تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۰۵
کد خبر : 68166

قویدل در گفتگو با خبرنگار ما: کماکان برخی از گروه‌های قاچاق به فعالیت‌های غیرقانونی خود در زمینه پوشاک ادامه می‌دهند

قویدل در گفتگو با خبرنگار ما: کماکان برخی از گروه‌های قاچاق به فعالیت‌های غیرقانونی خود در زمینه پوشاک ادامه می‌دهند

مدیر تولیدی مجموعه پوشاک اریکه فرشتگان گفت: ما هرگز تن به رفتار و اعمال  گروه‌های قاچاق و غیرقانونی تولید لباس نخواهیم شد و با قدرت به فعالیت تولیدی خودمان ادامه خواهیم داد. به گزارش سایت خبری کافه دانش، رضا قویدل، مدیر تولیدی مجموعه پوشاک اریکه فرشتگان، در گفتگو با علی جواهرچی – خبرنگار ما، اظهار داشت: …

مدیر تولیدی مجموعه پوشاک اریکه فرشتگان گفت: ما هرگز تن به رفتار و اعمال  گروه‌های قاچاق و غیرقانونی تولید لباس نخواهیم شد و با قدرت به فعالیت تولیدی خودمان ادامه خواهیم داد.

به گزارش سایت خبری کافه دانش، رضا قویدل، مدیر تولیدی مجموعه پوشاک اریکه فرشتگان، در گفتگو با علی جواهرچی – خبرنگار ما، اظهار داشت: صنعت پوشاک کودک و نوجوان در کشور طی سال‌های گذشته دچار ضعف بوده و بیشتر وابسته به واردات پوشاک خارجی بوده است.

قویدل، با اشاره به اینکه فروشگاه اریکه فرشتگان در زمینه تولید وعرضه پوشاک کودک و نوجوان فعالیت دارد، گفت: طی یکی دو سال اخیر در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق، بحمدلله این صنعت قوت گرفته و واردات پوشاک خارجی محدود شده است.

وی با اشاره به اینکه تولید پوشاک مجلسی کودک و نوجوان ۳ تا ۱۲ سال را تولید می کند، ادامه داد: به لحاظ گران بودن نرخ ارز، واردات به هیچ عنوان به صرفه نیست که از طرف دیگر رقابت بین تولیدکنندگان داخلی افزایش یافته که این موضوع سبب کیفیت بهتر تولیدات گشته و استقبال خوبی از محصولات صورت گرفته است.

مدیرتولیدی مجموعه پوشاک اریکه فرشتگان، در مورد تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان تاکید کرد: تورم همچنان وجود دارد؛ اما محدودیت مواد اولیه آنقدری نیست که بتواند تولید کننده را زمین ‌گیر کند و چون منابع انرژی در کشورمان ارزان قیمت است، هزینه تولید نسبت به کشورهای دیگر به صرفه‌تر می‌باشد.


وی خاطرنشان کرد: سابقا فقط واردکنندگان قاچاق می‌توانستند به تولیدکنندگان آسیب برسانند؛ اما در حال حاضر افراد سودجوی دیگری هم هستند که تولیدی‌ها را مجبور به دوختن لباس خوب با درج برند خارجی می‌ کنند و با قیمت بالاتر به فروش می‌رسانند که این امر سبب تضییع روحیه در تولیدکنندگان می‌گردد.

قوی دل ابراز داشت: متأسفانه کماکان برخی از گروه‌های قاچاق به فعالیت‌های غیرقانونی خود ادامه می‌دهند و با فشار آوردن به تولیدکنندگان مبنی بر زدن مارک خارجی به پوشاک، آن را با قیمت چند برابری در مناطق آزاد به فروش می رسانند.

مدیر تولیدی مجموعه پوشاک اریکه فرشتگان، در پایان سخنان خود گفت: پوشاک اریکه فرشتگان با برندهای «اریکه کیدز» و «کین کیدز» جزو واحدهای صنعتی فعال درتولید پوشاک کودک و نوجوانان است که در طی این سالهای به درستی و با کیفیت بالا محصولات خود را به بازار پوشاک ارائه داده و توانسته نامی برای خود دست و پا کند؛ به همین دلیل ما هرگز تن به رفتار و اعمال  گروه‌های قاچاق و غیرقانونی تولید لباس نخواهیم شد و با قدرت به فعالیت تولیدی خودمان ادامه خواهیم داد.

مجموعه تولیدی پوشاک اریکه فرشتگان:

آدرس کارخانه:

استان البرز، شهرک صنعتی سیمین دشت

آدرس دفتر مرکزی:

تهران، خیابان جمهوری، خیابان مظفر، پاساژ پارس

شماره تلفن دفتر کارخانه:

۰۲۶۳۲۸۱۰۳۸۵

شماره دفتر تهران:

۰۲۱۶۶۴۵۱۸۴۴

اینستاگرام :

https://instagram.com/arikehkids?utm_medium=copy_link

علی جواهرچی

آلبوم عکس

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.