تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۴۰
کد خبر : 57142

فیلم The Purge 6 با بازی فرانک گریلو ساخته خواهد شد

فیلم The Purge 6 با بازی فرانک گریلو ساخته خواهد شد

فیلم The Purge 6 با بازی فرانک گریلو ساخته خواهد شدبه نظر می‌رسد که توسعه‌ فیلم The Purge 6 – پاکسازی ۶ رسما آغاز شده است و فرانک گریلو نیز در این پروژه نقش آفرینی می‌کند.
در حالی که تصور می‌شد پرونده..

فیلم The Purge 6فیلم The Purge 6 با بازی فرانک گریلو ساخته خواهد شد

به نظر می‌رسد که توسعه‌ فیلم The Purge 6 – پاکسازی ۶ رسما آغاز شده است و فرانک گریلو نیز در این پروژه نقش آفرینی می‌کند.

در حالی که تصور می‌شد پرونده‌ی مجموعه پاکسازی بسته شده، فرانک گریلو از ساخته‌ شدن فیلم The Purge 6 خبر داده است.

پاکسازی ابدی (The Forever Purge) که چند ماه قبل به اکران سینماها در آمد، قرار بود آخرین قسمت از این مجموعه باشد اما ظاهرا فروش خوب آن باعث شده تا استودیوی سازنده تصمیم بگیرد این سری فیلم را ادامه دهد.

همچنین فرانک گریلو که تا پیش از این در نسخه‌های پاکسازی: هرج و مرج (The Purge: Anarchy) و پاکسازی: سال انتخابات (The Purge: Election Year) حضور پیدا کرده، یک بار دیگر در نقش لئو بارنز (Leo Barnes) به مجموعه بازخواهد گشت.

فیلم The Purge 6

گریلو در گفتگو با وب ‌سایت پلی‌لیست، این خبر را شخصا اعلام کرد و همچنین به این نکته اشاره داشت که کارگردانی این نسخه را نیز جیمز دموناکو (James DeMonaco) برعهده دارد؛ کسی که سه قسمت اول مجموعه را جلوی دوربین برده است.

این قسمت پیرامون شخصیت لئو بارنز است و من بسیار هیجان‌زده هستم. او [جیمز دموناکو] فیلم‌نامه را اخیرا تکمیل کرده و قرار است آن را برای من بفرستد. برای این قسمت اشتیاق زیادی دارم و از بازی کردن در سری فیلم‌های پاکسازی لذت می‌برم.

در پایان فیلم «سال انتخابات»، لئو بارنز موفق شد تا از سناتوری که نامزد انتخابات شده بود، محافظت کند. این سناتور در نهایت به مقام ریاست جمهوری ایالات متحده رسید و پروژه‌ی پاکسازی را لغو کرد. فیلم «پاکسازی ابدی» اما دورانی را به تصویر کشید که این رئیس جمهور کنار گذاشته شده و روز پاکسازی بازگشته است. می‌توان انتظار داشت که فیلم The Purge 6 همین خط داستانی را ادامه دهد.

همچنین تماشا کنید: اولین تریلر فیلم Nightmare Alley اثر جدید گیرمو دل‌تورو

قسمت ششم هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد؛ در صورت انتشار اخبار مرتبط با این پروژه، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.