های موجود در آن ها را از بین ببرند. دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی با بخار و فشار بالایی که دارا می باشد، امکان این که تمامی میکروب های موجود در تجهیزات پزشکی را از بین ببرد، دارد.ولیکن یک عامل مهم در این مورد، قیمت اتوکلاو دندان پزشکی می باشد و می بایست به آن توجه شود.

 

قیمت اتوکلاو دندان پزشکی چقدر است؟

قیمت اتکلاو دندان پزشکی به عوامل زیادی از جمله مدل، و برند بستگی دارد، و این عوامل در دستگاه های مختلف متفاوت است. به عنوان نمونه: تعداد سیکل استریل، تنظیمات اتوماتیک دستگاه، مدت گارانتی، چگونگی مدل و برند از جمله موارد موثر بر قیمت این دستگاه می باشد. برخی از عوامل تاثیر گذار در قیمت اتوکلاو دندان پزشکی، عبارت است از : حجم مکش هوا_جنس محفظه و ابعاد_ کنترل دستگاه و عملکرد بارگذاری_بازه دما_ نوع نشانگر و یا عبارتی شرایط هشدار_مدیریت داده و پرینتر_برق لازم و فشار بخار_قابلیت حفاظت از محیط زیست_ زمان تحویل دستگاه_گواهینامه ها و استاندارد ها_مدت زمان گارانتی و نوع خدمات پس از فروش دستگاه

علاوه بر موارد فوق، به علت متغیر بودن روزانه قیمت تجهیزات پزشکی، توصیه می شود با کارشناسان مجموعه کام طب، تماس حاصل فرمائید، تا توسط افراد کارشناس ما در این کمپانی قیمت و شرایط خرید این دستگاه را جویا شوید.

 

محبوب ترین شرکت اتوکلاو دندان پزشکی

یکی از شرکت های با تجربه و معتبر سازنده اتوکلاو دندان پزشکی به طور معمول، شرکت کام طب می باشد. که دستگاه هایی با کیفیت و کاملا بی نظیر را وارد بازار نموده است، محصولات این شرکت در مقایسه با دیگر اتوکلاو های چینی، بسیار مرغوب تر می باشد، و امروزه در بازار محبوبیت بسیار پیدا کرده است، همه ی دستگاه های تولید شده از این شرکت، دارای قابلیت های ویژه و بالایی است.یکی از علت های پیشرفت و محبوبیت این شرکت این می باشد که همواره در حال به روز کردن دستگاه های اتوکلاو خود می باشد. و تلاش بر این دارد تا به امکانات این دستگاه بیافزاید، از آن جایی قیمت اتوکلاو دندان پزشکی نیز برای کاربران بسیار مهم است، مجموعه کام طب این در این مورد  نیز، به رضایت مشتری توجه نموده است، به طوری که دستگاه های اتوکلاو با کیفیت خود را با قیمت مناسب به کاربران ارائه می دهد.

 

عوامل مهم در قیمت اتوکلاو دندان پزشکی چیست؟

همان گونه که کمی قبل تر هم ذکر شد، قیمت دستگاه موردی می باشد که نمی توان به آن توجه ننمود،‌ از این رو چنانچه یک دستگاه اتوکلاو دارای قیمت بالایی باشد، می بایست این چند مورد زیر را نیز دارا باشد، عوامل حائز اهمیت در قیمت اتوکلاو دندانپزشکی عبارت است از

اصالت: در زمینه دندان پزشکی، اطمینان حاصل نمودن از اصالت محصول، دارای اولویت می باشد. از این رو همیشه به خاطر داشته باشید که دستگاهی را خریداری می کنید، اورجینال و اصلی باشد، و از مراکز قابل اطمینان همچون کام طب تهیه شود.

ضمانت و خدمات پس از فروش

نکته دیگر ضمن خرید نمودن اتوکلاو دندان پزشکی و قیمت آن، این است که دستگاه دارای گارانتی و ضمانت معتبر باشد، چرا که امروزه بسیاری از افراد سودجو با تولید دستگاه های غیر اصلی با قیمت ارزان، به دنبال فریب دادن کاربران می باشند.

قیمت اتوکلاو دندانپزشکی را از کام طب استعلام کنید

تامین قطعات دستگاه

یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت اتوکلاو دندان پزشکی، این می باشد که قطعات یدک آن به مدت چندین سال پس از خرید، در دسترس کاربران باشد، و از این مسئله هیچ نگرانی نداشته باشند.

سخن پایانی

در این مطالب، شما را با عوامل مهم در قیمت گذاری دستگاه اتوکلاو دندانپزشکی محبوب ترین شرکت تولید کننده آن و کاربرد های این محصول آشنا نموده ایم،‌در آخر کلام این که به یاد داشته باشید که هیچ ارزانی و گرانی بدون علت نیست. و برای ارزان تر بودن یک دستگاه، دچار خرید نامناسب نشوید چرا که نه تنها صرفه جویی نکرده اید بلکه مجبور به تعویض مدام دستگاه خواهید شد.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.