تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۵۱
کد خبر : 70899

قابلیت مولتی سرچ گوگل، چیزی که در مغز شما می‌گذرد را متوجه می‌شود

قابلیت مولتی سرچ گوگل، چیزی که در مغز شما می‌گذرد را متوجه می‌شود

قابلیت مولتی سرچ گوگل، چیزی که در مغز شما می‌گذرد را متوجه می‌شودگوگل به تازگی از قابلیت جدیدی با نام مولتی سرچ رونمایی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد جستجویی کاملا دقیق و ترکیبی داشته باشند.
شرکت گو..

قابلیت مولتی سرچ گوگل، چیزی که در مغز شما می‌گذرد را متوجه می‌شود

گوگل به تازگی از قابلیت جدیدی با نام مولتی سرچ رونمایی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد جستجویی کاملا دقیق و ترکیبی داشته باشند.

شرکت گوگل روز پنجشنبه اعلام کرد که قابلیت جدیدی را برای بهبود تجربه استفاده از موتور جستجوی Google منتشر خواهد کرد. جدیدترین قابلیت گوگل مولتی سرچ نام دارد و در واقع ترکیبی از جستجوی تصویری و متنی است. در این روش، با استفاده از هوش مصنوعی، گوگل به شکلی دقیق، محتوایی که به دنبالش هستید را به شما نشان می‌دهد و می‌توانید زمان کمتری را صرف جستجوهای طولانی در گوگل کنید.

برای مثال فکر کنید می‌خواهید درباره روش‌های مراقبت از یک نوع گل رز خاص جستجویی داشته باشید. شما نژاد این گل را نمی‌دانید اما از آن عکس میگیرید و عبارت روش‌های مراقب را جستجو می‌کنید. گوگل با استفاده از هوش مصنوعی نژاد این گل را تشخیص می‌دهد و روش‌های مراقبت از آن را به شما نشان می‌دهد.

گوگل مولتی سرچ

یک مثال دیگر که توسط گوگل هم اعلام شد، خرید لباس بود. برای مثال شما یک لباس نارنجی دارید اما به دنبال یک لباس با طراحی مشابه اما با رنگ سبز هستید. کافی است پس از آپلود عکس لباس در بخش سرچ گوگل، کلمه سبز را هم بنویسید تا گوگل این لباس را در رنگ سبز هم به شما نمایش دهد. گوگل همچنین فروشگاه‌های مختلف را جستجو کرده و بهتره گزینه‌ها برای خرید را نمایش خواهد داد

چگونه از قابلیت مولتی سرچ گوگل استفاده کنیم؟

برای استفاده از قابلیت مولتی سرچ در موتور جستجوی گوگل، باید برنامه رسمی گوگل را در گوشی مجهز به اندروید یا iOS خود نصب کنید. پس از این کار با زدن روی آیکون لنز، می‌توانید تصویری را ثبت کنید یا از گالری خود تصویری را انتخاب کنید. سپس با کشیدن انگشت خود به سمت بالا و زدن روی گزینه “+ Add to your search”، متن مورد نظر خود را وارد کنید.

در گجت نیوز بخوانید: با استفاده از آرت فیلترز گوگل از این پس ون گوک پرتره شما را ترسیم خواهد کرد

بهتر است بدانید این قابلیت هنوز در وضعیت بتا قرار دارد و برای کاربران انگلیسی‌زبان که در ایالات متحده آمریکا حضور دارند فعال شده است.

منبع :Cnetمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.