تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۸:۳۵
کد خبر : 63556

قاب پشتی گلکسی اس ۲۲ اولترا شباهتی به شیشه ندارد؛ این یک چیز کاملاً جدید است

قاب پشتی گلکسی اس ۲۲ اولترا شباهتی به شیشه ندارد؛ این یک چیز کاملاً جدید است

قاب پشتی گلکسی اس ۲۲ اولترا شباهتی به شیشه ندارد؛ این یک چیز کاملاً جدید است ظاهراً در قاب پشتی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ – Samsung Galaxy S22 Ultra نه شیشه یا پلاستیک، بلکه موادی کاملاً ج..

قاب پشتی گلکسی اس ۲۲ اولترا شباهتی به شیشه ندارد؛ این یک چیز کاملاً جدید است

ظاهراً در قاب پشتی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ – Samsung Galaxy S22 Ultra نه شیشه یا پلاستیک، بلکه موادی کاملاً جدید به کار رفته است.

درحالی که سامسونگ برای رونمایی از جدیدترین پرچمدار خود گلکسی اس ۲۲ آماده می‌شود، همواره شایعات و گزارشات جدیدی درباره آن به انتشار می‌رسد. در حال حاضر می‌دانیم که گلکسی اس ۲۲ اولترا برجسته‌ترین و جذاب‌ترین مدل این سری خواهد بود و از طراحی بهتر، نمایشگر منحنی، دوربین‌های باکیفیت‌تر و قلم اس پن (S Pen) بهره خواهد برد.

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

در واقع می‌توان این پرچمدار جدید را جانشینی برای سری گلکسی نوت دانست که ظاهراً باید برای همیشه با آن خداحافظی کنیم. به‌تازگی تیپستر خوشنامی ویژگی جذاب دیگری از گلکسی اس ۲۲ اولترا را فاش کرده است.

به گفته Ice Universe، قاب پشتی اس ۲۲ اولترا دارای بافتی است که نه به شیشه شباهت دارد و نه به پلاستیک. در حال حاضر مشخص نیست که قاب پشتی این گوشی پرچمدار با چه موادی ساخته شده اما احتمالاً موادی زیست‌بنیان در آن به کار رفته است. این منبع قابل اعتماد مدعی شده که این اطلاعات را افرادی آگاه به این موضوع در اختیار آن گذاشته‌اند.

سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا

منظور از مواد زیست‌بنیان، موادی است که سازگار با محیط زیست بوده یا از مواد قابل بازیافت به دست آمده‌ است. حتی ریلمی به‌تازگی اعلام کرده از موادی کاغذ مانند و سازگار با محیط زیست در پرچمدار خود ریلمی جی‌تی ۲ استفاده خواهد کرد که اتفاقی بی‌سابقه در صنعت گوشی‌های هوشمند است. از این رو می‌توان احتمال داد که سامسونگ نیز چنین موادی را در گلکسی اس ۲۲ اولترا مورد استفاده قرار داده باشد.

همچنین بخوانید:

تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا فاش شد

با این وجود، این اطلاعات صرفاً در حد حدس و گمان هستند و همچنان باید منتظر رونمایی رسمی توسط سامسونگ بود. با توجه به تصاویر منتصب به گلکسی اس ۲۲ اولترا، قاب این گوشی مات است و مواد به کار رفته در این گوشی به گلکسی اس ۲۱ اولترا شباهت زیادی دارد. در واقع این دو گوشی از لحاظ ظاهری عمدتاً شبیه به یکدیگرند ولی تفاوت اصلی بین آن‌ها، به بافت و جنسشان برمی‌گردد.

منبع :Gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.