تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۰۶
کد خبر : 62028

قابلیت ساخت استیکر به نسخه وب واتساپ اضافه شد

قابلیت ساخت استیکر به نسخه وب واتساپ اضافه شد

قابلیت ساخت استیکر به نسخه وب واتساپ اضافه شدسرانجام قابلیت ساخت استیکر به نسخه وب واتساپ افزوده شد. به لطف آن، ویرایش تصاویر با نشانگر ماوس آسان‌تر می‌شود و استیکرهای بهتری خواهید ساخت.
نسخه وب پیام ..

قابلیت ساخت استیکر به نسخه وب واتساپ اضافه شد

سرانجام قابلیت ساخت استیکر به نسخه وب واتساپ افزوده شد. به لطف آن، ویرایش تصاویر با نشانگر ماوس آسان‌تر می‌شود و استیکرهای بهتری خواهید ساخت.

نسخه وب پیام رسان واتساپ با قابلیت ساخت استیکر داخلی به‌روزرسانی شد؛ قابلیتی که به شما اجازه می‌دهد تصاویر معمولی کامپیوتر خودتان را به استیکرهایی تبدیل کنید که می‌توانید آن‌ها را برای دوستان خود ارسال کنید. برای دسترسی به این ویژگی، روی آیکون گیره کاغذ کلیک کنید، گزینه Sticker را انتخاب کنید و سپس یک تصویر را از کامپیوتر خود انتخاب کنید. این قابلیت مثل نسخه تحت وب، هفته آینده به اپلیکیشن دسکتاپی WhatsApp هم اضافه خواهد شد.

ساخت استیکر با کامپیوتر آسان‌تر از گوشی است

قابلیت ساخت استیکر واتساپ

وقتی تصویر مورد نظر شما آپلود شد، می‌توانید آن را ویرایش کنید تا به یک استیکر مناسب تبدیل شود. شما می‌توانید دور سوژه را در یک تصویر خط بکشید تا از پس زمینه جدا شود. علاوه بر این می‌توانید عکس‌ها را کراپ هم کنید. اموجی، متن و استیکرهای موجود در واتساپ را هم در بالای بخش ساخت استیکر در اختیار خواهید داشت.

ساخت استیکر در WhatsApp چیز جدیدی نیست. اپلیکیشن‌های متفرقه مختلفی برای دو پلتفرم آی او اس و اندروید وجود دارد که از آن‌ها نیز می‌توانید برای ساخت استیکر استفاده کنید؛ ولی قطعاً هیچ چیزی راحت‌تر از یک گزینه داخلی برای ساخت Sticker در نسخه وب و دسکتاپ این اپلیکیشن نیست. به خصوص اینکه به شما اجازه می‌دهد با نشانگر ماوس، بتوانید با دقت بیشتری عکس‌هایتان را ویرایش کنید.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.