تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر : 63231

قابلیت های جدید و جذاب MIUI 13 شیائومی را در این ویدیوها تماشا کنید

قابلیت های جدید و جذاب MIUI 13 شیائومی را در این ویدیوها تماشا کنید

قابلیت های جدید و جذاب MIUI 13 شیائومی را در این ویدیوها تماشا کنید چند ویدیو از رابط کاربری جدید شیائومی لو رفته است که قابلیت های جدید و جالب MIUI 13 شیائومی را نشان می‌دهند. می‌ یو آی ۱۳..

قابلیت های جدید و جذاب MIUI 13 شیائومی را در این ویدیوها تماشا کنید

چند ویدیو از رابط کاربری جدید شیائومی لو رفته است که قابلیت های جدید و جالب MIUI 13 شیائومی را نشان می‌دهند. می‌ یو آی ۱۳ بر پایه اندروید ۱۲ و ۱۱ خواهد بود.

گوشی‌های سری شیائومی ۱۲ تا دهه اول دی ماه (احتمالا ۷ دی) معرفی خواهند شد و در کنار آنها شاهد رونمایی از MIUI 13 نیز خواهیم بود. لوگو نسخه جدید رابط کاربری شیائومی در برنامه بازخورد این شرکت مشاهده شده است که نشان می‌دهد ادامه دهنده همان طراحی هندسی نسخه ۱۲ است.

MIUI 13 شیائومی / MIUI 12
MIUI 13 شیائومی

برای اولین بار تیم Xiaomi UI متوجه این لوگو شد؛ اما یک لوگو برای آنها کافی نبود و به همین خاطر کمی در برنامه‌های شیائومی سرک کشیدند تا اینکه توانستند به چندین ویدیو از ویژگی‌های MIUI 13 دست پیدا کنند.

دو ویدیو اول مربوط به صفحه اصلی گوشی است. قابلیت اول که «اسکرول بی‌پایان» نام دارد، یک حلقه را تکرار می‌کند که یعنی وقتی به صفحه آخر رسیدید، با کشیدن انگشت خود به سمت راست، مجددا به صفحه اول برمی‌گردید.

همچنین شاهد ویجت‌های کوچک خواهیم بود. البته این ویجت‌ها در نسخه بتا MIUI 12.5 حضور داشتند؛ اما در نسخه پایدار آن عرضه نشدند. در ویدیو زیر می‌توانید نگاهی به آنها بیندازید.

در نهایت نوبت به تغییر یکی از ویژگی‌های کنونی می‌رسد. این قابلیت در ابتدا با نام Video Toolbox معرفی شد و بعد‌ها به Smart Toolbox تغییر نام داد و حالا نیز قرار است Sidebar نامیده شود. در این ویدیو می‌توانید این قابلیت را در می‌ یو آی ۱۳ مشاهده کنید.

شیائومی امسال سعی کرده کمی برند خود را تغییر دهد. در ابتدا لوگو شیائومی بروز شد و پس از آن نیز «Mi» از نام گوشی‌های بالا رده این شرکت حذف شد و حالا نیز نوبت به MIUI 13 رسیده تا این تصویر جدید را کامل کند.

منبع :GSMArenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.