تاریخ انتشار : شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۰۷
کد خبر : 66299

قابلیت دوال فن گوشی گردن کلفت لنوو Legion Y90 را در این ویدیو ببینید

قابلیت دوال فن گوشی گردن کلفت لنوو Legion Y90 را در این ویدیو ببینید

قابلیت دوال فن گوشی گردن کلفت لنوو Legion Y90 را در این ویدیو ببینید با انتشار یک تیزر ویدیویی کوتاه، قابلیت دوال فن گوشی لنوو Legion Y90 به نمایش در آمد. یک موبایل گیمینگ گردن کلفت، باید ه..

قابلیت دوال فن گوشی گردن کلفت لنوو Legion Y90 را در این ویدیو ببینید

با انتشار یک تیزر ویدیویی کوتاه، قابلیت دوال فن گوشی لنوو Legion Y90 به نمایش در آمد. یک موبایل گیمینگ گردن کلفت، باید هم چنین سیستم خنک‌کننده‌ای داشته باشد.

در این تیزر رسمی، می‌توانیم پنل عقب و نحوه‌ی کارکرد سیستم دوال فن گوشی لنوو Legion Y90 را ببینیم. کمپانی سازنده ادعا می‌کند این پروانه‌ها، هوا را به میزان ۱۸۰.۶۵ سانتی‌متر مکعب در ثانیه به جریان می‌اندازند. عدد چشمگیری است؛ اما باید دید در عمل تا چه حد جلوی داغ کردن گوشی را می‌گیرد.

انتظار می‌رود لنوو لیجن وای ۹۰ به زودی با یک پنل ۶.۹۲ اینچی E4 AMOLED، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمس ۷۲۰ هرتز معرفی شود.

از سخت افزارهای داخلی این گوشی گیمینگ باید به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و حداکثر ۱۸ گیگابایت رم فیزیکی اشاره کنیم. البته حافظه داخلی ۵۱۲ گیگ دستگاه، می‌تواند تا ۴ گیگابایت دیگر، رم مجازی به آن اضافه کند.

دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در همراهی با یک دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دیگر مشخصات مورد انتظار لیجن Y90 هستند.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.