تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
کد خبر : 32801

قابلیت Smart Copy به مرورگر اج اضافه شد

قابلیت Smart Copy به مرورگر اج اضافه شد

قابلیت Smart Copy به مرورگر اج اضافه شد مایکروسافت در ماه مارس اعلام کرد که ویژگی جدیدی به مرورگر مایکروسافت اج (Microsoft Edge) می‌آید. حال، با اضافه شدن کپی هوشمند (Smart Copy)، کاربران این امکان را دارند که هنگام کپی از وب، قالب‌بندی متن را حفظ کنند. مایکروسافت خاطرنشان کرده است که این قابلیت، تصاویر، قالب‌ۤبندی و لینک‌ها را حفظ می‌کند تا محتوا دقیقاً همانطور که می‌خواهید به نظر برسند. کپی هوشمند امکان انتخاب، رونوشت و چسباندن محتوای دقیق موردنظر شما را از وب آسان‌تر کرده و قالب وب را حفظ می‌کند. همچنین می‌توانید با استفاده از مکان‌نما، هر قسمت از متن یا هر نوع محتوایی را انتخاب کنید و هنگام پیست‌کردن، قالب‌بندی، از جمله تصاویر و لینک‌ها حفظ می‌شوند. -مایکروسافت بعد از مدت‌ها انتظار این ویژگی اکنون در مرورگر اج کنری در دسترس است. برای فعال کردن آن، (Ctrl + Shift + X) را فشار دهید یا “Smart Copy” را از فهرست کلیک راست انتخاب کنید (اگرچه درحال ‌حاضر این فهرست کار نمی‌کند). نظر شما درباره این ویژگی جدید چیست؟ با ما در میان بگذارید.

قابلیت Smart Copy به مرورگر اج اضافه شد مایکروسافت در ماه مارس اعلام کرد که ویژگی جدیدی به مرورگر مایکروسافت اج (Microsoft Edge) می‌آید. حال، با اضافه شدن کپی هوشمند (Smart Copy)، کاربران این امکان را دارند که هنگام کپی از وب، قالب‌بندی متن را حفظ کنند. مایکروسافت خاطرنشان کرده است که این قابلیت، تصاویر، قالب‌ۤبندی و لینک‌ها را حفظ می‌کند تا محتوا دقیقاً همانطور که می‌خواهید به نظر برسند.

کپی هوشمند امکان انتخاب، رونوشت و چسباندن محتوای دقیق موردنظر شما را از وب آسان‌تر کرده و قالب وب را حفظ می‌کند. همچنین می‌توانید با استفاده از مکان‌نما، هر قسمت از متن یا هر نوع محتوایی را انتخاب کنید و هنگام پیست‌کردن، قالب‌بندی، از جمله تصاویر و لینک‌ها حفظ می‌شوند. -مایکروسافت

کپی هوشمند بعد از مدت‌ها انتظار این ویژگی اکنون در مرورگر اج کنری در دسترس است. برای فعال کردن آن، (Ctrl + Shift + X) را فشار دهید یا “Smart Copy” را از فهرست کلیک راست انتخاب کنید (اگرچه درحال ‌حاضر این فهرست کار نمی‌کند). نظر شما درباره این ویژگی جدید چیست؟ با ما در میان بگذارید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.