تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۴:۱۱
کد خبر : 60066

قرمز تیره، تنها رنگ خاص گلکسی S22 Ultra نیست؛ گزینه‌های جذاب دیگری هم وجود دارد

قرمز تیره، تنها رنگ خاص گلکسی S22 Ultra نیست؛ گزینه‌های جذاب دیگری هم وجود دارد

قرمز تیره، تنها رنگ خاص گلکسی S22 Ultra نیست؛ گزینه‌های جذاب دیگری هم وجود داردسامسونگ می‌خواهد گوشی گلکسی S22 Ultra خودش را در رنگ‌بندی جذابی عرضه کند که بر اساس رندرها، قرمز تیره تنها یکی از این نسخ..

گلکسی S22 Ultraقرمز تیره، تنها رنگ خاص گلکسی S22 Ultra نیست؛ گزینه‌های جذاب دیگری هم وجود دارد

سامسونگ می‌خواهد گوشی گلکسی S22 Ultra خودش را در رنگ‌بندی جذابی عرضه کند که بر اساس رندرها، قرمز تیره تنها یکی از این نسخه‌ها است.

انتظار می‌رود گوشی‌های سری Galaxy S22 سامسونگ در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی شوند؛ اما از همین حالا اکثر قابلیت‌های ویژه آن‌ها فاش شده است. حتی اطلاعاتی از طراحی و رنگ‌بندی گوشی‌های این خانواده نیز منتشر شده است. گزارش جدیدی که اخیرا منتشر شده به یک رنگ خاص و ویژه از گوشی گلکسی S22 Ultra اشاره می‌کند.

رنگ‌بندی گلکسی S22 Ultra

پستی که توسط GalaxyClub منتشر شده نشان می‌دهد گوشی Galaxy S22 Ultra در یک رنگ ویژه سبز عرضه می‌شود. با این حال هنوز مشخص نیست که آیا این نسخه سبز، هم‌رنگ نسخه Awesome Mint گلکسی A52 خواهد بود یا شبیه به نسخه Phantom Green گوشی گلکسی زد فولد ۳ است. در مجموع نیز این گوشی در چهار رنگ مشکی، قرمز تیره، سبز و سفید وارد بازار می‌شود.

گفته می‌شود این گوشی به یک نمایشگر ۶.۸ اینچی LTPO Super AMOLED با طراحی Infinity-O، رزولوشن +QHD، پشتیبانی از استاندارد +HDR10، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و سازگار با قلم S Pen مجهز است. درست مثل گوشی‌های سری گلکسی نوت، یک اسلات برای نگهداری از قلم S Pen در داخل این گوشی تعبیه شده و دوربین چهارگانه‌ای متشکل از حسگر دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین ۱۰ و ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو روی قاب پشتی آن قرار دارد.

در اکثر بازارهای جهانی این گوشی از چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ قدرت خواهد گرفت، در حالی که نسخه آمریکایی آن به اسنپدراگون ۸۹۸ مجهز است. نسل جدید چیپست اگزینوس از پردازشگر گرافیکی AMD Radeon Mobile مبتنی بر معماری RDNA2 برخوردار است که از رهگیری پرتو و نرخ سایه‌زنی متغیر پشتیبانی می‌کند. این گوشی همچنین از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد و با توان ۴۵ وات شارژ می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.