تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۰۰
کد خبر : 68700

قدرت‌نمایی گوشی اوپو فایند X5 پرو با تراشه مدیاتک در گیک بنچ

قدرت‌نمایی گوشی اوپو فایند X5 پرو با تراشه مدیاتک در گیک بنچ

قدرت‌نمایی گوشی اوپو فایند X5 پرو با تراشه مدیاتک در گیک بنچگوشی اوپو فایند X5 پرو با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک با کسب امتیاز بالاتر از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در بنچمارک گیک‌بنچ ما را شگفت‌زده کرده است…

قدرت‌نمایی گوشی اوپو فایند X5 پرو با تراشه مدیاتک در گیک بنچ

گوشی اوپو فایند X5 پرو با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک با کسب امتیاز بالاتر از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در بنچمارک گیک‌بنچ ما را شگفت‌زده کرده است.

هفته‌ی گذشته، گوشی‌های جذاب سری اوپو فایند ایکس ۵ در سه نسخه متفاوت رونمایی شدند. اوپو فایند X5 نسخه اصلی این خانواده است و گوشی اوپو فایند X5 پرو نیز در دو نسخه با سخت افزاری متفاوت عرضه می‌شود. نسخه قدرتمندتر آن از تراشه Dimensity 9000 مدیاتک قدرت می‌گیرد و نخستین پرچمدار کمپانی Oppo در بازار نیز محسوب می‌شود.

اوپو فایند X5 پرو با دایمنسیتی ۹۰۰۰ بالاتر از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام!

بسیاری از کاربران مشتاق هستند تا در مورد عملکرد تراشه مدیاتک در زیر قاب این گوشی بیشتر بدانند. خوشبختانه یکی از فعالان صنعت موبایل تصاویری را منتشر کرده که عملکرد گوشی اوپو فایند ایکس ۵ در پلتفرم بنچمارک GeekBench 5 را به نمایش می‌گذارد. جایی که این گوشی موفق شده در آزمون‌های تک هسته‌ای امتیاز ۱۳۰۱ و در آزمون‌های چند هسته‌ای امتیاز ۴۲۵۲ را به دست بیاورد. این نتایج نشان می‌دهد نه تنها تراشه دایمنسیتی ۹۰۰۰ مدیاتک از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام عقب‌تر نمانده، بلکه امتیازهای نسبتاً بیشتری را هم کسب کرده است!

اوپو فایند X5 پرو

اما ظاهراً عملکرد پردازشگر گرافیکی این تراشه مطابق انتظار نبوده است. بعید است که پردازشگر Mali-G710MC10 با فرکانس ۸۴۸ مگاهرتزی در داخل این تراشه بتواند با پردازشگر گرافیکی Adreno 730 تراشه کوالکام رقابت کند. در هر صورت برای قضاوت بهتر باید تا دو هفته دیگر که فروش گوشی اوپو فایند ایکس ۵ پرو آغاز می‌شود، منتظر بمانیم.

گوشی اوپو فایند X5 پرو از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن +QHD، پنل LTPO با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمس شگفت‌انگیز ۱۰۰۰ هرتزی برخوردار است. ظرفیت رم آن حداکثر ۱۲ گیگ و حافظه آن نیز ۲۵۶ گیگابایت است، در حالی که به اندروید ۱۲ با رابط کاربری سفارشی ColorOS 12.1 مجهز است. این گوشی در بخش دوربین با یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت زیر صفحه، اسپیکرهای استریو با دابلی اتموس، گواهی ضد آب IP68 و یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۸۰ وات سیمی و ۵۰ وات بی‌سیم اشاره کرد.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.