تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۸
کد خبر : 68630

فیلیمو، سریال خادم ملت با بازی رئیس جمهور اوکراین را حذف کرد

فیلیمو، سریال خادم ملت با بازی رئیس جمهور اوکراین را حذف کرد

فیلیمو، سریال خادم ملت با بازی رئیس جمهور اوکراین را حذف کردپلتفرم پخش فیلم و سریال فیلیمو در اقدامی عجیب، سریال خادم ملت را که رئیس جمهور اوکراین در آن بازی کرده بود، حذف کرد. اما علت چیست؟
در اقدامی..

فیلیمو، سریال خادم ملت با بازی رئیس جمهور اوکراین را حذف کرد

پلتفرم پخش فیلم و سریال فیلیمو در اقدامی عجیب، سریال خادم ملت را که رئیس جمهور اوکراین در آن بازی کرده بود، حذف کرد. اما علت چیست؟

در اقدامی عجیب یکی از فیلم‌هایی که با بازی زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در پلتفرم فیلیمو به نمایش در می‌آمد حذف شده است. این اثر تا همین چند وقت پیش با زیرنویس در دسترس بود اما هم اکنون در لیست پخش وجود ندارد.

علت حذف سریال خادم ملت از فیلیمو

تا پیش از این اگر سریال خادم ملت را در موتور جستجوی گوگل سرچ می‌کردید، به وبسایت فیلیمو می‌رسدید و هم اکنون هنگامی که روی آدرس این سریال کلیک می‌کنید با خطای ۴۰۴ مواجه می‌شوید. البته همچنان صفحه ناقصی از آن در بایگانی‌ها وجود دارد.

سریال خادم ملت

ولادیمیر زلنسکی پیش از اینکه رئیس جمهور اوکراین شود، یک بازیگر کمدی و طنز بوده و سریال خادم ملت را نیز خود کارگردانی کرده است. این سریال در ژانر کمدی سیاسی است و درباره معلمی اوکراینی صحبت می‌کند که رئیس جمهور می‌شود. زلنسکی در این فیلم نقش اصلی یعنی رئیس جمهور را بازی می‌کند و به همین خاطر محبوبیت زیادی بدست آورده است.

پس از این فیلم، زلنسکی که تاکنون در کارزارهای سیاسی فعالیت نداشته بود تصمیم می‌گیرد به علت محبوبیتی که نصیبش شده وارد انتخابات ریاست جمهوری شود و در نهایت در آوریل ۲۰۱۹ با کسب بیش از ۷۰ درصد آراء بر مسند ریاست جمهوری تکیه می‌زند.

ساترا

پلتفرم فیلیمو همچنان بیانیه‌ای درباره علت حذف این سریال منتشر نکرده و از طرفی نهاد قانونی ساترا نیز اطلاعاتی درباره حذف آن نداده است. گفتنی است که دستور حذف فیلم و سریال‌ها از سوی این نهاد صادر می‌شود. البته پیش از این شاهد حذف سریال‌های دیگری نیز از این قبیل بودیم. برای مثال سریال هجوم با بازی گلشیفته فراهانی پس از دستور ساترا حذف شد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.