تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
کد خبر : 61190

قابلیت جدید اینستاگرام به داد زامبی های این شبکه اجتماعی می‌رسد!

قابلیت جدید اینستاگرام به داد زامبی های این شبکه اجتماعی می‌رسد!

قابلیت جدید اینستاگرام به داد زامبی های این شبکه اجتماعی می‌رسد!مدیرعامل شرکت Instagram خبر از قابلیت جدید اینستاگرام برای کاربرانی داد که بیش از اندازه به این شبکه اجتماعی اعتیاد پیدا کرده‌اند و بدون..

قابلیت جدید اینستاگرامقابلیت جدید اینستاگرام به داد زامبی های این شبکه اجتماعی می‌رسد!

مدیرعامل شرکت Instagram خبر از قابلیت جدید اینستاگرام برای کاربرانی داد که بیش از اندازه به این شبکه اجتماعی اعتیاد پیدا کرده‌اند و بدون استراحت از آن استفاده می‌کنند.

اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام، حتی صدای سازندگان این پلتفرم را هم درآورده است! آدام موسری، مدیرعامل آمریکایی-اسرائیلی کمپانی اینستاگرام خبر از آغاز آزمایشی قابلیت جدید اینستاگرام به نام “Take a Break” برای کمک به کاربرانی خبر داد که شدیداً به این شبکه اجتماعی اعتیاد پیدا کرده‌اند و ساعت‌های زیادی را در طول روز صرف استفاده از آن می‌کنند.

این یک گزینه اختیار است که وقتی فعال شود، به شما اجازه می‌دهد یک یادآور درون برنامه‌ای را برای کمی فاصله گرفتن از اپلیکیشن Instagram و استفاده مجدد از آن بعد از ۱۰، ۲۰ یا ۳۰ دقیقه می‌دهد.

قابلیت جدید اینستاگرام
قابلیت جدید اینستاگرام
قابلیت جدید اینستاگرام

آقای موسری می‌گوید قابلیت Take a Break به عنوان «بخشی از تلاش گسترده برای کنترل بیشتر افراد روی استفاده از اینستاگرام» توسعه پیدا کرده است و به زودی ایده‌هایی شبیه به این را در پلتفرم اینستاگرام مشاهده خواهیم کرد.

اینستاگرام برای توسعه این قابلیت جدید در حال همکاری با دیگر متخصصان است و طی روزهای آتی به صورت آزمایشی آن را در اختیار تعداد محدودی کاربر قرار خواهد داد. این کمپانی در نظر دارد، در ماه دسامبر از این قابلیت پرده برداری کند و اگر آزمایش موفقیت آمیز بود، آن را ظرف یک الی دو ماه بعد در اختیار عموم کاربران قرار دهد.

متن توییت آدام موسری به شرح زیر است:

آزمایش “Take a Break”

ما از این هفته شروع به آزمایش یک قابلیت جدید به نام “Take a Break” کردیم. این کنترل اختیاری به شما اجازه می‌دهد برای کمی استراحت کردن بعد از مدت زمان مشخصی، از یک یادآور درون برنامه‌ای استفاده کنید.

من با هیجان خاصی نتایج را بررسی می‌کنم و امیدوارم که در ماه دسامبر این قابلیت کار خودش را آغاز کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.