تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۵۵
کد خبر : 71234

قابلیت اندازه‌ گیری فشار خون به این زودی‌ها به اپل واچ نمی‌آید

قابلیت اندازه‌ گیری فشار خون به این زودی‌ها به اپل واچ نمی‌آید

قابلیت اندازه‌ گیری فشار خون به این زودی‌ها به اپل واچ نمی‌آیدقابلیت‌های سلامتی محور نقش مهمی در ساعت های هوشمند اپل دارند؛ اما گویا قابلیت اندازه‌ گیری فشار خون اپل واچ به این زودی‌ها به واقعیت تبدیل..

قابلیت اندازه‌ گیری فشار خون به این زودی‌ها به اپل واچ نمی‌آید

قابلیت‌های سلامتی محور نقش مهمی در ساعت های هوشمند اپل دارند؛ اما گویا قابلیت اندازه‌ گیری فشار خون اپل واچ به این زودی‌ها به واقعیت تبدیل نمی‌شود.

بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که اپل واچ تا سال ۲۰۲۴ به قابلیت اندازه‌ گیری فشار خون مجهز نخواهد شد. اپل مدت‌هاست که روی حسگر و نرم‌افزار مناسب برای بررسی وضعیت فشار خون افراد کار می‌کند؛ اما ظاهرا نتایج به دست آمده تاکنون به اندازه کافی دقیق نبوده‌اند.

قابلیت اندازه‌ گیری فشار خون اپل واچ

اپل واچ سری ۷

بلومبرگ همچنین در ادامه گزارش خود اعلام کرد که اپل در حال بررسی افزودن قابلیت سنجش قند خون به ساعت های هوشمند خود نیز هست؛ اما تا محقق شدن این پروژه باید چند سالی صبر کرد.

سرویس‌های مرتبط با سلامتی و ورزش نقش مهمی در اپل واچ ایفا می‌کنند. در سال ۲۰۲۰ کوپرتینویی‌ها از اپل واچ سری ۶ با حسگر اندازه گیری سطح اکسیژن خون و یک سرویس اشتراکی به نام Fitness Plus برای تمرینات ورزشی روزانه رونمایی کردند. باید دید اپل واچ سری ۸ که قرار است پاییز معرفی شود، چه ویژگی‌های جدیدی را به ارمغان می‌آورد.

منبع :Cnetمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.