تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 43977

قرارداد همکاری با تمام پزشکان مشروط به مشارکت در تجویز نسخه الکترونیکی

قرارداد همکاری با تمام پزشکان مشروط به مشارکت در تجویز نسخه الکترونیکی

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر خبر داد: قرارداد همکاری با تمام پزشکان مشروط به مشارکت در تجویز نسخه الکترونیکی ایسنا/بوشهر مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: به منظور تسهیل انعقاد قرارداد با مطب پزشکا..

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر خبر داد:

قرارداد همکاری با تمام پزشکان مشروط به مشارکت در تجویز نسخه الکترونیکی

قرارداد همکاری با تمام پزشکان مشروط به مشارکت در تجویز نسخه الکترونیکی

ایسنا/بوشهر مدیر کل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: به منظور تسهیل انعقاد قرارداد با مطب پزشکان متقاضی همکاری با سازمان، عقد قرارداد به صورت غیر حضوری انجام می شود.

پرویز رمضانی در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات این خبر بیان کرد: در راستای توسعه خدمات الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران و اجرای طرح ملی نسخه الکترونیک و با عنایت به اینکه از اردیبهشت ماه، تعهد پوشش بیمه ای برخی از داروها و خدمات منوط به تجویز به صورت الکترونیک توسط پزشکان طرف قرارداد و غیر طرف قرارداداست.

وی افزود: به منظور تسهیل انعقاد قرارداد با مطب پزشکان متقاضی همکاری با سازمان، اعم از پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص دارای مطب فعال در سطح استان می توانند با مراجعه به سامانه نسخه الکترونیک به نشانی اینترنتی eservices.ihio.gov.ir/psc‏ ‏ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

به گفته این مسئول به منظور عدم نیاز به مراجعه پزشکان و جهت هماهنگی لازم و ثبت قرارداد همکاری و ایجاد دسترسی های لازم، کارکنان اداره نظارت اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر با شماره همراه ۰۹۱۷۳۷۳۳۶۰۴ و ۰۹۳۰۰۲۵۰۳۰۶ آماده پاسخگویی هستند.

مدیر کل بیمه سلامت بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به تکالیف قانونی و اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیکی و کاهش کاربرد دفترچه، عقد قرارداد همکاری با تمام پزشکان متقاضی انجام خواهد شد و صرفاً مشروط به مشارکت در تجویز نسخه الکترونیکی خواهد بود.

رمضانی یادآور شد: پزشکان شاغل در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها که فاقد مطب بوده و امکان قرارداد مستقل با این اداره کل ندارند، می توانند با دسترسی که برای آنان به عنوان همکار بیمارستان یا درمانگاه ایجاد شده، نسبت به تجویز الکترونیک دارو و خدمات اقدام نمایند.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.